!!!Homofobikler uzak dursun!!!
Kapıyı kucağımdaki lix ile açtığımızda gelen kişinin yeni ortağım ve küçük bebeği olduğunu gördüm.
Kim Taehyung ve küçük bebeği Jeon Jungkook...
Hemen resmi bir şekilde selamlaşıp onları içeri davet ettim.
İçeri geçip yemeğe oturduk ve konuşmaya başladık. Uzun bir konuşmanın ardından Taehyung ile şirket işleri ile ilgili konuşmamız gerekiyordu bu yüzden küçükleri salonun yanındaki oyun odasına bırakıp salona tekrar geçtik.
🐣🍼🧸
İkimizde birbirimize bakıyorduk. Onunla tanışmaya biraz utanıyordum ve onun da utandığı çok belliydi. Böyle süremeyeceğini bildiğim için onunla konuşmaya çalıştım.
"Merhaba. Ben Felix. Senin adın ne?"
"Bende Jungkook." dedi. ve uzattığım elimi sıktı. Onu gülümseyince oda bana gülümsedi. Jungkook ile iyi anlaşacaktık.Masaya doğru emekledim ve konuşmaya başladım "Boyama yapmayı sever misin?" emekleyerek benim yanıma geldi ve "Evet! Hemde çok." dedi. Ona gülüp küçük sandalyeye oturdum ardından oda yanıma geçti.
Boyama kitabımdan bir sayfa açıp bir tarafını kendim boyamaya başladım diğer tarafını ise Jungkook'un boyaması için ona boya kalemleri verdim.
"Jungkook! adın çok zor sana sadece Jk desem olur mu?" dedim ona bakarak. Boyama kitabından başını kaldırıp bana baktı ve "Olur. Zaten çoğu kişi bana jk der. Hmm bende sana Lix desem olur mu?" Ona gülümsedim ve "Olur!" dedim.
Boyamalarımız bitince Jk'e teker teker oyuncaklarımı tanıttım.
Aradan yarım saat geçince canımız çok sıkılmıştı. O yarım saat içinde boyama yapmış, oyuncaklarla oynamış, resim çizmiş, süt içmiş ve çizgi film izlemiştik. Yapacak hiçbir şey kalmamıştı.
"Lix, ben Taetae'yi özledim." dedi gözlerini doldurup. İlk taetae'nin kim olduğunu anlamasam da daha sonra babacığı ve sevgilisi olan kim Taehyung olduğunu anladım. Bende onun özlediği kadar Hyunjin'i özlemiştim. "Bende Hyun'u özledim." dedim gözlerimi doldurarak.
İkimizde ağlama moduna geçmiştik neredeyse. Emziğimi ağzımdan atıp ağlamaya başlayınca oda benim gibi emziğini atıp ağlamaya başlamıştı.
Ağlamamızın hemen ardından hızla odaya Hyunjin ve Tae Hyung geldi. Tae Hyung, Jk'i; Hyunjin ise beni kucaklayıp pış pışlamaya başladılar.
Hyunjin yüzümü ona doğru çevirip "Güzel bebeğim ne oldu?" dedi. Ağlamamı durdurup "Seni özledim." diyip Hyunjin'e sarıldım. Hala içli içli ağlıyordum.
Hyunjin saçlarıma öpücüklerini bırakıp okşadı ve "Burdayım aşkım." dedi.
Artık ağlamam tamamen durduğunda yüzümü omuzlarından kaldırıp Hyunjin'e baktım ve dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp hemen geri çekildim.
Oda benim yaptığım gibi dudaklarımı öpüp geri çekildi.
Birbirimize bakıp güldük.
Tae ve Jk'e baktığımızda Jk'in ağlaması durmuş Tae ile sarılıyordu.
Hep birlikte salona geçtik ve koltuklara oturduk. Daha sonra reflexle baş parmağımı ağzıma gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby ∽ Hyunlix
FanfictionLee ailesi ile ortaklık içinde olan Hwang Hyunjin, Lee ailesinin Hwang'ı yemeğe davet etmesi sonucu Lee ailesinin en küçük vârisi Lee Felix, Hwang'ın gözüne çarpar... Ageplay!!! BabyLix!!! DaddyHyun!!!