PUSAT'IN ANLATIMIYLA
Gece yarısı saat 02:37ken mezarlık güvenliğinin beni mezarlıktan dışarı atmasıyla sinir krizi geçirmiştim.şuanda eve gitmek için yürüyordum.belkide bu son kez o eve o binaya girişimdi.gözlerim sol yanımda boştu herzaman yanımda olan doğa'm artık yoktu.Kalbimdeki ağrısı dinmezken havanın soğukluğu bile kalbime işliyordu.onun gidişi kalbime zaten kışı çoktan getirmişti.boşluktaydım,kendimi bir yere sığdıramıyor güçsüzlükle yanıp tutuşuyordu kalbim.
Eve geldiğimde üstümdeki montu çıkarıp fırlattım bir yere umrumda değildi hiç bir şey, doğa'dan başka hiçbir şey umrumda değildi.sevdiğim ölmüştü, ona onu sevdiğimi söyleyemeden kapatmıştı gözlerini,ela yeşil gözleri beynimin içinde dönüp tutuşuyordu.elimdeki doğa'mın eşyalarını mutfak tezgahına koyup gözlerimi evin içinde gezdirdim.
Yoktu aradığım kişi bir daha yoktu ölmüştü korkardı o yalnızken yanında olmalıydım.korkardı.gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım neden, neden neden öldü neden gitti benden,dizlerimin yere çöküşüyle sırtımı mutfak dolabına yasladım.gözyaşlarım tane tane akıp yere damlıyordu.gözlerim ağrıyordu ama en çok en çokta kalbim ağrıyordu.doğa'm artık yoktu.
"Seviyordum ben seni dayanmalıydın NEDEN ! BIRAKTIN! BENİ NEDEN BIRAKTIN DOĞA! ÖLMEK KOLAYMIYDI! SENSİZLİK DAHA ZOR!"gözlerimi yukarı diktim belki beni izliyordu diye, kalbimin son yarasıydı.
Yavaşça ayağa kalktım gözlerimden akan yaşlar hızlandı ev bomboştu onsuz doğa'm benim herşeyim olmuştu.her an gözlerim özlemle onu arıyordu.bir bardak su içmek için bardakların olduğu dolabı açıp bardak aldım fakat ilgimi çeken bir şey vardı.bardağın arkasında bir defter vardı.
Gözlerim yaşlardan dolayı buğulu olduğu halde zorlukla defteri görmüştüm. zorlukla uyuşan sol elimi kaldırıp defteri aldım.
Kapağını açtığımda gördüğüm yazılarla bir veda mektubuydu.ve hayır hayır hayır hayır hayır doğa'nın mektubuydu.
Pusat'ıma
Bana iyi geliyorsun biliyormusun seni bazen kaybetmekten korkuyorum,seni sevdiğimi belki çok geç anladım ama,olsun kalbimizde yaşarız sevgimizi,kalbimize gömeriz belki bir gün pusat ben hayatımda senin yanındayken bir tek huzurluydum.ve bil ki ben seni çok seviyorum bunu geç fark ettim ama ne diyoruz olsun, öldüğüm de bu mektubu bulacağına eminim pusat özür dilerim sevgimi anlatamadığım için özür dilerim,hani bazı şeyler değerlidir ya benim için bir tek sen değerliydin.kaybetmek zordur, pusat beni seviyordun değil mi gözlerinden okunuyordu.
Eğer sana benim ölümümü yaşattıysa bilki ya şuan yanındayım bu savaşı kazandık ve özgür olduk,ama eğer yanında yoksam bilki kaybettik ve sen beni kaybetmişsindir.özür dilerim pusat'ım kalbine göm beni affet son kez özür dilerim söyleyemediğim duyguları...özür dilerim sevdiğim belkide biz kaybetmek için yaşayanlarız birimiz sevdiğimizi diğerimiz herşeyini kaybetti...özür dilerim kalbindeyim herzaman daima benim için kalbine göm beni, seni seviyorum pusat'ım
-Doğa-Gözlerimden akan yaşlar durmaksızın akmaya başladı."DOĞA!"ellerimdeki defter titreyen ellerimden dolayı yere düştüğünü hissettim.duygularım,kalbim yine ağrıyordu.herzaman olduğu gibi değil bu sefer kalbimden sopsoğuk rüzgarlar geçti.kendimi kaybettim.ruhum öldü.dudaklarımdan sadece tek bir kelime çıkıyordu "doğa" oluyordu her seferinde kalbim belkide son kez atıyordu.gözlerim bomboş odada gezindi.
Pantolonumun cebinden çıkardığım doğa'nın kolyesini alıp zincirleriyle oynadım.onun tenine değiyordu bu zincirler peki kalbimdeki zincir, onun bana yaptığı neydi.öldü lan benim sevdiğim öldü sevdiğim kadın aşık olduğum kadın kollarımdaydı en son son bir cümle kurdular "başınız sağolsun hastayı kaybettik" zor bir şey olduğunu bildikleri halde normal bir şeymiş gibi davranmaları ne kadar kolay insanın içindekini bilmiyorsun ki kaybetmek ölümle eş değerdi.
Gözlerim her yerde özlemle doğa'mı ararken kalbim gömdün onu sen bulamazsın diyordu.ölürdüm ben, ben onsuz yaşayamam ki ben hayatım yok olmuştu.bitmişti artık,
Elimdeki çınar ağacını boynuma takıp.evden çıkıp terasa çıktım.gözlerimden son yaşlar akıyordu.yanına gidiyordum güzelimin özür dilerim sevdiğim dayanamadım yokluğunda.
Kendimi terasın en ucuna getirdim ve kendimi arka üstü geriye bıraktım.sert bir düşüş ve bilincimin kapanması...
YAZARIN ANLATIMIYLA
Genç adamın gecenin bir yarısı kendini aşağı atıp int**ar ettiğinde onu ne duyunca vardı ne gören sokakta ve cadde de kimse yoktu ve sabah saat yedi civarında bir amca görüp ambulansı aramıştı lakin çok geçti.genç adam tam beş saat gecenin bir yarısı cansız bir şekilde kanlar içinde ölümüne göz yumdu.sevdiği için ölmeyi tercih etsede kalbindeki acıyı hafifletmek için kendi bu yönü seçmişti.genç adamın acısı kalbinden yüreğine yüreğinden ruhuna kadar gidiyordu.Mektup acısını hafifletmek yerine arttırmış ve kalbini söküyorlarmış gibi hissetmişti.o gün iki bir birini seven gencin ölümüydü.
17 Ağustos ve 18ağustos
İki yan yana mezar kuruldu.aynı genç adamın istediği gibi,
Doğa Dağdelen
Doğum T. 12/5/2001
Ölüm T. 17/8/2023Pusat dağdelen
Doğum T. 24/1/1999
Ölüm T. 18/8/2023Ne doğa sevdiği adama kavuştu nede pusat sevdiği kadına açılabildi.onların hikâyesi doğa'nın geçmişi ve geleceğini berbat eden babası sayesinde bitmiş ve imkansız bir aşk olmuştu.
Adam kadın için ölürdü, kadın adama duygularını gizledi.
Ve böylece onların aşkı sürdürülemeyen bir mezar oldu...Ballarım ve çiçeklerim evet bitti kurgum ve hikayem evet ama pusat'ın doğa ölmeden önce vermek istediği bir şey vardı.mektup pusat'ın doğa'ya yazdığı küçük çaplı bir mektup var onuda altta bulabilirsiniz...
Doğa'm
Seni ilk gördüğümde oluşan kalbimdeki his beni o gün abimin evini satın aldığım gündü kalbime o kadar derine indim ki ilk bakışta göz göze geldiğimizde oluşan kalbimdeki his o kadar güzeldi ki.ilk defa aşık olmuştum ve bunu abimden öğrenmiş olmam bence biraz saçma ama sen oraları boşver güzelim, ben seni seviyorum gözlerini, gülüşünü her saç telini bile ben seni senin uğruna ölecek kadar çok seviyorum be güzelim seni seviyorum hep seveceğim tüm kalbimle, tüm bedenimle, her daim seviyorum seni... doğa'm umarım bir gün seversin beni...-Pusat-
BİTTİ BÖYLE BİTMESİNİ İSTEMEZDİM AMA BİTTİ ÜZGÜNÜM BALLARIM VE ÇİÇEKLERİM KARŞI KOMŞUM FİNAL OLDU...MACERA BİTTİ aşkları sona erdi...😞🤍🌸 destekleriniz için teşekkür ederim başka hikâyelerimde görüşmek üzere 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KOMŞUM (YARI TEXTİNG)
ChickLitdoğa yeni kiraladığı evinde huzurla yaşarken bir gün markete gitmek için evden çıkar ve hiç böyle bir şey yaşayacağını düşünmez karşı komşusu kapısında anahtarını unutmuştur gelin sizlerle macera dolu ve imkansız aşk dolu doğanın hayatını sizlerle o...