DOĞA'NIN ANLATIMIYLA
Telefonumu koltuğa bırakıp tekrar kedilerim inci ve asil'le birlikte izlediğimiz çizmeli kedi'yi izliyorduk ki asil izlemiyordu uykucu bir kedi olduğu için filmin ilk dakikasında uyuyakalmıştı.İnci dikkatle filmi izliyor neler olduğunu çözmeye çalışıyordu.arada korktuğu için hemen bacağıma uzanıyordu genelde korktukları zaman yada bir şey olacağını hissettiklerinde
Eğer oturuyorsam bacağıma uzanırlar,eğer ayaktaysam patilerini ayağıma koyar bacağıma yaslanırlar kedilerim çok seviyordum hatta bazen yeri geldiğinde sokak köpeklerine bile dişlerini gösteriyorlar
Küçük olmalarına rağmen çok cesurlardı özellikle asil her gördüğü kişiye ben hariç dişlerini gösteriyordu sanki tehlikedeymişiz gibi beni ve kardeşi inci'yi korumaya çalışıyordu ben bu minikleri vefat eden kardeşim oya'nın dişi kedisi doğum yaparken bu minikleri ve dört tane iki erkek iki dişi doğurmuş ama doğurduktan sonra halsiz düştüğü için maalesef ölmüş kardeşim benim isteğim üzerine iki tanesini bana iki tanesini arkadaşına iki tanesi anne sütü olmadığı için yirmi dakika ve bir saat sonra ölmüşler ben bu minikleri hayatımdan çok seviyorum
Kardeşim oya benim yanıma gelirken trafik kazası geçirerek vefat etti.iki ay önce acısı taze ama ben tutunma lazım değil mi hayata çünkü beni seven küçük minacık inci ve asil'im var arkadaş çevrem yok genelde hep dışlanan taraf olurum.
babam ondan haberim yok kesin yine cezaevindedir ben yada ölmüştür inşallah annem dört yıl önce kalp krizi geçirdi benim ailem yok ama aile olacağım varlıklar var minikler
Film bitince telefonumu alıp saate baktım 19:39du şaka gibi mesajlaştığım kapısında anahtarını unutan çocuk on dakikaya eve geliyorum dedi yarım saat geçti yarım saat ve benim mesaim var dokuz da kafede olmam lazım benim çalıştığım kafe hem gece hem gündüz çalışanlar için yani sabah saat sekizde kafede olup saat öğlen dört'e kadar çalışıp dörtten sonra eve gidip gece saat dokuz da eğer mesain varsa gidersin yoksa saat sekize kadar uyursun ki bugün benim mesaim var ve bu adam hâlâ yok adam olduğunu nereden öğrendim.
ev sahibim söylemişti ama adını söylemedi şu kattaki beyfemdinin numarasınımı istiyorsunuz hanımefendi dediği için anlamıştım
İnciye baktığımda film bittiği için televizyonun önünde oturmuş bekliyordu gel artık be adam hayır yani zaten saat sekiz bir yarım saat taksi bekleme falan derken beni kovduracak ya "inci gel kızım buraya bitti film hadi "dedim ikiside ne dediğimi anlıyorlardı daha doğrusu hissediyorlardı kedilerim ben ne konuşursam bana dönüp ne dediğimi anlamaya çalışıyorlardı.
inci dediğimi anlayıp yanıma geldi ve asil'in yanına uzandı.bende hazırlanmak için ayağa kalktım.odama girip kıyafet seçtim altıma bol paça siyah kumaş pantolon,üstüme siyah kollu badi,üstünede kumaş gri ceketimi, alıp sırt çantamı aldım.
Telefonumdan saate baktığımda 20:27 olduğunu görmemle gözlerim büyüdü en hızlı metro ama buraya bir saat uzaklıkta, taksi yarım saat bekletin ve yine geç kalırım otobüs geceleri tercih etmiyeceğim toplu taşıma aracı.
aslında araba alacak param var ama seçim yapamıyorum abartı istemiyorum ama en kısa zamanda araba alıcağım saçlarımı sıkı bir şekilde at kuyruğu yaptım ve dış kapıya doğru ilerledim tam kapıyı acıyordum ki zil çaldı.
eğer beş on dakika daha gecikseydi kesinlikle beni bulamazdı ve evin dışında uyurdu.kapıyı açıp karşımdaki kişiye baktım kapımın yanındaki sehpamın üstünden kendi anahtarımı aldım ve çantama koydum
karşımdaki adam sadece beni izliyordu.ayakkabımı giydim acele ettiğim için kolumdaki çantamı düşürdüm kapıyı kapatmadan önce inci ve asil'e seslendim asıl uyuyordu ama inci uyumazdı bu saatlerde "inci kuzum ablana iyi bak olur mu bir şey olursa yerinizi biliyorsun"dedim onlar için genelde geceleri ben yokken bir şey olduğunda yatağımın altında çok güzel yerleri var inci hemen yanıma gelip kafasını kaldırıp bana ve yanımdaki beyefendiye baktı bakmasıyla dişlerini göstermesi bir oldu.inci'yi kucağıma alıp"güzelim o iyi biri sakin ol ben gelene kadar uslu durun ablan uyanırsa ki uyanmaz sende uyu olur mu bitanem"dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.ve yere indirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KOMŞUM (YARI TEXTİNG)
ChickLitdoğa yeni kiraladığı evinde huzurla yaşarken bir gün markete gitmek için evden çıkar ve hiç böyle bir şey yaşayacağını düşünmez karşı komşusu kapısında anahtarını unutmuştur gelin sizlerle macera dolu ve imkansız aşk dolu doğanın hayatını sizlerle o...