BÖLÜM 5

69 4 2
                                    

Nasılsınız küçük taekooklarım. Hemen yaşanacak olaylara geçmek istediğim için hızlıca ilerlemeye karar verdim. Bölümün sonundan da anlaşılıyor zaten. Veee 3012 kelime ilk uzun bölümümüz. Hadi bakalım okumayaaa 👻💫

Taehyung
İşim bittikten sonra Jimin'in yanına kafeye gelmiştim. Keşke biraz daha erken gelseymişim.

"Jungkook gerçekten de değişmemiş. Gerçi onunla 2 veya 3 kez karşılaşmıştık. Beni hatırlaması gerekmiyor. Ama ya seni. Seni hatırlaması gerekmez mi?"

Jimin'in sözleriyle ona döndüm. Zaten neden hatırlamadığıyla ilgili düşüncelerin arasında boğuluyordum.

"Bende bilmiyorum ki.
Bir bilsem."dedim iç çekerek.

"A dur! Sana çekildiğimiz fotoğrafı gösterecektim. Al bak."

Jimin'in elinden telefonu alıp çekildikleri fotoğrafa baktım. Jungkook'u görünce yüzümde tatlı bi tebessüm oluştu. Ama aklıma peşinde olan kişi geldi. Henüz kim bilmiyordum. Aklıma gelmesiyle zaten yüzümün şekli değişti. Sinirliydim.

"Bu arada Jungkook'un peşinde birisi var. Kim olduğunu bilmiyorum. Ama en kısa zamanda bulucam."dedim öfkeli bir şekilde nefes verirken.

"Nasıl? Başka biri daha mı varmış."dedi. Kafamı evet anlamında salladım.

"İşbirliği yaptığı biri var. Ve asıl o kişi Jungkook'un peşinde. Buna adım kadar eminim."

Jimin aklına bir şey gelmiş gibi kaşlarını hafif çatmıştı. Ona bakıp, "Ne oldu Jimin."dedim.

"Az kalsın söylemeyi unutuyordum. Yoongi ve Jungkook kalkıp giderken bende tam arkalarından onları uğurlamaya ilerleyecekken dikkatimi çeken bir şey oldu ve başımı cama doğru çevirdim. Ve bir araba gördüm. Şimdi ne alaka diyeceksin ama işin tuhaf tarafı ikisi gittikten sonra, araba onları takip etti."dedi.

Sikeyim böyle işi. Acil bu piçlerin kim olduğunu bulmam gerekiyordu. Neden Jungkook'un peşindeler hemen öğrenmem gerekiyor.







_









Jimin'in yanından ayrılıp eve gelmiş. Jimin'in dediklerini düşünüyordum. Kim bu adamlar. Kapım çalındığında, "Gel!"diyerek içeri giren Yeonjun'a baktım.

"Ne oldu bulabildiniz bir şeyler."

Yeonjun başını sallayarak "Evet."dedi.

Elinde ki dosyaları önüme koyup odadan çıkmasını söyledim.

Bunlar gerçek olabilir mi? Bu adam Jungkook'un babası. Jungkook ailesini kaybetmemişmiydi. Bu işte var bir şeyler. Yeonjun'un verdiği dosyayı kim bilir kaç kez okudum bilmiyorum. Ama aklım hâlâ almıyordu. Jungkook'un babası ona nasıl böyle bir şey yapabilirdi. Neden yaşadığını gizliyordu. Asıl şok eden şey üvey babası olması. Peki neden yapmıştı bunları.

Ve şimdi ki amacı neydi?







_









Jungkook
Yoongi ile konuşmuş bugün ona taşınacaktım. Eşyalarımın hepsini toplamış aşağıda beni bekleyen Yoongi'nin yanına indim.

Beni görünce yüzüne bir gülümse oluşturarak, "Selam Jungkook. Görüşmeyeli nasılsın." Aynı şekilde bende ona gülümseyerek, "İyiyim. Sen nasılsın."dedim.

Az önce ki gülümsemesi silinerek, "Nasıl olayım. Aklım hâlâ olanlarda."dedi iç çekerek. "Canını sıkma bu kadar. Er ya da geç ortaya çıkacak her şey."dedim.

Only True Love |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin