!!!Homofobikler uzak dursun!!!
Hwang Hyunjin, işinde başarılı ve bir o kadar da soğuk biri. Ultra yakışıklı bir yüze ve mükemmel bir vücuda sahip olması ise Tanrı vergisi. O bir çok kızın hayali, 196 boy, yapılı vücut, mükemmel yüz ve aklı fikri almayacak çok para bunların hepsi Hyunjin'de var. Peki Hwang'ın neden bir sevgilisi yok, ah o gay...
🍼🐣🧸
Saat sabah 05.00'i gösterdiğinde çalan alarm ile birlikte Hyunjin yataktan kalktı. Lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı ve günlük ihtiyaçlarını görüdü en son dişlerini fırçalayıp lavabodan çıktı ve giyinmeye başladı. Beyaz, bir tık salaş bir gömlek, açık kahverengi palazzo bir pantolon giymişti, hava sıcak olduğu için gömleğinin kol kısmını dirseklerine kadar katlamış ve üstüne ceket almamıştı. telefonu, cüzdanı vb. şeyleri yanına alarak evden çıktı. Bahçede kapının önünde onu bekleyen Range Rover'ına binip şirkete sürmeye başladı.
Hwang'ın yanında gezmesi için korumalara ihtiyacı yoktu sadece evinde güvenlik için iki üç tane vardı çünkü Hyunjin asla düşman edinmezdi, rakip şirketler bile onu severdi.
Şirkete vardığında arabayı park edip indim. İçeri girdiğimde beni gören herkes eğildi ve işlerine devam ettiler.
Yaklaşık üç dört saat sonra yanıma Yeji geldi. Yeji benim kardeşim çok gıcık ve aptaldır ama bunları sadece ben diyebilirim tabii, başkası dese su an yaşamıyor olur. Yanıma gelip masamın önündeki koltuklara oturdu ve "Oppa nasılsın?" diye sordu. Yüzüme küçük bir sırıtış ekleyip "Söyle bakalım ne isteyeceksin." dedim. Yüzünde büyük bir gülümseme belirdi "Hani sen akşam ortaklığınızı kutlamak için Leelerin evine yemeğe gideceksin ya, bende gelsem olur mu? Lütfen lütfen lütfen söz uslu dururum." Yeji normalde yemeklere gelmek istemezdi kesinlikle bir terslik vardı. "Noldu normalde gelmezdin yemeklere yolda gelirken kafana saksı mi düştü." Yeji oflayıp "Ya yemeklere gelmek istemem için illa kafama saksı düşmesi mi gerek?" ve ekledi "Aslında evet gerekmiş. Herneyse şimdi şöyle, Ryujin'i tanıyorsundur kendisi sevgilim olur. Ve Felix, tanımıyorsundur onu oda yakın arkadaşlarımdan ve Ryujin'in kardeşi olur. İşte hani onlarda Lee'ya sende bu akşam onların evindesin, bende geliyim mi lütfen?..." Yeji'ye izin vermezsem akşama kadar başımın etini yerdi bu yüzden izin verdim ayrıca Yeji'nin Leeler ile arkadaşlık, sevgililik gibi bağlar kurması ortaklığımızı güçlendirirdi. Yeji'yi onayladığım an eline telefonunu aldı, bana bir öpücük gönderdi ve "Teşekkürler oppa!" diyip odadan hızla ayrıldı.
Aptal kız...
🍼🐣🧸
Öğle saatleriydi, Felix odasında annesi ve babasını bekliyordu, bir yere gideceklerini ve onlar gelene kadar uslu uslu oturup oyuncaklarıyla oynamasını söylemişlerdi. Anne ve babasının ardından Felix'in ablası Ryujin de çıkmıştı...
Felix bir littledı bunu çoğu insan bilirdi. Küçükken gerçek ailesi Felix'i hem cinsel hem psikolojik şekilde taciz etmişti, bunun üzerine Felix evden kaçıp karakola koşmuş ve ailesini kendi elleriyle tutuklatmıştı, bir kaç yıl sonra Leeler onu evlatlık almışlar ve mükemmel aile ortamı sağlamışlardı Felix'e. Ayrıca Leeler Felix'in bir little ve gay olduğunu öğrendiklerinde ona asla kızmamış aksine çok sevinmişlerdi.
Annesi ve babası evden çıkarken Felix'in illaki bir şeye ihtiyacı olacağını bildiği için Abisi Minho'ya evden çıkmamasını söylemiş ve hem Felix'in oyun alanındaki, oyun oynarken dışarı çıkmaması için koyulan çitlerin yanına hem de odasında uyuyan Minho'nun odasına bir tane bebek telsizi bırakmışlardı. Felix öğle uykusundan yeni kalkmanın verdiği enerji ile saatlerce bıkmadan oyuncakları ile oynamış ve ağzındaki mavi emziği annesinin uyarısı ile asla çıkarmayıp görevini başarıyla tamamlamıştı.
Üç saat sonra kapı açılma sesi duyuldu. Annesi ve babasının geldiğini anlayan Felix hemen kendi odasının kapısına gözlerini dikti. Bir kaç dakika sonra kapısı açıldı ve annesi kocaman bir gülüş ile içeri girdi. Felix hemen kollarını annesine uzattı. Felix yaşıtlarına göre oldukça küçük ve zayıf olduğundan annesi rahatlıkla onu kucağına aldı. birlikte salona girdiler. Mutfakta aldıkları eşyaları dizen babası gelip Felix'in yanağına bir öpücük kondurup işine devam etti. Annesi ve Felix koltuğa oturdu. Daha sonra annesi konuya girdi "Lix'im direk konuya giriyorum, akşam evimize misafir gelicek ve istersen büyük alanına geçebilirsin seni asla zorlamıyoruz istersen geç istersen geçme, bize hiç fark etmez." Felix misafirlerin yanında kendi isteğiyle büyük alanına geçerdi çünkü sadece bir kaç saatliğine gelen birinin onun little olduğunu öğrenmesi gereksizdi. Annesi ve babası asla bu durumdan utanmazdı ancak Felix kendini o şekilde daha huzurlu hissederdi. Felix'in şu an aklı bulanık degidi bu yüzden başını salladı ve "Teşekkürler anne, ne zaman gelecekler o zaman söylersin bende büyük alanıma geçerim." dedi. Annesi gülümseyip"Merak etme gelmelerine daha altı saat var." dedi.
Ryujin üç saat sonra sevgilisi Yeji ile eve girdi. Ryu'nun annesi ve babası Yeji'yi tanıyor ve sevgili olduklarını biliyorlardı. Annesi gülümseyip Yeji'ye "Hoşgeldin" dedi Yeji de eğilip "Hoşbuldum" dedi ve babasıyla da selamlaşıp salona oturdular. Yeji ve Ryujin solanda otururken Felix emekleyerek içeri girdi ve Yeji'yi görünce daha hızlı emeklemeye başladı, bunu gören Yeji Felix'e yardımcı olmak için yanına yürüdü ve onu kucaklayıp Ryujin ile ortalarına oturttular. Yeji Felix'in little olduğunu biliyor ve bunun çok tatlı olduğunu düşünüyordu. Onlar orada konuşurken mutfaktan görünen salona annesinin sesi yükseldi, yemek yapmaya devam ederken Yeji'ye "Yeji bebeğim, akşam eve abin geliyo ortaklık yemeği için sen de kalıcak mısın?" dedi. Yeji başını sallayıp "Evet eomma, bende kalıcam." dedi.
İki saat sonra uyanan Minho salona kızların ve Felix'in yanına inmişti. Minho geldiği an kollarını ona uzatan Felix'e gülmüş ve kucağına alıp Ryujin'in yanına oturmuştu. Felix abisinin kucağına oturmayı seviyordu. Ona her zaman en çok abisi huzur verir ve en çok abisi korurdu onu. Felix'e göre abisi bu dünyadaki babasından sonra en güçlü kişiydi.
Hyunjin'in gelmesine son bir saat kala masa kurulmuştu. Felix de abisi ile birlikte odaya gitmiş, ilk önce bezini çıkarmış, emziğini çıkarmış, normal mini bir siyah kot şort ve üstüne beyaz ince bir sweet giydikten sonra tavşanı Lala'yı odasında bırakıp çıkmıştı birlikte solana geçmişlerdi.
Bir saat geçmişti herkes salonda oturmuş beklerken zil çaldı...
Selamm MiyuMiyularım!
Bu benim ilk ficim bu yüzden çok acemice olucak büyük ihtimalle.
İlk bölüm diye konu hakim değildi daha çok bilgilendirici bir bölümdü, ikinci bölümden itibaren konuya giriş yapacağım...
Bazı karakter özellikleri:
Hyunjin:27 yaşında, 196 boyunda ve iyi bir vücuda sahip.
Felix:20 yaşında, 158 boyunda ve zayıf bir vücuda sahip.
!Homofobikler uzak dursun.!
!Ayrıca ageplay ve little nasıl bişey bilmeyenler araştırsın da okusun!
!Sevmiyorsanız okumayın!
Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı saklamayın lütfenn.
Keyif alarak okumanızı diliyorum...
✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby ∽ Hyunlix
FanfictionLee ailesi ile ortaklık içinde olan Hwang Hyunjin, Lee ailesinin Hwang'ı yemeğe davet etmesi sonucu Lee ailesinin en küçük vârisi Lee Felix, Hwang'ın gözüne çarpar... Ageplay!!! BabyLix!!! DaddyHyun!!!