!!! Homofobikler uzak dursun!!!
Annemler telaş içindelerdi, büyük alanıma geçtiğim için bende onlarla birlikte düşünmeye başladım.
Annem ve babam işlerinden dolayı 4 aylığına Los Angeles'ta kalması gerekiyordu, ayrıca oradaki toplantılara Minho'nun da katılması gerekti. Ryujin ise yarından itibaren Paris'e gidecekti. Moda haftasına gidecek daha sonra işlerini halledip geri dönecekti ve onunda 4.5 aylık işi vardı. Burda ki sorun bendim. Annemler beni Los Angeles'a götüremezdi, götürse bile orada çok yoğun olacakları için bana bakamazlardı. Ben nerede kalacaktım. Ryujin asla bana bakamazdı, bunu çok iyi biliyorlardı. Yeji'ye gitmeyi düşündüm ama oda Ryujin'le gidiyordu.
Bizde olan Yeji birden ayağa kalktı ve heyecanla "Oppam!" dedi. O sırada annem ve babamın gözleri parladı. Hemen telefonlarını açtılar Hyunjin'i aradılar. Benim için sorun muydu? Hayır, nasıl olsa Pizza veya dondurma yememe izin veriyordu. Annem kısa bir süre konuştuktan sonra telefonu kapadı ve babama sarılıp "Sonunda." dedi. Bundan izin verdiğini anlamıştım. Şu an akşam saatleriydi ve annemlerin uçağı yarın sabah 6'da, Ryujin'in uçağı ise 7'de kalkıyordu. Annem ve Hyunjin anlaşmış, sabah olmadan, bir iki saate beni Hyunjin'in evine götürecekti. Şu an küçük alanımda değildim bu yüzden yukarı kata valizimi hazırlamaya çıktım.
İlk önce kendim giyinmeliyim diye düşündüm. Feminem giyinmeyi seviyordum, bu yüzden altıma mini beyaz pileli bir etek, üstüme de ilk önce siyah askılı bir crop daha sonra cropun üstüne açık kahve, eteğimi tam kapatmayan, bir omzu açık, büyük delikleri olan, örme bir kazak giydim.
Valizimi hazırlamak ve giyinmek 40 dakikamı almıştı. Şu an ise salonda oturmuş annemi bekliyordum. Annem büyük ihtimalle aldığım bezleri, emzikleri ve biberonları yetersiz bulmuş bana bir çanta daha hazırlıyordu. Şu an pek küçük alanıma geçmek istemiyordum ama sabah büyük ihtimalle geçmiş olacaktım. Bu yüzden kendimi akşam yatmadan önce bez takmam konusunda tembihledim.
Annem bir 10-15 dakka sonra gelmişti. Arabaya bindiğimiz de annem arabayı çalıştırmadan yanağıma kocaman bir öpücük kondurmuş ve arabayı çalıştırmıştı. Emniyet kemerini bağlandıktan sonra omuzlarımdan bir iki santim aşağı gelen sarı saçlarım ensemi rahatsız etmiş ve onları öne atmıştım.
Gönderilen konuma geldiğimiz de inip bagajdan valizimi çıkartmıştık. Dış kapının önüne de annem biraz durdu ve bana eğilip "Seni çok çok çok seviyorum." demişti. Bende anneme sarılmış ve "Ben seni daha çok çok çok seviyorum." demiştim. Annem bana gülüp yürümeye devam etmişti. Evin kapısını çaldığımız da kapı bir iki dakika sonra açılmış ve Hyunjin dağınık saçları, altında kırmızı kareli pijaması ve üstündeki düz beyaz tişörtü ile bize bakıyordu. Onu ilk defa böyle görmüştüm.
Annem beni içeri girmem için hafif itmiş ve Hyunjin'e teşekkür etmişti. Ben elimdeki valizi içeri alırken, annem elindeki çantayı Hyunjin'e uzatmıştı. Annem ve Hyunjin biraz konuştuktan sonra annem gitmişti. Ben bunu fark etmemiş onlar konuşurken yaptığım gibi evi incelemeye devam ediyordum taa ki Hyunjin omzuma dokunup "Hoşgeldin küçük bebek." diyene kadar.
Hızla önüme dönmüş ve kaşlarımı çatarak "Ya bak küçük alanımda bile değilim, niye küçüğüm niye bebeğim. Ayrıca hoşbuldum." demiştim ve kollarımı bağlamıştım. Bana burnundan gülüp "Tamam tamam." dedi ve ekledi "Sana odanı gösteriyim, benimle gel." demiş ve elimi tutup beni sürüklemeye başlamıştı.
Merdivenlerden çıkıp biraz ilerledikten sonra odama varmıştık. Oda pembe ve beyaz tonlarından oluşuyordu. Benim evimdeki odama kıyasla biraz daha büyüktü. Büyük ihtimalle odayı benim için bu kısa sürede hazırlatmıştı çünkü pembe bir beşik, güzel bir oyun alanı ve bez değiştirme masası vardı. Ayrıca beşiğin yanına koyduğu bebek telsizi de gözümden kaçmamıştı. Heyecanla ona dönüp el çırpmıştım "Çok güzel!" demiş ve oyuncakları incelemeye koyulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby ∽ Hyunlix
FanfictionLee ailesi ile ortaklık içinde olan Hwang Hyunjin, Lee ailesinin Hwang'ı yemeğe davet etmesi sonucu Lee ailesinin en küçük vârisi Lee Felix, Hwang'ın gözüne çarpar... Ageplay!!! BabyLix!!! DaddyHyun!!!