BÖLÜM 13

15 0 0
                                    

Çoooook uzun aradan sonra merhaba. Maalesef wattpade erişim engelinden dolayı giremiyoruz. Vpn ile anca.  Belki açılır umuduyla bekledim. Ama artık yeter dedim sabırda bir yere kadar derken böyle oldu işte.
Neyse iyi okumalar 👻

Jimin

Dudakları boynumda hareket ediyordu. Ne öpüyor ne de emiyordu. Bu beni huylandırsada hoşuma gidiyordu. Ama artık öpmesini istiyordum. Ağzımdan kaçan küçük inlemeyle hareket halinde olan dudakları durdu. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

"Daha hiç bir şey yapmadım. Hemen tahrik mi oluyorsun?" dedi sırıtarak.

"Böyle devam mı edecek?"

"İsteklisin, çok güzel. O zaman yavaştan almaya devam mı etsek?"

"Yoongi."

"Hm?"

"Gerçekten burada mı yapacağız?"

"Hmhm."

Aralık olan dudaklarıma baktı. Ardından üstümde ki tişörtü ani heraketiyle çıkardı. Kendi tişörtünüde hızla çıkarıp fırlattı.

"Hazır mısın güzelim?"

Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Eminim Yoongi'de kalbimin sesini duyuyordur.

"H-hazırım."

"Kalbin", dedi elini göğsüme koyarak. "Çok hızlı atıyor. Kalbinin sesini duyabiliyorum."

"Senin için böyle hızlı atıyor."

"Benim kalbimde yalnızca senin için böyle atacak."

Ve hızla alt dudağımı sertçe emdi. İnlememle üst dudağımıda sertçe emmeye başladı. Öpüşüne karşılık veremiyor sadece inliyordum. Sulu bir sesle öpüşümüzü ayırdıktan sonra pantolonumu çıkarmaya başladı. Hemen kendi pantolonunuda çıkardı. İkimizde boxerımıla kalmıştık sadece.

Erkekliğini çok iyi hissediyordum. Kendini bana sürttüğünde ikimizde inlemiştik. Elini boxerımın içine soktu ve çekmeye başladı. Tırnaklarım sırtını çizerken ben zevkten gözlerimi kapamış yerimde kıvranarak inliyordum.

İkimizinde boxerını çıkardı. Penislerimiz birbirine değdiğinde Yoongi'nin fazlasıyla sertleştiğini anladım.

Dudaklarımızı tekrar birleştirmiş sert öpüşüyle aklımı başımdan alıyordu. Daha fazla dayanamıyordum.

"Ah... Yoongi artık... Ah artık içime gir."

"Ah siktir. Şu an altımda kıvranışın beni delirtiyor."

"Ah Yoongi."

"Bebeğim."

"Ihmm... Artık yap gir içim- Ah!"

Lafımı bitirmeden hemen içime girmesiyle inledim.

"Ah siktir çok darsın Jimin."

"Niye şaşırıyorsun ki buna."

"Yongi biraz ya-yavaş ol. Ah!"

"Ihmm bebeğim çok üzgünüm. Şu an sen altımda zevkten kıvranıyorken kendime hakim olamıyorum."

"Ah! Çok derin!"

"İyi değil mi? Hm?"

Yoongi'nin göz kırpmasıyla bende gülmeme engel olamamıştım.

"Çok iyi sevgilim."

"Biraz daha derine ister misin?"

"Ahh! Yoongi bu... Siktir çok iyi."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Only True Love |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin