16 mayıs 2021
Lia'dan
Sabah telefonuma durmaksızın gelen bildirim sesi ile uyandım.Elimi telefona atıp yatağımdan kalkmadan bildirimlere bakmaya başladım.
Lia:Lia'nın yeni sevgilisi?
Anında kaşlarımın ç7atılmasıyla birlikte habere girdim ve Emir ile daha aylar önce ki karşılaşmamızın fotoğraflarıydı.
O gün orda Tae'de vardı ama onun olduğu yeri kırpmışlardı.Ve haberde Emir ile sevgili olduğumuz filan yazıyordu.Sinir krizi geçirmemek için kendimi tutarken diğer haberle baktığımda hepsinin aynı haber olduğunu anladım.O sırada Jack abi aradı.
Telefonda.
Lia:Haberler de ne oluyo?
Jack:Lia bak bir saseng o gün görmüş ve büyük ihtimalle sırf Linç yiyip dayanama diye öyle bir haber çıkarmış.
Lia:Sence bunlar umrumda mı?!O haberde O şerefsiz var ve benim sevgilim,büyük aşkım diye yazıyor!O pislik benim hiç birşeyim olamaz!O haber olabildiğince çabuk bir şekilde kaldırılsın Jack abi.
Jack:Tamam Lia halletmeye çalışacağız ama şirkete gelmen gerekiyor.
Lia:Geliyorum şimdi.
Telefon konuşması bitmiştir.
Hemen yatağımdan doğrulup banyoya girdim.Rutin şeyleri yapıp çıktıktan sonra üzerime oversize Beyaz bir tişört ve Siyah bol pantolon giydim.Yanıma kapşonlum ve telefonu alıp aşağı indim.Jin oppa uyanmış kahvaltı hazırlıyordu.Tam ona görünmeden dışarı çıkayım derken gördü.
J:Birtanem günaydın da.Bir yere mi gidiyorsun?
Lia:Haberleri görmedin mi oppa?
J:Telefonuma bakmadım.Ne haberi.
Jin oppa O sırada yemeği bırakıp cebinden telefonunu çıkartıp haberlere bakmaya başladı.
J:Gerçekten sevgilin mi?
Lia:Eski sevgilim ve bir daha sevgilim olamayacak bir şerefsiz.
J:Niye ki?
Lia:Boşver oppa.Şimdi onu halletmeye Jack oppa aradı şirkete gidiyorum diğerlerine söylersin.
J:Geç kalmamaya çalış.
Lia:Çalışırım.
Ve evden çıkıp taksiye bindim.
***
Bir müddet sonra şirkete gelmiştim.Hızlıca yukarı Pd'nimin odasına çıktım.Kapıyı tıklayıp 'gel' komutunu duyunca içeri girdim.
Jack abi ile PD bilgisayarın başında oturup birşeyler bakıyorlardı.
Jack:Haberleri olabildiğince sildik.
Lia:Teşekkür ederim.
PD:Lia.
Lia:Efendim PD?
PD:Haberleri silsekte O kişinin kim olduğunu öğrenmem gerekiyor.
Lia:Eski sevgilim.
PD:Peki neden hâlâ peşinde yada o gün oraya neden geldi?
Lia:Efendim kendisi bana takıntılı ve o gün oraya tekrar sevgilim olmak için gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)
FanficBen Min Lia Yarı türk yarı koreliyim hayalim hiçbir zaman BTS in 8.üyesi olmak değildi.Ama bazı zorluklar beni buna itti.Hep bir çıkmaz sokağın içine.Umarım hikayem mutlu biter... ~~~ Min Lia..Abisi 5 yaşında yanından kaçırılmış sadece babası için h...