-----------------------------------------------------
"Sağlığa en zararlı şeyse yaşamak, kendi bildiğini okuyup zorla insan sınamak"
-----------------------------------------------------𝐶𝑎𝑔𝑎𝑛 𝐸𝑓𝑒 𝐴𝑘
"abi adama bak ya! Öldürmekle mi tehtid ediyor bide?"
"Yağız asıl takılman gereken kısım bu değil, Çağan'ı isteselerde öldüremezler ama sırf merakından dolayı Barlas onu takip etti diye büyük cezalar verebilirler"
Berat sabahtan beri içimden geçirdiğim gibi yine haklıydı, dünden beri bende bunu düşünüyordum. Bana bişey yapamazlardı en azından kalıcı olarak, iyileşir sadece çektiğim acı ile kalırdım dikkatiszliğimden dolayı. Ama Barlas sırf beni takip etti diye öldürülürse işte o zaman..Vicdan yapma olm bu yola vicdansız olarak girdik senin yaşaman lazım! Yoksa bu uğurda öldürmekten çekindiğin insanları seni öldürdükten sonra öldürürler. Ha deyince olmuyor ki bu işler be içsesim...
Zeynep beni dürttüğünde bakışlarımı yerden kaldırıp ona döndüm üçü birden karşı da bir yere bakarken korktuğumun başıma geldiğini bildiğim için bakışlarımı çevirmekte hiç acele etmedim. Okulun bahçesinin önünde burdan olmadıklarını her türlü haykıran ikiz kızlar ile bakışlarım çakıştığında ne için geldiklerini tahmin etmek hiç zor değildi.
"Ben daha dün tehtidimi aldım zaten, sizi niye gönderdiler"
Yanlarına giderken bir yandan ise kendi kendime söyleniyordum ancak kurt güçleri olduğu için beni duymaları işime gelmişti. Burda istemiyordum hiç birini! Akraba olmamız bunu değiştirmiyorduYanlarına ulaştığımızda ikisini de tutup okulun önünden uzaklaştırmaya başladığımda kollarını çekip durdular, ben burda sinirden küplere binmişken bunlar sırıtıyordu bide.
"niye bu kadar gerginsin Çağan?"
"sadece konuşmaya geldik"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᒪOᐯᗴ ᗩᑎᗪ ᗯᗩᖇ
FanfictionAşkta ve savaşta hiçbir şey adil değildir.. ᒪOᐯᗴ ᗩᑎᗪ ᗯᗩᖇ ☯ Hayat savaşı mı? Bu savaşın içinde yeşeren aşk mı? Hayatından sevdiği için vazgeçecek yüreğe sözde herkes sahiptir. Peki ya işler ciddiye bindiğinde ve hayatınızın zaten bu seçimden ibaret...