Hellooo!!! Nasılsınız küçük taekooklarım benim. Bölümü öğleden sonra atacaktım aslında ama okuldan geldiğim gibi biraz dinlendim. Çok yorulmuştum. Şimdi düzenleyip atıyorum. İyi okumalar 👻💫
Jungkook
Taehyung'un beni terk edip gitmesinin üzerinden 4 saat geçti. Yoongi yanımda olmasaydı kim bilir şu an ne halde olurdum, orasını bilmiyorum.Yağmurda ıslandığımız için Yoongi hemen üzerini değiştirdikten sonra benimde üzerimi değiştirmemi söyleyip üzerimi değiştirdim. Ardından hastalanmayalım diye bitki çayı yapmak için mutfağa gitti. Ben ise oturduğum koltukta öylece yere bakıyordum.
Ağır geliyordu yaşananlar. Benim ailem ölmüştü. Şimdi Taehyung bana babamın yaşadığını söylüyordu. Ama üvey babamın.
Taehyung'un bana verdiği kağıdı sehpanın üzerinden alıp incelemeye başladım. Bu doktorun ismi tanıdık geliyordu.
Benim yaşadıklarım gerçek olabilir miydi? Düşüncelerimin içinde boğuluyordum. Ve Taehyung'da tam şu an terk etmişti beni. İhtiyacım olduğu zaman.
Şu an hiç bir şey düşünmek istemiyorum. Sadece uyuyup yaşananların birer kabus olmasını diliyordum. Ama hayat ne zaman bizim dilediklerimizle oldu ki. Hayat, her zaman acı veren taraf oldu.
Belki de sadece bana acı veriyordu hayat. Ama bu çok fazla değil miydi?
Eğer düşünmeye devam edersem kafayı yiyeceğim ve kendimi balkondan atacaktım. Hem de hiç düşünmeden.Yoongi elinde iki kupayla gelip yanıma oturdu. Elinde ki kupanın birini bana uzattı. Bende alıp hemen bir yudum aldım. Bir yudum almamla ağzımın içinin yanması bi oldu.
"Ahh!"
"Dikkat et! Hemen içilir mi? Çok sıcak daha. Biraz bekle."
"Farkedemedim."
Gözlerim dolmaya başlamış, burnumun ucu sızlıyordu. Yoongi iç çekerek elinde ki kupayı sehpaya bırakıp bana sarıldı.
"Jungkook her şey düzelecek. Neyin ne olduğunu anlayalım bi. Sonra da yoluna koymak için her şeyi yapacağız. Ve ben seni bu zor zamanında asla yalnız bırakmayacağım."
"Canım... canım çok yanıyor. Her şey böyle üstüme üstüme geliyor. Ama ben hiç bir şey yapamıyorum. Böyle bir enkazın altında kalmışım da kimse sesimi duymuyor gibi."
"Olanlar çok zor biliyorum. Ama sen pes etmeyeceksin. Değil mi? Bak ne olursa olsun yanında olacağım. Herkese karşı birlikte savaşalım."
"Birlikte savaşalım."
"Birlikte..."
Elimde ki karta kaydı gözlerim. Yarın bu doktora gidecektim.
"Elinde ki ne?"
"Taehyung'un bana verdiği kart. Yarın gideceğim. Ve neler olduğunu öğreneceğim."
"Bende seninle birlikte geliyorum."
Başımı sallayıp onu onayladım.
"Şu anlık bir planın var mı?"
Kafamı iki yana salladım.
"Şu anlık bir planım henüz yok. Ama ilk olarak bu doktora gitmekle başlamak istiyorum."
"Tamamdır o zaman. İlk planımız yarın başlıyor. Bu doktora giderek."
"Aynen öyle."
Sabaha kadar uyuyamamıştım. Arada bi uyuyup tekrar uyandım. Yoongi hâlâ uyuyor olmalıydı. Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gidecekken salonda Yoongi'yi koltukta uyurken gördüm. Neden burada uyumuştu ki. Yanına gidip diz çöktüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only True Love |TAEKOOK|
FanficJungkook'un kira borçları nedeniyle evden çıkmak zorunda kalması ve gittiği otelde karşılaştığı olay. Aslında biliyordu her zaman başına felaketlerin geleceğini. Ama hayatına yeni bir sayfa açacakken nereden bilebilirdi ki başına hayatında yaşadığı...