3 gün sonra
Lia'dan
Yine prova için şirkete gelmiştik ve baya yorulmuştum.Arabaya bindiğimizde ben cam kenarına oturuyordum.Yanımda Taehyung, karşımda Suga oppa vardı.Tam araba kalktığında beni Jack abi aradı ve arzu edersiniz ki açtım.
Jack:Ne yapıyorsunuz?
L:Provadan çıktık eve gidiyorduk.
Jack:Ben sana şeyi haber vermek için aradım.
L:Neyi?
Jack:Senin çalışman için yeri ayarladım.İstiyosan ben sana konumu atayım gel diyecektim.
L:Gerçekten mi?
Jack:Gerçekten, gelicek misin ona göre evime geçicem.
L:Eve uğrayıp üstümü değiştiriyim gelirim.
Jack:Tamam ben sana konumu atıyorum.
L:Görüşürüz.
Jack:Görüşürüz.
Sg:Nereye gidiyorsun?
L:Jack abi ile buluşmaya gideceğim.
Sg:Niye?
L:Beni çağırdı ve gideceğim?
Jk:Bir nedeni olması gerekiyor.
L:Gerekmiyor?
Jm:Ne saklıyorsun?
L:Hiçbir şey saklamıyorum.
Rm:Kızın üzerine gitmeyin.
J:Aynen gitmeyin.
Eve vardığımızda direk üstümü değiştirdim.Altıma siyah şort, üstüme beyaz kısa t-shirt giydim.Çantamı hazırladım, içine powerbank, telefonumu, kafa üstü kulaklığımı, hareketler için kıyafetlerimi.Bir de eldivenlerimi koyup tek omzuma aldım.
L:Ben çıkıyorum!Geç gelebilirim haberiniz olsun!
Rm:Tamam kendine dikkat et!
Koşarak evden çıktım.Jack abinin attığı konum eve yakındı.Konuma geldiğimde Jack abi beni bekliyordu.
Jack:Al anahtar.
Diyerek anahtarı bana attı.
Jack:Beni takip et.
L:Tamam.
Diyerek peşinden ilerledim.İçerisi çok güzeldi.Bir oda vardı camlı.Büyük ihtimalle dışarıdan içerisi gözükmeyen içerden dışarısı gözüken camlardandı.
Jack:Şu gördüğün oda senin çalışma yerin olarak düşündüm.İçini istediğin gibi dizayn edebilirsin.
L:Çok teşekkür ederim Jack abi.
Jack:Ben şimdi çıkıyorum işim var.Bir sorun olursa beni ararsın.İstediğin zaman buraya gelebilirsin.Anahtarı zaten sende.
L:Tamam görüşürüz.
Jack:Görüşürüz.
Jack abi çıktığında soyunma odasına giderek kıyafetlerimi değiştirdim.Eldivenlerimi taktım.Kafa üstü kulaklığımın Bluetoothunu telefona bağlayıp şarkı açtım. BTS-Run Bts.Güzel şarkı beni motive ediyor.
***
4 saat sonra
Taehyung'tan devam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)
ФанфикBen Min Lia Yarı türk yarı koreliyim hayalim hiçbir zaman BTS in 8.üyesi olmak değildi.Ama bazı zorluklar beni buna itti.Hep bir çıkmaz sokağın içine.Umarım hikayem mutlu biter... ~~~ Min Lia..Abisi 5 yaşında yanından kaçırılmış sadece babası için h...