•𝓔𝓹𝓲𝓼𝓸𝓭𝓮 / 𝓢𝓲𝓬𝓴 •

121 7 7
                                    

-----------------------------------------------------"Olur mu olur, dalga geçme ve anlaÇelişkiler yapışıp uğraşıyo' yakanla" -----------------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-----------------------------------------------------
"Olur mu olur, dalga geçme ve anla
Çelişkiler yapışıp uğraşıyo' yakanla"
-----------------------------------------------------

𝐿𝑒𝑦𝑎 𝐾𝑖𝑟𝑠𝑎𝑛 /

Uyur gezer olmamın ve okuldaki olayın üzerinden 2 gün geçmişti, o gün yaşadığım şeyler sanki hayatımın asıl başlangıcı olacakmış gibi hissediyordum ama büyük ihtimal his olarak kalacaktı. Okulda ki olan olayı anneme anlatmıştım yani kendi başıma gelen kısımlar hariç yoksa sadece uyur gezer olduğum için resmen beni eve hapseden annemi kimse tutamazdı. Şuan bile benim okulumu değiştirme planları yapıyordu ve okul araştırmaya başlamıştı

Evdeki kapı ve pencerelerin kilitleri değiştirilmişti, annem anahtarları yanından asla ayırmıyordu uyurken heryeri kilitliyordu. Odamı değiştirerek Bi üst kattaki çatı katını benim için hazır hale getirmişti ve itiraf ediyorum burası eski odamdan çok daha güzel olmuştu ayrıca daha büyüktü ama yinede sırf uyurgezer olduğum için evi kaleye çevirmesini çok abartmıştı bence! Üçüncü kattan da atlayıp kaçamazdım ya sonuç olarak?

Ve bu İki gün içinde uyurgezerlik falan yoktu, odaya kamera taktığım için geceleri ne yaptığımı görebiliyordum Ve bunun için Alisa'ya borçluydum hem fikir hem kamera için. Barlas ise iki gündür okuldan sonra bize gelip kaçırdığım dersleri anlatıp işi olduğunu söyleyerek gidiyordu ama nereye gittiğini söylemiyordu.

Bu olayın üzerine ise okulu nasıl devam ettirdiklerini anlamıyordum malesef, Rüya hoca nasıl bu kadar rahat olabiliyordu?

Hatta okula yeni fizik ve matematik hocası geldiğini söylemişti Barlas, kim Bi okula kurtlar girdikten sonra o okula öğretmen olarak gelir ki? Tabi alakaları yoksa! Ama Bi kurt sürüsü ile ne alakaları olabilirdi? Kapağını yaklaşık yarım saat önce açtığım teste bir göz gezdirdim paragraflar çok uzundu ve ben düşünmekten sorulara odaklanamadığım için bilmem kaç kere çizmiştim sayfayı, hali içler acısıydı. Kalemi arasına koyduktan sonra testi kapattım boş yere açmıştım zaten, sıkıldığım için aşağı indim buzdolabını açıp boş boş baktım Bi süre, ne aradığımı bilmiyordum. Kafama göre Birşey bulamayınca yanıma dolaptan meyve suyu ve bardak aldıktan sonra üst kata çıktım mecbur Bişeyler almak için dışarı çıkacaktım.

Odaya girdiğimde Telefonum çaldığı için hızla onları masanın üzerine bırakıp telefonu aldım elime, eğer annemse ufak çaplı Bi azar yerdim hemen açmadığım için ancak arayan kişi Çağan'dı.
"efendim?"
"leya hemen buraya gelmen lazım"
"Barlas? Çağan'ın telefonun sende ne işi var?"
"soru sorma kızım Çağan'ın evindeyiz gelmen lazım! Acil!"

Tam evini bilmiyorum derken yüzüme kapattı, tamam Çağan'ın evine gitmiştim ama o zaman bilincim yerinde değildi ve ayrıca geri dönerkende çevreye pek dikkat etmemiştim. Yinede telefonumun şarjını kontrol ettikten sonra montumu alıp çıktım evden. Telefonuma gelen konum ile hızlandıktan sonra 15 dk içinde varmıştım kapıyı çaldığımda açan kadın bana tepeden bir bakış atmıştı, normale göre fazla uzundu, peki ama kimdi bu Çağan Annesinin öldüğünü söylemişti halası falanmıydı acaba?

ᒪOᐯᗴ ᗩᑎᗪ ᗯᗩᖇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin