"Kızım uyan hadi senin yüzünden girdim ben o cezaevine hadi kalkta şimdide göster cesaretini"
Deyip bana yaklaştı "git git gelme istemiyorum seni gelmesin"terli bir şekilde hızla yataktan doğruldum.kalkmamla pusatla bakışmam bir oldu.pusat dudaklarını terlerimden tiksinmeden alnıma bastırdı.ve konuşmaya başladı."ateşin yok iyimisin kabus mu gördün"dedi bense titriyordum gelmişti.pusat cevap alamayınca "doğa kabus mu gördün"diye tekrarladı sorusunu bense "g-eldi konuştu benimle d-uydum sesini geldi"dedim ve ayağa kalkıp mutfağa ilerleyip su içmeye çalıştım ama ellerimin titremesinden dolayı bardak lavaboya düşüp kırıldı.pusat'ın arkamda olduğunu bilmiyordum beni duvara yaslayıp"sakin ol kabustu sadece ben uyumadım kimse gelmedi ve gelemez sen istemediğin sürece kimse gelemez güvendesin sakin ol doğa"deyip ellerimi tuttu tutmasıyla elimdeki çiziğin kanadığını görmem bir oldu. pusat diğer eliyle çenemden tutup bakışlarımı gözlerine çevirmemi sağladı.ve konuşmaya başladı."bakma"deyip kolumdan tutup salona ilerledi ve beni koltuğa oturtup kendisi karşımda dizlerinin üzerine çöküp.
elimi tuttu."yara bandın var mı"dedi bende "televizyon dolabının ikinci çekmecesinde olacak"dedim pusat ayağa kalkıp çekmeceden yara bandını alıp yanıma geldi elimi tutup yaranın olduğu yere bandı yapıştırdı.
Sessizlik,korku,hüzün,ve acı.neden ben,ben bu hayattı neden yaşıyorum ki ben bunları düşünürken pusat beni izliyor herhangi bir tepkimi ölçüyordu.dakikalardır sessizce ayağımı sallayıp, dudaklarımı kemiriyordum.
ellerim titriyordu hâlâ pusat konuşmaya başlayınca ela gözlerim mavi gözlerine değdi "uyu artık bak kimse gelmiyor gelemez ben uyumayacağım zaten bak yorgun düşüyorsun hadi uyu artık"dedi bende kafamı iki yana sallayarak karşılık verdim "istemiyorum korkuyorum olmuyor sakin olamıyorum gelir diye korkuyorum "dedim pusat beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı.
"uyu bir şey olmayacak gerçekten ben yanındayım korkma uyu hadi"dedi ve yatağıma yatırıp üstümü örttü.bende çekinerekte olsa şu soruyu sordum "yanımda dursan olur mu yanımda olduğunu hissederim en azından "dedim pusat yatağın kenarına oturup elini elimin üstüne koydu.ve"uyu artık yanındayım gerçekten uyu"dedi bende kafamı yastığa yaslayıp uyumaya çalıştım.çalıştım çünkü uyuyamadım
Pusat uyumadığımı anlayıp elime kitaplığımdan bir kitap verip.yanıma oturdu ona soran bakışlarımı atarken pusat ciddi bir ifadeyle,"senin sesinle dinlemek istiyorum kitabı "dedi ve gözleriyle elimdeki kitabı gösterdi.bende sesli bir şekilde okumaya başladım.............
Saat sabahın dördüydü.ve biz hâlâ uyumamıştık pusat resmen bana yalvaracaktı.uyumamı çok istiyordu ama uykum yoktu istemesinin sebebi ise yorgun düşmekten bayılmamı istemiyordu.benim yüzümden o da uyuyamıyordu.mutfağa gidip kahve makinasını çalıştırdım.
iki tane kahve yapıp pusat'ın yanına gittim.elimdeki kahvelerden birini ona uzatarak "uykunuzu alır diye yaptım afiyet olsun"dedim pusat şaßkınca bana bakarak kahveyi alıp konuşmaya başladı."yalnız kalmanı istemiyorum ama saat 10:30da kliniğe gitmem gerekiyor randevum var bir saatliğine yalnız kalıp bir delilik yapmandan korkuyorum,uykusuzluktan bayılmandan,çekip gitmeden korkuyorum yapmazsın değil mi aklım sende kalır "demesiyle gökyüzünde olan bakışlarım ona döndü.
beni düşünüyordu korkuyordu bende korkuyordum bende "bir şey olmaz korkma bir daha yapmam zarar vermem kendime"dedim pusat, kahvesinden bir yudum alıp konuşmaya başladı."umarım öyle bir delilik yapmazsın eğer öyle bir şey yaparsan ben ozaman kendimi öldürürüm benim psikolojimi bozma kadın"dedi ve gökyüzüne bakmaya başladı.bende zaten gökyüzünü izliyordum."gökyüzünü seviyormusun"dedi bende ona doğru dönüp "küçüklen hep sevdiklerimizi alan gökyüzü sanırdım,hep oradalar sanırdım gökyüzünde beni izliyorlar sanırdım tabi küçükken düşler daha iyiydi.gökyüzüne aşığım yıldızlara, güneş'e, ay'a,bulutlara aşığım "dedim pusat "bende seviyorum sevdiğim kadın sevdiğinden dolayı izlemeyi çok severim"dedi sevdiği kadın banane ondan aman bende "hava soğudu ben içerideyim "dedim ve ayağa kalktım tam gidiyordum ki bileğimdeki el durdurdu beni pusat'a baktığımda "sakın bir daha aynı şeyi tekrarlama lütfen ölmeni istemiyorum"dedi ayağa kalkıp içeri geçtik.
Pusat gitmişti.randevusu vardı.gitmişti kafeye gidip istifa edecektim.bir saate gelirim demişti.üstümü hemen değiştirip yola çıktım.
Kafe'ye varıp müdürün yanına gittim."günaydınlar efendim ben istifa etmek istiyorum tazminatımı alabilirmiyim"dedim müdürüm "zaten hiçbir şey yapmıyordun 5bin hesabına öderim birazdan"dedi ve telefonuma gelen bildirimle gülümsedim "teşekkür ederim"deyip çıktım
Eve vardığımda mutfağa gidip yemek hazırlamaya başladım.bu sırada kapım tıklatıldı.mutfaktan çıkıp kapıyı açtım pusat beni görünce hemen kollarını bana sarmasıyla şok geçirdim ama bende hemen kollarımı ona doladım "korktum"dedi bir çocuk gibi "gitmeyeceğim gerçekten"dedim bende mutfağa ilerleyerek yemekleri yapmaya devam ettim.
Pusat bana bakıp "doğa ben bu günden sonra evimde kalıyım olur mu bir şey olursa gel sen ben zaten pek uyumam"dedi bende tamam anlamında kafamı salladım yemeği yemeye devam ettik kapının çalmasıyla adımlarımı kapıya yönelttim
Kapıyı açtığımda karşımda onu görmeyi beklemiyordum babamı hemen kapıyı kapatıp sırtımı kapıya yasladım ve yere oturdum. pusat bir şey olduğunu düşünerek yanıma gelmişti.beni böyle görmesiyle "kim gelmiş neden bu haldesin doğa"dedi bende gözlerimi gözlerine çıkararak "b-abam"dedim zar zor ...babam
Umarım beğenirsiniz yazım kuralları ve noktalama işaretleri yanlış olursa özür dilerim kusura bakmayın yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın lütfen Oy verin ve takip edin lütfen çiçeklerim 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KOMŞUM (YARI TEXTİNG)
Chick-Litdoğa yeni kiraladığı evinde huzurla yaşarken bir gün markete gitmek için evden çıkar ve hiç böyle bir şey yaşayacağını düşünmez karşı komşusu kapısında anahtarını unutmuştur gelin sizlerle macera dolu ve imkansız aşk dolu doğanın hayatını sizlerle o...