4.bölüm

594 30 74
                                    


Pusat: günaydın doğa (09:12)

Pusat:dünkü yemekler için teşekkür ederim gerçekten çok güzellerdi (09:12)

Pusat:eğer müsaitsen ve kahvaltı yapmadıysan güzel bir restorant biliyorum beraber yapmak istersen (09:12)

Pusat:galiba uyuyorsun hâlâ ben bekliyorum seni uyanınca yazarsın (09:12)

Doğa: günaydın pusat (09:47)

Doğa:yeni uyandım mesajları Yeni gördüm kusura bakma

Doğa: eğer sende müsaitsen olur gidelim ve afiyet olsun rica ederim beğendiğine sevindim

Pusat:önemli değil doğa müsaitim ben teşekkür ederim tekrar yemekler mükemmeldi

Pusat:aşagıda bekliyor olacağım teşekkür ederim geldiğin için

Doğa:ben teşekkür ederim beni davet ettiğin için ben hazırlanıp inerim aşağıya

Pusat:rica ederim ne demek tamamdır bende hazırlanıcağım zaten aşağıda görüşürüz doğa

Doğa:tamam görüşürüz aşağıda

Ben bu kadar saat uyumuşmuyum üşüyordum hemde çok hava soğuktu ve ben terasta uyumuştum hemen inci ve asil'i kucağıma alıp terastan çıktım eve girdim hâlâ üşüyordum inci ve asil'i koltuğa bırakıp odama girdim aslında kış ayında değildik sonbahar'ın ilk aylarındaydık ama ben nedense hâlâ üşüyordum üstümde hırka vardı kıyafetlerim koyu kahverengi boğazlı Kazak,krem bol pantolon, açık gri uzun kalın ceket,atkımı ve çantamı alıp odamdan çıktım

Çantama anahtarımı,telefonumu,cüzdanımı koyup inci ve asil'e küçük bir öpücük kondurup mamalarını koydum ve evden çıktım.kapıyı kilitleyip merdivenlere ilerledim birinci kata iniyordum ki bir ayağım diğer ayağıma çarpınca dengemi kaybedip düşüyordum ki arkamdan biri belimden tutup düşmemi engelledi ve konuşmaya başladı bergamont kokusu pusat "dikkat et doğa"deyip belimi bıraktı ve yürümeye başladık "teşekkür ederim pusat sen olmasan büyük ihtimalle kafamı mermere çarpıp beyin kanaması geçirirdim"dedim pusat yüzünü buruşturup küçük bir gülümsemeyle "rica ederim herzaman ve umarım öyle bir şey asla olmazdı"dedi ve arabasına doğru ilerledi bende peşinden ilerledim

Şuan arbadaydık neredeyse yaım saatlik yolumuz varmış pusat bana bakıp "sıcak aslında neden kalın giydin ki güneş açmıştı bugün düne göre daha sıcak neden kışlık giydin doğa"dedi ve yola bakmaya devam etti bense hâlâ üşüyordum çünkü klima açıktı "pusat klimayı kapatır mısın üşüyorum bilmiyorum ama üşüyorum"dedim ve benim taraftan camları kapattım pusat kaşları çatık bir şekilde yolu izliyordu "neden üşüyorsun ki hava sıcak hastamısın"deyip yolu izlemeye devam etti.

bense "bilmiyorum ama hava okadar soğuk gibi geliyor ki bilmiyorum "dedim pusat beş dakika sonra arabayı kenara çekip "yaklaşsana bir "demesiyle gözlerim sonuna kadar açıldı şaka mı pusat benim bu halime gülüp boynumdan tuttuğu gibi dudaklarını alnıma bastırdı bir dakika beklettikten sonra kaşları iyice çatık bir şekilde konuşmaya başladı"senin ateşin var sen yanıyorsun çıkar çabuk montunu ve atkını hemen doğa"demesiyle gözlerimi kırpıştırıp "olmaz üşüyorum ben hem nasıl ateşim olabilir ki "deyip iyice sarılıdım paltoma.

pusat yoldan dönüp "sana sözüm olsun getireceğim ama hastasın doğa şimdi eczaneye gidip grip ve soğuk algınlığı ilacı alıyorum sende paltonu çıkarıyosun ateşin var diyorum anlasana doğa "deyip en yakın eczanenin önünde durdu ve inip eczaneye girdi beni düşünmesi nedense beni mutlu etmişti paltomu çıkaramazdım hâlâ üşüyordum eğer çıkartırsam dahada üşürdüm pusat eczaneden elinde küçük bir poşetle çıkıp arabaya bindi ve bana kaşları çatık bir şekilde dönüp konuşmaya başladı "neden çıkarmadın ben mi çıkarayım zorla mı çıkartacaksın doğa bak ateşin dahada yükselirse havale geçirme olasılığın var hadi çıkart paltonu "deyip kucağıma küçük poşeti koydu ve arabayı eve doğru sürmeye başladı.

Eve gelmiştik okadar halsizdim ki pusat bana dönüp "kendine bakabilecek mısın bende gelebilirim yardımcı olabilirim sana eğer istersen tabi"deyip bana döndü ben kendime bakacağım siz buna inandınız mı hayır ben inanmadım çünkü ben üşüyorum pusat'a dönüp "olur gel sende "deyip kapımı açtım içeride inci ve asil koşmaya başladılar beni görünce hemen kafalarını kaldırıp bana baktılar asil pusat'ı görmesiyle dişlerini gösterip miyavlaması bir oldu.

asil'e dönüp "o iyi biri asil benim arkadaşım ve iyi biri "dedim asil de ayağını kaldırıp indirdi yani tamam dedi inci hiç beklemdiğim bir şey yapıp pusat'ın bacağına sürtündü yani tanımak istiyor ve sevilmek pusat bana bakıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu bende "sadece tanımak ve kokunu alıp sevilmek istiyor "dedim dememle pusat eğilip inci'yi eline alıp sevmeye başladı.ve bana dönüp "adı ne "dedi bende "inci"deyip oturma odamdaki koltuğa öylece uzandım ve üstüme battaniye aldım.

montla yatan ilk insan ben miyim pusat inci'yi yere bırakıp "doğa hemen üstüne ince bir şeyler giyiyorsun bende kahvaltı hazırlıyorum hemen ince bir şeyler giymezsen ben giydiririm zorla "dedi ama ayağa kalkamıyorum ki olmaz üşüyorum ben pusat kalkmayacağımı anlamış olacak ki koltuk altlarımdan tutup ayağa kaldırdı.paltomu çıkarıp koltuğa koydu "doğa eğer sen çıkarmazsan ben çıkarmak zorunda kalacağım"dedi

bense ayakta zor duruyordum ve üşüyorum tir tir titriyordum pusat hâlâ bana bakıyordu ama"doğa hadi git üstünü değiştir lütfen"dedi ama hareket edemiyorum ki pusat derin bir nefes alıp konuşmaya başladı"doğa bak tamam sakin ol tamam ben gözlerim kapalı bir şekilde çıkarıcağım ama bana kıyafet vermen lazım ki üstünü değiştiriyim "dedi ben "t-amam odamda dolabımın içinde "dedim pusat hemen odama girip kıyafet bulmaya başladı.

en sonunda siyah şort ve siyah bol tişört bulup yanıma geldi sadece kazağımı çıkarıp tişörtü giydirdi gözleri hâlâ kapalıydı bende hemen pantolonu çıkartıp şortu giydim "açabilirsin gözlerini pusat"dedim ben hâlâ üşüyorum çünkü üstüm açık pusat hemen dudaklarını alnıma bastırıp bir dakika bekledi sonra dudaklarını alnımdan çekip konuşmaya başladı "ateş ölçerin var mı hâlâ var ateşin ama ne kadar var bir ölçelim istersen"dedi bende televizyon dolabını ilk çekmecesini açıp ateş ölçeri çıkarttım ve pusat'a verdim pusat hemen koltuk altıma ateş ölçeri koyup beklemeye başladı.

"ateşin 39.8 doğa ben kahvaltıyı hazırlarken sende soğuk bir duş alıyorsun hadi doğa "dedi ve de el mecbur banyo yapmaya gitmiştim.banyomu yaptıktan sonra mutfağa gidip pusat'a baktım yumurtalarla cebelleşiyordu.pusat benim geldiğimi anlamış olacak ki hemen arkasını dönüp "doğa saçlarını niye kurutmuyorsun git kurut sonra gel hadi "dedi ama ben umursamadan "sen oturma odasına geç ben yaparım menemen seversin değil mi"dedim pusat'ta "severim ama git ilk önce saçlarını kurut doğa"dedi ama ben menemeni yapmaya başlamıştım bile hiç beklemediğim bir şey oldu pusat belimden tutup.

Beni mutfağın duvarına yasladı.ve konuşmaya başladı "git kurut saçlarını doğa yoksa seni hiç ayakta tutmam koltukta yatarsın git kurut"dedi ve önümden çekildi bende hemen odama girip saçlarımı kurutmaya başladım. Pusat kahvaltıyı hazırlamıştı bile bende menemen yapacaktım hemen mutfağa girip menemen yapmaya başladım pusat oturma odasında inci ve asil'le oynuyordu menemeni yapıp masaya koydum pusat'ta yanıma gelip masaya oturdu.

konuşmaya başladı "ellerine sağlık çok güzel görünüyor "dedi ve yemeye başladı bende "afiyet olsun teşekkür ederim yardımcı olduğun için"dedim pusat'ta küçük bir gülümsemeyle "önemli değil sen iyi ol da gerisi önemli değil "dedi bende gülümsedim dağınık siyah saçları masmavi deniz gözleriyle olağan üstü bir varlık gibi görünüyordu kahvaltıyı yapmiş şuan da koltukta oturuyorduk pusat inci'yle oyunlar oynamıştı asil çok agresif olduğu için pek oynamadı onunla ama inci en sonunda yorulup uyuya kalmıştı .

Pusat "iyisin değil mi yaklaş bir ateşine bakıyım "dedi bende yaklaştım pusat dudaklarını alnıma bastırıp bir dakika beklemeye başladı "düşmüş biraz ben artık kalkayım bir şey olursa gel olur mu merak ederim seni "deyip inci'nin kafasına küçük bir öpücük kondurdu bende "teşekkür ederim her şey için ve tamam gelirim bir şey olursa"dedim pusat kapıya doğru ilerleyince bende arkasından ilerledim "önemli değil doğa ben teşekkür ederim her şey için varlığın için de"dedi ve evine girdi bende eve girip kapıyı kapattım asil oyuncaklarıyla oynuyordu bende odama girip yatağıma yattım uykum gelmişti.

Umarım beğenirsiniz yazım kuralları ve noktalama işaretleri yanlış olursa özür dilerim kusura bakmayın  yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın lütfen Oy verin ve takip ediniz çiçeklerim🫀🖤🌸

KARŞI KOMŞUM (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin