Riki ağlamaktan acıyan gözleriyle Sunghoon ile olanları anlatan Sunoo'yu dinliyordu. Sonunda cümleleri bittiğinde yavaşça gözlerinin içine bakmaya başladı.
"O haklı değil, biliyorsun Sunoo. Ben asla düşünmedim öyle-"
Sunoo, Riki'ye susmasını işaret ettikten sonra lafa girdi. "Biliyorum Riki. Başta olmasan da son günlerde çok samimi davranıyordun bana, arkadaşın gibi. Bunun altında öyle bir sebebin yatmadığını da biliyorum. Bunu Sunghoon için yaptığını biliyorum. Ancak sen artık beni arkadaşın olarak görüyorsun. Ben seni asla arkadaşım olarak görmeyeceğim bunu da biliyorsun."
Riki sessizce başını sallayarak onay vermişti ona. Cevap vermeye gücü yetmezdi.
"Şimdi gitmeliyim. Özür dilerim ama daha fazla yanında durmam kendime ettiğim hakaret olacak."
Riki elinden bir şey gelmeyeceğini biliyordu. Bu yüzden sakince onun gitmesini izledi. Uzun bir süresini o bankta geçireceğe benziyordu, kalkmaya gücü yoktu. Yanına Heeseung oturana kadar.
"Özür dilerim Riki. Hepimiz ve kendim adına özür dilerim. Sunghoon yüzünden başına neler geldiğini gerçekten bilmiyorduk."
Riki başını iki yana salladı bıkkınca. "İnan hiç önemli ya da umrumda değil hyung. Bir de size trip atmak ile uğraşmak istemiyorum. Özür dilemenizi de istemiyorum, size dargın değilim. Sadece, yanımda olsanız olur mu?"
Sözlerine aldığı karşılık o an yan tarafına oturan Jay'in, omuzuna dostça vurmasıydı. Gülümseyerek ona döndü. Ve o gülücüğün kat kat samimi olanını gördü karşısında. Yan tarafındaki Heeseung da öyleydi.
"Biz senin yanındayız Riki. Sunghoon tamamen yanlış yapıyor, bunu ona anlatmaya çalıştık ama tek aldığımız cevap fikirlerimizin önemsenmediğiydi." Jay'in destekleyici sözlerinden dolayı mutlu olmuştu Riki. Sunghoon'un arkadaşlarını önemsemediği ise pek umurunda olmamıştı. O yalnız kalacaktı.
*****
R
iki, Jay ve Heeseung ile geçirdiği güzel bir arkadaş ortamından sonra evine geldi. Olanlardan sonra bu kapıdan girmek zor olacağa benziyordu.
Annesine yakalanmadan odasına çıkmayı başardı ve kapısını kilitleyip kendi doğal alanını oluşturdu. Yapacağı tek şey vardı: uyumak. Sorunlarını böyle çözeceğine inanıyordu.
Tam uykuya dalmaya hazırlandığı anda kapısı çalındı annesi tarafından. Yemeğe gelmesini söylüyordu ama Riki onu aç olmadığına ikna edip gönderdi. Hâlbuki dünden beri yemek yemediğine emindi. Yine de uykusu da kaçmıştı.
Uyuyamadığı için yatağından çıkıp odasındaki tekli koltuğa oturdu Riki. Ve düşüncelerin arasında kaybolmaya hazırlandı.
Koltuğa geçeli uzun bir süre oluşunun ardından, eve gelir gelmez bir kenara fırlattığı telefonuna mesaj sesi geldi. Riki başına gelecekleri tahmin ediyordu. Bu normal bir mesaj olamazdı.
Gönderen:Sunghoon Hyung💓
Mesaj: Demek sevgilinden ayrıldın Riki?
Üzüldüm bak.
O küçük aptal da üzülmüş olmalı, hatta ağlamıştır.
Sen de ağladın mı Riki?
Ağlamalısın Riki, mahvedeceğim seni. :)Okuduğu mesaj sayesinde kan beynine sıçramıştı Riki'nin. Sinirle haykırıp telefonunu duvara fırlattı. Yere çöküp sayıklamaya başlamıştı o da.
"Ne istiyorsun benden? Ne istiyorsun, ne istiyorsun? Yeter, bırak artık. Sunoo ile ayrıldık. Daha ne istiyorsun? Yeter."
Bayılmadan önce söylediği son cümleler bunlar olmuştu.
*****
Riki gözlerini hastanede açtı. Bayıldığını hayal meyal hatırlıyordu.
"Riki! Sonunda uyandın oğlum. Ne kadar endişelendim senin için, haberin var mı? Neyin var? İyi misin? Doktoru çağırayım mı?"
Riki gözünü açar açmaz başına dikilen annesine baktı sıkıntıyla. Sadece sessizlik istiyordu o. İmdadına yanında duran Jungwon yetişti.
"Efendim, Riki yeni uyandı. Doktoru çağırmaya ne dersiniz siz?" Bu sözler üzerine annesi sessizce onaylayıp doktorun yanına gitmek üzere odadan çıktı. Riki etrafına baktığında bütün arkadaşları buradaydı, Sunoo dahil.
"Hepiniz neden...?"
Yanındaki Jungwon sakince ona susmasını işaret etti. Şimdi soruların zamanı değildi. Ancak Riki sormak istiyordu.
"Sunghoon'dan mesaj aldın değil mi en son? Annen odandan bağırış ve sayıklama sesleri duyduğunu söyledi. Riki bu çocuğun sana ne kadar zarar verdiğinin farkında değil misin? Doğru dürüst beslenmene bile engel olmuş. Ve son günlerde çok ağladığın için vücudun zayıf düşmüş. Sence de bunu durdurmanın zamanı değil mi?"
Riki başını iki yana salladı sessizce, olumsuz bir ifadeyle. "Değil Jungwon. Onun başlattığı bu savaşta ona karşı duracağım artık. Bugün sondu, kendimi mahvetmeyeceğim artık."
O an hastane yatağı bile onun üzülmeye devam edeceğini biliyordu ancak hepsi inanmış numarası yapmayı seçti Riki için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mixed Up~Hoonki
FanfictionHerkes sadece benim hakkımda konuşuyor. Ben bile anlamadan dedikoduların başrolü ben oldum... -Mixed up by Enhypen