4000 kelime ile en uzun bölüme hoşgeldiniz küçük taekooklarım🙂 hadi bakalım okumayaa👻💫
1 Hafta Önce
Jungkook
Taehyung, Jimin, Yoongi ve ben balık tutmaya gelmiştik. Hayatımda sadece 1 kere balık tutmuştum. Onuda pek becerememiştim. Tuttuğum balığı alıp tekrar atmıştım. Çocuk aklı işte."Balık tutmayı biliyor musun?" Taehyung'un sorusuyla başımı ona çevirdim.
"Yani küçükken bir kez denemiştim. Onda da balığı tekrar suya atmıştım. Ama nasıl tutacağımı unuttum."
"O zaman öğretelim bakalım."
Göz kırparak oltayı aldı ve nasıl balık tutacağımı anlattı. O anlattıkça ben balığı nasıl tutacağıma değilde ona nasıl tutulduğumu anladım.
"Ve işte bu kadar. Hadi deneyelim."
Elinde ki oltayla arkama geçti ve elini elimin üzerine koyup bana baktı. Nefesi boynuma değiyordu ve buda biraz gıdıklanmama sebep olmuştu. Ama bi o kadar da hoşuma gitmişti.
Ah, Jungkook kendine gelir misin? Adamı bakışlarınla yedin resmen!
Ne yapayım peki karşımda böyle bi adam varken, ne yapayım?
İkimizin gözleri de birbirine öyle bir kenetlenmişti ki gelen topu görememiştim. Topun Taehyung'un kafasına çarpmasıyla bakışlarımı topun geldiği tarafa çevirdim.
Jimin elini kaldırıp mahçup bir ifadeyle bakarken hızlıca gelip Taehyung'a baktı.
"Çok özür dilerim Taehyung. Çok acıdı mı?"
"Senin de böyle bir anını bozucam bunun için şimdiden özür dilerim."
"Zaten bozdun ya salak. Gelmiş bozucam falan diyor ya."
Taehyung'un siniri yüz ifadesinden öyle belli oluyordu ki Jimin ağzını açıp tekrar bir şey diyecekken kapattı hemen. Sonra dayanamayıp tekrar konuşmaya başladı.
"Yani sen öyle bir dalmışsın ki işin sonu öyle öpmeyle değilde başka türlü biteceği için böldüm. Sorryyy."
Şu an acayip derecede utanıyordum. Sessizce yutkundum. Yanaklarım kızarmıştı kesin. Yanaklarımda sızı hissediyordum çünkü. Jimin'in son sözlerinden sonra Taehyung bana döndü yüz ifademden ve kızaran yanaklarımdan da utandığım belli olacak ki Taehyung tekrar Jimin'e dönüp, "Jimin siktir olup git şuradan hemen."
"Aman sanki çokta şey hıh. Yiyişin bakalım. Bol booolll yiyişmeleeeerrr."
"JİMİN!!!"
Jimin koşarak uzaklaştığı sırada durdu ve arkasını dönüp, "EFENDİM NE DEDİN! TAM DUYAMADIM DA TEKRAR SÖYLER MİSİN?"
Taehyung ağzında bir şeyler geveledikten sonra bana döndü.
"Sen dediklerine takılma tamam mı? Biraz kafasında varda. Ben yakında götürcem onu psikoloğa."
Son dediği şeye gülmemle Taehyung hayran dolu gözlerle gülüşüme baktı.
"Çok güzel gülüyorsun."
"Teşekkür ederim."
Aferin sana adam 'çok güzel gülüyorsun' dedi. Senin dediğin şey ise sadece 'teşekkür ederim'
Ne diyeyim. Aa adama baksam bakışlarınla adamı yedin diyorsun. Şimdide teşekkür etmeme bir şey diyorsun. Susar mısın iç sesim.
"E hadi öğreteyim sana."diyip arkama geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only True Love |TAEKOOK|
FanficJungkook'un kira borçları nedeniyle evden çıkmak zorunda kalması ve gittiği otelde karşılaştığı olay. Aslında biliyordu her zaman başına felaketlerin geleceğini. Ama hayatına yeni bir sayfa açacakken nereden bilebilirdi ki başına hayatında yaşadığı...