Şu bölümlere oy verin
-----------------------------------------------------
"Beni deli gibi görebilir ama yenemezsin, bana geri dönebilir ama gidemezsin"-----------------------------------------------------
𝐶𝑎𝑔𝑎𝑛 𝐸𝑓𝑒 𝐴𝑘 /
Masanın üzerine bırakılan kahveyi alırken başımı kaldırmadan teşekkür ettim. Burnum çok kötü tıkanmıştı, sesim canavar sesi gibiydi ayakta dahi duracak halim yoktu ama okula gelmek zorundaydım.. Ve evet, çok kötü hasta olmuştum.
"Devamsızlık hakkını daha okulun ilk haftasında tüketirsen başına gelecek olan buydu""Keyfimden yapmadım ya zey"
Kahve boğazımda garip bir tat bırakırken öksürük krizi tekrar başladı. Normalde kurt adamlar hasta olmazdı veya hastalıkları yok derecesinde atlatırlardı ancak güçlerime erişimim olmadığı için bende işler tam tersi şekildeydi, sürekli hasta oluyor ve hastalıkları aşırı ağır geçiriyordum.Hafif bir grip başkalarını 3 gün, beni bir ay yatakta tutuyordu. Öksürüklerimin arasında birinin sırtıma vurduğu fark ettim daha sonrasında ise yanıma Berat oturdu..
"Bu böyle olmaz, rapor falan alsak buna?"Berat'a ne kadar katılmak istesemde olmazdı. Çoktan bir hafta gitmişti ve bu yıl başıma daha neler geleceğini bilmiyordum hem evde de diğer kurtlar yüzünden rahat nefes alamazdım ki sürekli dibimdeler, ayrıca okulun etrafında bu aralar çok sık farklı bir kurt sürüsünün kokusunu alıyordum kimseyi yalnız bırakamazdım. Dönüşemesemde benimde pençeleri vardı sonuç olarak..
Ders zilinin tekrar çalmasıyla söylene söylene kahveyi tek seferde içip ayaklandım, sınıfa giderken ise bir an düşecek gibi olunca Zeynep arkadan destek olmuştu.
Bir merdiven bile çıkamıyorum mükemmel.
Sınıftan içeri girip yerime oturduğumda Zeynep omzuma iki kere vurup kendi sınıfına gitmişti, başım yavaş yavaş düşmeye başladığı için hiç zorlamadım ve başımı koyup uyumaya karar verdim ancak gel gör ki güçlerim çıldırmış durumdaydı.
Okulun antrenman yapan basketbol takımının bağırışları, müzik grubunun provaları, temizlik görevlilerinin dedikoduları, öğretmenler odasında ki sınav toplantısı..
Büyük ihtimalle bu dersin boş geçeceğini anladığımda hiç zorlamadım ve kendimi rahat bırakarak uyuma kararı aldım ve bunu saniyesinde gerçekleştirdim.Birden bire başımın sertçe sıraya peş peşe vurulması ile gözlerimi zar zor araladım, saçlarımda ki el başımı tutmuş kaldırıp kaldırıp sıraya vuruyordu ki uyandığımı fark ettiğini hiç sanmıyordum
"Uyansana lan! Sanırsın Kış uykusuna yattı mübarek?"Acaba kurt adamlarda kış uykusuna yatıyor muydu? Berat hâlâ söylenmelerine devam ederken ellerimle kolunu kavrayıp durdurdum uyandığımı göstermek için, ellerini saçlarımdan çektiğinde derin bir nefes aldım ve alnımı ovalayarak başımı kaldırdım
"Ne oluyor be?""öğle arası"
Yanıma sandalye çekerek oturmuş olan Zeynep elinde ki tostu ve kolayı önüme bırakınca göz devirdim. Niye böyle bir uyandırma şekli seçmişlerdi? Dur öyle arası mı? 5 saattir uyuyormuydum ben?"Bi ara uyku hapı alıp almadığını sorgulamadık değil"
Karşımda ki sıraya yayılan yağız birden kapı açıldığında sandalyeden düşerken hepimiz kapıya dönmüştük, Alisa ve Leya ise yerde söylenen Yağız'a bakıyordu.
"İyimisin Yağız?"
"mükemmelim Alisa neden sormuştun? Ha eğer halimi soruyorsan düşmedim, yerleri temizliyorum çok titiz bir insanımdır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᒪOᐯᗴ ᗩᑎᗪ ᗯᗩᖇ
FanfictionAşkta ve savaşta hiçbir şey adil değildir.. ᒪOᐯᗴ ᗩᑎᗪ ᗯᗩᖇ ☯ Hayat savaşı mı? Bu savaşın içinde yeşeren aşk mı? Hayatından sevdiği için vazgeçecek yüreğe sözde herkes sahiptir. Peki ya işler ciddiye bindiğinde ve hayatınızın zaten bu seçimden ibaret...