BÖLÜM 11

34 2 0
                                    

Hellooo!!! İyi okumalar 👻

Jungkook

"Söyle artık ne söyleyeceksen."

Bir anda hastaneye gelip, beni kolumdan çekiştirip Taehyung ile ilgili önemli bir durum olduğunu söylemişti. Ama artık sabredemiyordum. Daha ne kadar tutacaktı beni burada.

"Tamam. Ama öncelikle sana göstereceğim şey için kendini hazırlasan iyi edersin."

"Ne diyorsun? Neyi göstereceksin bana?"

"Gerçekten sevdiğin adamın nasıl biri olduğunu göstereceğim. Nasıl bir canavar olduğunu, ne tür bir psikopat olduğunu ve daha fazlasını göstereceğim. Aslında sen izledikten sonra karar verirsin nasıl bir insan olduğuna."

"Ne saçmalıyorsun sen ya! Sen benim hiçbir şeyimsin. Seni alakadar etmez ayrıca. Sakın Taehyung'a bir şey yapmaya kalkışma."

"Ahahah, merak etme. Kimse ona bir şey yapamaz ki. Sende şimdi izleyince anlayacaksın zaten. Ve evet ben senin hiçbir şeyinim. Sadece üvey babandan bir tavsiye alacaksın o kadar."

"Neyi izleyince anlıycam, ne diyorsun? Ayrıca senin gibi bir şerefsiz adamdan tavsiye alacak değilim."

"Sakin ol."

"Başlayacağım sakinliğine ya!"

Önümdeki sandalyeye tekme attım.
Ani sert çıkışım onu kızdırmıştı. Oturduğu yerden bi hışımla kalkıp tam önümde durdu. İşaret parmağıyla beni tehdit edercesine konuşmaya başladı.

"Seninle sakince konuşuyorum. Ama sen sakin kalmamam için diretiyorsun. Nereden geliyor sana bu cesaret? Taehyung var diye mi? Artık o da olmayacak, bu izlediklerinden sonra."

"Ben her zaman cesaretliyimdir. Ne izleteceksen izlet. Taehyung ile aramıza girmeye kalkma. Sakın!"

"Hıh, hâlâ onu seviyorsun, ne acı ama. İzle bakalım sevgilinin neler yaptığını."

Tekrardan kalktığı yere oturup bacak bacak üstüne attı. Yanında ki sehpada duran içki şişesini alıp içkisini yeniledi. Büyük bir keyif vardı yüzünde. İçkisini yudumlarken bana baktı.

"İstersen misin?" diyerek elindeki içkisini işaret etti.

"Zıkkım iç." dedim fısıldayarak.

Korumasını çağırdı ve kulağına bir şeyler söyledi. Ardından bana baktı. Her ne gösterecekse beni çok derinden etkileyen bir şey olmalıydı. Umarım öyle olmazdı. Tanrım lütfen öyle bir şey olmasın.

"İstersen otur." dedi arkamdaki koltuğu işaret ederek. "Senin iyiliğin için diyorum. Şimdi bayılıp kalma başımıza."

Bir an beni düşündüğü için dediğini sanmıştım ama yanılmıştım yine. Aptal gibi hissediyorum kendimi. Arkamdaki koltuğa oturdum. Stresten avuç içlerim terlemişti.

"Açın videoyu."

Korumalarına emrini verir vermez video hemen açıldı.

Sandalyede elleri ayakları bağlı bir adam oturuyordu. Yüzünü görsem belki hatırlayabilirdim. Ama yüzü kanlar içindeydi. Bir türlü kim olduğunu anlayamamıştım. Ki Taehyung'un sesi duyuldu bir anda. Kalbim onun sesini duymasıyla göğüs kafesimden çıkacaktı adeta. Ve kadraja Taehyung girdi. Bu adam Taehyung'un ailesini gözünün önünde öldüren adamdı. Ve hayatımızı mahveden adam.

Öldürecekti.

Hemde ben bunu izleyecektim.

"Kapat şunu!"

Only True Love |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin