"Yaa.. Sonra ne oldu hyung?" Sunghoon kendisini merakla dinleyen Sunoo'ya gülümseyip yaşadığı olayı bir tutam abartı ile anlatmaya devam etti.
Onların yanında oturup asla ilgi odağında olmayan Riki ise hayatının en berbat dakikalarını yaşadığına yemin edebilirdi. Nereden çıkıp gelmişti sanki bu Sunoo?
Daha fazla önemsenmediğini hissetmeye ihtiyacı olmayan Riki bir anda yerinden kalktı ve tek kelime etmeden yanlarından ayrılmaya hazırlandı. Belki 'Nereye gidiyorsun?' sorusunu işitirim diye ummuştu ama o soru da gelmemişti. Yanlarından ayrılıyor olması Sunghoon'un umurunda olmamıştı.
Hiç beklemediği bir şekilde Sunoo'dan geldi bu soru. "Riki, ne oldu? Nereye gidiyorsun?" Riki soruyu soranın Sunghoon olması için her şeyi yapabilirdi o an. Ama evren onun yapacağı şeyleri kabul etmeyecekti anlaşılan.
"Gitmem gerekiyor, siz takılın burada." Sözlerinin üzerine Sunghoon ona dönüp güzel bir gülümseme verdi. Bunun ikisini yalnız bıraktığı için değil de kendisi istediği için olmasını dilerdi Riki.
Riki, sanki gitme amacı tamamen ikisini yalnız bırakmakmış gibi bir tavır sergileyerek Sunghoon'a gizliden kaş göz hareketi yaptı ve yoluna devam etti.
*****
"Riki? Ne oldu, neden aradın? Sunghoon hyung ile birlikte değil misiniz?" Riki yürüyüşü esnasında aradığı Jungwon'un aniden bağırarak telefonu açmasıyla yüzünü buruşturup sesi kıstı ve cevapladı onu.
"Değiliz Won. Değiliz Won, birlikte değiliz biz. Asla da olamayacağız Won. Birileri oldukça biz asla olamayacağız Won."
Jungwon aşağı yukarı olanları anlamıştı ama yine de arkadaşının anlatması için işaret verdi. Konuşmaya ihtiyacı olduğunu biliyordu.
"Ondan nefret ediyorum. Onlardan nefret ediyorum. Senin sayende yalnız kalmıştık. Belki... Tam o an Sunoo geldi ya. Hayallerimin ortasına geldi oturdu Sunoo. Beni görmezden geldi Sunghoon. Ben, göz önünde olmak için ne yapmalıyım Won? Onun beni görmesi için ne yapmalıyım?"
"Ne cevap versem bilmiyorum Riki. Belki de vazgeç-..." Riki, Jungwon'un cevabını dinlemeden kapatmıştı telefonu. Duymak istemiyordu çünkü, vazgeçemezdi.
O ne istediğini biliyordu. Ve istediğini alacaktı. Bunun için yeterli zeka ve oyunculuğa ihtiyacı olduğuna inanıyordu. Sunghoon onun olacaktı. Bu düşünceler eşliğinde telefonunu çıkardı. Başlıyordu...
*****
"Ne yapayım sizce? Sevgilim olmasını teklif edeyim mi? Kabul eder mi?" Riki, okula geldiğinden beri etraflarında dört dönen Sunghoon'a bıkkınca baktı.
"Hyung, bize bunu sorana kadar kırk kere teklif etmiştin farkındasın değil mi?" Sunghoon'u gaza getirmeye çalışmak planının bir parçasıydı. Öyle olmasaydı Riki'nin dünya üzerinde aklından bile geçirmeyeceği cümleler listesinde ilk sıralarda bayrak sallardı bu ifade.
"Oğlum haklı çocuk. Yürü git artık teklif mi ediyorsun ne yapıyorsan yap. Belki de geç kalıyorsun..." Jay'in sözlerini bitirmesini bile beklemeden Sunoo'nun sınıfına doğru koşmaya başladı. O koşarken diğer çocuklar "HADİ KOÇUM GÖREYİM SENİ!" haykırışları eşliğinde uğurlamışlardı. Riki ise memnuniyetle sırasında oturuyordu.
"Riki, neyin var? Neden öyle söyledin şimdi?" Jungwon ise haklı olarak Riki'nin sözlerine şaşırmıştı. Bu yüzden fısıltıyla soruyordu diğerlerine duyurmadan.
"Sorun yok Won. Ne yaptığımı biliyorum." Ne kadar kendine güveniyor olarak konuşsa da Jungwon'un içi rahat etmemişti anlaşılan. Tereddütlü bakışlar sunuyordu arkadaşına. Riki onu daha fazla endişelendirmemek için 'sorun yok' dercesine gülümsedi.
"Nerede kaldı bu çocuk? Şiir falan mı okuyor acaba?" Heeseung sorduğu soruya kendi kendine gülerken Jake sevgilisine katıldı. "Akrostiş okusa ne komik olurdu."
"Çocuğa roman yazmasın dua edin de." Jay de onlara katılıp kendi aralarında gülmeye başladıklarında diğer ikili onları tanımıyormuş numarası yapmakla meşguldü.
Sonunda Sunghoon sınıfın kapısında göründüğünde hepsi merakla cevabını beklemeye başladı. Ancak Riki cevabın ne olacağını bilerek bekliyordu.
Sunghoon yavaşça Riki'nin yanına yaklaştı. Karşısında durup yalnızca ona baktı. Gözlerinde okunan tek ifade hayal kırıklığı idi. Aldığı karşılık ise meydan okuyan gözler olmuştu. Sunghoon bunu hak ettiğini düşünmüyordu.
"Benden bu kadar mı nefret ediyordun Riki? Neden böyle yaptın? Ben bunları hak edecek, bunları yapmanın sebebi olacak ne davranışta bulundum sana?"
Riki oturduğu yerden kalkıp Sunghoon'un karşısına dikildi. Korkak gibi görünmemeye çalışıyordu ancak bacakları titriyordu.
"Sen bunu hak ettin hyung, özür dilerim. Ayrıca, bunu ilk isteyen oydu. Tek suçluyu ben olarak görme lütfen. Şimdi izninle, sevgilimin yanına gidiyorum."
Riki, son kez Sunghoon'un gözlerine bakıp yanından geçip gitmişti sevgilisi Sunoo'nun yanına.
Şimdi, bu bölümler saçma olabilir ama umarım ilerideki bölümler güzel olur.
VE UMARIM BİRİLERİ OKUYORDUR BUNU. BOŞLUĞA KONUŞUYOR OLMAK İSTEMİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mixed Up~Hoonki
FanfictionHerkes sadece benim hakkımda konuşuyor. Ben bile anlamadan dedikoduların başrolü ben oldum... -Mixed up by Enhypen