BÖLÜM 12

37 3 0
                                    

Helloooooo!!! Çok uzun zaman oldu iyi okumalar 👻


Jungkook

"Jungkook! Hadi uyan artık!"

Tanrım ben ne zaman kendi isteğimle uyanacaktım. Sürekli Yoongi'nin beni sabahın köründe uyandırmasından bıkmıştım.

"Yaa! Yoongi rahat bıraksana beni."

"Bugün çok güzel bir gün. Hadi kalksana!"

"Nesi güzelmiş bugünün? Normal sıradan bir gün işte. Ne abartıyorsun."

"İyi ben çıkıyorum."

"Ne? İyi bende şimdi kalkıp hastaneye giderim. Zaten uykumda kaçtı."

Bir ses gelmesini beklerken hiç ses gelmemişti. Bu durum şaşırmama neden olmuştu. Ben bir şey mi unutmuştum? Ah, hayır olamaz! Bugün Yoongi'nin basketbol maçı vardı. Kahretsin nasıl unuttum.

Jimin - Taehyung

Taehyung
Jimin

Jimin
Efendim Taehyung

Taehyung
Jungkook'u arıyorum ama açmıyor sen bugün konuştun mu?

Jimin
Yok konuşmadım bende aradım ama açmadı

Taehyung
Anladım sen neredesin?

Jimin
Bugün Yoongi'nin basketbol maçı var izlemeye geldim

Taehyung
E peki Jungkook?

Jimin
Bilmiyorum ne zaman geleceğini sormak için aradım ama açmadı işte

Taehyung
Ben hastaneye gidiyorum
yoğun olduğu için bakamamıştır telefona

Jimin
Tamam ama acele edin biraz
çünkü 16.30'da maç başlayacak.

Taehyung
Tamam görüşürüz

Jimin
Görüşürüz

Jungkook

Ah, bugün hastane niye bu kadar kalabalık. Çok yorgunum zaten. Bugünü nasıl unutabilirdim? Yoongi'nin basketbol maçı vardı ve ben bunu unutmuştum. Kendime çok öfkeliydim. Sadece bu da değil Taehyung'a kırgındım. Ben o gün o haldeyken benimle ilgilenmek yerine o adamın şirketini basmış ve sonrasında çatışma çıkmıştı. Taehyung'a bir şey olacak diye çok korkmuştum. Ama o abartmamam gerektiğini söylüyordu. Nasıl bir korkunun içindeydim bilmiyordu.

"Hey! Tavşancık şu dosyaları düzgün kontrol et."

Arkamdan bana seslenen iş arkadaşım yani aslında benden 2 yıl önce başlamasına rağmen sanki her şeyi çok biliyormuş gibi davranan iş arkadaşım Eunwoo. Aslında çok iyi biri, beni sürekli sinir etmesi dışında.

Beni ilk gördüğü andan beri sürekli 'Tavşancık' diyordu. Bunu demesinin sebebi ise ilk geldiğim gün üzerimde tavşan baskılı tshirti olduğu içindi. Ne kadar çok takmasamda beni sürekli sinir ediyordu.

Only True Love |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin