1.2

2.2K 179 129
                                    

!!! Homofobikler uzak dursun!!!

Gözlerimi açtığımda hava hala karanlıktı. Hala küçük alanımdaydım bu yüzden aklım bulanıktı.

Beşiğimdeydim ve havanın karanlık olması beni biraz korkutmuştu.

Daha sonra beşiğimin üstünde asılı dönen oyuncaklar dikkatimi çekti.

Dikkatle baktım. Çok güzel civcivlerdi bunlar. Heyecanla ellerimi oyuncaklara attım ve çevirdim. Oyuncakların dönmesi üzerine kendi kendime kıkırdadım.

Döndürdüğüm an kısık sesli bir şarkı çalmaya başladı. Dönmesi durduğunda ise şarkı durmuştu.

Şarkı beni biraz mayıştırmıştı ama civcivleri döndürmeyi devam etmek istiyordum.

Biraz kıpırdadığım da bezimin dolu olması beni rahatsız etmişti.

Ancak buda benim civciclerle oynamamı durduramazdı.

Ellerim döndürmeye pek yetişmiyordu ama zorla da olsa döndürebiliyordum.

Tekrar döndürdüm ve tekrar kıkırdadım. Bu çok eğlenceliydi.

Biraz daha oynadıktan sonra kapıdan beni izleyen Hyunjin'i gördüm.

Onu gördükten sonra kollarımı ona doğru uzattım. Beni hemen kucağına aldı ve bezimi değişip perdeye ilerledi.

Perdeyi açınca güneş gözüme çarptı. Demek ki zaten sabah olmuştu ama ben perde kapalı olduğu için akşam zannediyordum.

Hyunjin'in kucağında aşağı inmeye başladık.

Hyunjin'e bakıp "Hyung~, bu gün Nutella ve krep yiyelim mi?" dedim aegyo yaparak.

Hyunjin bana güldü ve "Olur bebişim hatta sonra oyun oynarız birlikte sonra da annem ve babam için yemek yaparız hmm, olur mu?"

Ellerimi çırptım ve "Bu çok iyi bir fikir!" ve ekledim "Hyunjin ama oyun için 4 kişi daha lazım. Yoksa istediğim oyunu oynayamayız."

"Bu bebek nasıl bir oyun istiyormuş." dedi bana hem merak hemde gülerek sorarak. Bende ona "Tabii ki ben güzel prens olucam sende yakışıklı prens. Ama kötü adamlara ve senin için de bir yardımcıya ihtiyacın var. Yoksa kim beni kaçırıcak."

Beni sandalyeye oturtmuş kendi krep yaparken "Hmm ben yakışıklımıymışım?" Ona kaşlarımı çatarak "Ya Hyung! O kadar anlattım sadece bura mı dikkatini çekti." dedim kızgın bir şekilde.

Bana güldü ve "Tamam tamam Chan ve Seung'u çağırırım bide Jeong ve Changbin'i hem onlarla da tanışmış olursun." Ona gülümseyip "Tamam Hyung." dedim.

Sonunda krepler olunca yanımıza Nutella alıp yemeye başladık. Bitince Hyunjinle salona geçtik ve Herkesi aramaya başladık. İlk önce Chan'ı aradık.

"Alo Chan çabuk bize gel acil durum!"
"Lan noluyo ne acil durumu."
"Ya sen Seung'u da kap gel çok acil ne kadar çabuk gelirseniz o kadar iyi."
"Tamam tamam geliyoruz beş dakka ya."

Ve kapattı. Hyunjin kapattığı an gülmeye başladım. Oda bana eşlik etti. Eski halimize dönüp Changbin denen kişiyi aradı.

"Lan Changbin çabuk Jeongla bizim eve gelin çok acil."
"Hay- Noluyo amk sabah sabah."
"Saat 11 Changbin ne sabahı. Neyse acil diyorum."
"Off tamam geliyoruz beş dakka ya."

My Baby ∽ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin