15-Regl

598 23 6
                                    

Ertesi Sabah

   Lia'dan

  Sabah yine erken uyanmıştım.Kalkıp banyoya ilerledim ve regl olduğumu anladım.Şu düzensiz reglimden nefret ediyorum.Hemen rutin işlerimi halledip banyodan çıktım.Dolabıma yönelim içinden siyah düz tayt uzun oversize bir kapşonlu ve beyaz geniş bir tişörtümü alıp giyindim.

   Yatağımı topladıktan sonra kapşonlumu başıma geçirip aşağı indim bugün erken uyanmışlardı.

J:Günaydın birtanem.

L:Günaydın.

   Jin oppa yine enerjik sesiyle konuşmuştu ama ben karnımın ağrısından doğru düzgün yürüyemiyorum bile.

J:Hadi oturun masaya.

  Herkes oturunca yemeğe başladık üzerimde bir çift göz hissediyordum.Büyük ihtimalle Jungkook'tu.

Jk:Lia iyimisin?

L:İyiyim?

   Ardından Tae'nin telaşlı bakışları bana döndü.

Tae:Hasta filan mısın?Yoksa bir yerin mi ağrıyo?

L:Yok değilim.Hadi yemeğinizi yiyin.

Jm:Bir yerin filan ağrırsa-

L:Bişeyim yok dedim.

Jk:İyi tamam.

(Sabah Tae den)

   Tae'den

  Sabah kalktığımda direk Jungkook'un yanına gittim.Yeni uyanmış etrafa boş boş bakınıyordu.Dün Jungkook ile Lia'yı yalnız bırakmış ve Jungkook'tan Lia'nın ağzından laf almasını istedim.

Tae:Jungkook.

Jk:Efendim

Tae:Dün Lia'nın ağzından birşeyler alabildin mi?

Jk:Kimseye aşık olmadığını ve asla sevgili yapmayacağını söyledi hyung.

Tae:Niye?

Jk:Orasını bulaştırma dedi.

(JUNGKOOK İÇİNDEN;
Aslında Lia Tae'nin ona aşık olduğunu anlamış ve benden Tae'nin ondan vazgeçmesini sağlamamı istemişti.Nedenini sorduğumda ise 'Benim yeminlerim var Kook,bunlardan birisi de sevgili yapmicağıma dair,şu hayatta çok şey yaşadım ama bunu ne sana nede bir başkasına şuan anlatamam üzgünüm' Yeminleri aklıma takılmıştı.)

Tae:Anladım.

   Odadan yüzüm asılmış bir şekilde çıkıp mutfağa indim ve masaya oturdum.Bir kaç dakika sonra herkes inmişti ve en son sevdiğim kız. Üzerinde siyah düz tayt ve siyah kapşonlusu vardı.Yine güzeldi ama kafasını kapşonuyla kapattığı için tam göremiyorum.


***

Öğlen 14:07

   Şu an Lia dışında bütün üyeler salondaydık yemekten sonra odasına çıkmıştı.Jungkook ve Suga hyung Televizyondan PlayStation bağlamış oynuyorlarlardı ve Hobi hyungla Jin hyung onlar üzerine iddiaya giriyordu.
Jimin bahçede oturmuş su tabancalarını temizliyordu.Namjoon hyung her zamanki koltuğunda yemi kitabına başlamış ben ise kös kös oturuyordum elimde telefonla.

J:Lia niye hâlâ odasından çıkmadı?

Jk:Sabah kötü görünüyordu.

Jh:Hasta olmasın?

Tae:Hasta olabilir mi?

Rm:Tae sen bi git Lia'ya bak.Hepimiz başına toplanmayalım rahatsız olmasın.

Tae:Tamam hyung.

   Diyerek yukarı kata çıktım Lia'nın kapısının önünde durarak kapısına tıkladım ve 'gel' sesini duyunca içeri girdim.Yatağında bacaklarını kırıp kendine çekmiş iki büklüm yatıyordu.

Tae:İyimisin?

L:İyiyim sadece karnım ağrıyor.

Tae:Hasta mısın?

  Diyerek yanına yaklaşıp elimin tersini alnına koyup ateşine baktım.Ateşi normaldi.

Tae:Ateşinde yok ki.

L:Hasta değilim çünkü.

Tae:Anlamadım.

L:Regl dönemine girdim.Karnım ağrıyor.Sıcak su torbası getirebilir misin?

Tae:Hemen getiriyorum.

  Diyerek odadan çıktım ve aşağı indim.Kardeşimden dolayı Reglnin ne olduğunu biliyordum.Sıcak su torbasını alıp Lia'ya götürdüm.

Tae:Biraz karnında tut ardından istersen bir ağrı kesici getiriyim.

L:İçmicem bişi.Teşekkür ederim.

Tae:Rica ederim.

𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin