0.6

3.2K 206 235
                                    

!!! Homofobikler uzak dursun!!!

Sabah 6 saatlerinde uyandım. Bu gün minik bebek için bir köpek alıcaktım.

İlk önce hızlı bir duş aldım, günlük bakımımı hallettikten sonra telefonumu elime alıp Yeonjun'u aradım.

"Naber Yeon?"
"İyidir, senden?"
"İyi iyi, dünkü köpek işi noldu?"
"Golden Retriever seçtim, 1 yaşında, eğitimli, oyunbaz ve sadık size hemen uyum sağlıyacağına eminim. Köpek yolda, Beomgyu getiriyor."

Bunu dedikten sonra çalan zil dikkatimi dağıttı. Beom gelmiş olmalıydı. Çalan zili Yeonjun da duymuş olacak ki.

"Duydun zilin sesini, git kapıyı aç, Beomgyu gelmiştir." dedi.

Onu onaylayan mırıltılar çıkarıp telefonu kapadım ve kapıyı açtım. Beom yanında tatlı bir köpekle gelmiş bana sırıtıyordu. Köpek heyecanla içeri geçti ve etrafta dolaşmaya başladı.

Beom'a küçük bir teşekkür edip kapıyı kapadım.

Köpeğin açık kahve biraz altına kayan uzun tüyleri vardı. Bir yaşında olduğundan çok küçük değildi. Etrafa neşeli neşeli kuyruk sallıyordu.

Dün gece Lix uyuduktan sonra aldığım köpek eşyalarını sakladığım yerden çıkardım.

Köpek yatağının birini salona diğerini Lix'in odasına koydum. Lix'in uyanmasına hala bir saat vardı. Mama kaplarını salona köşeye koydum. Daha sonra birine köpek maması diğerine ise su koydum.

Daha açıkmamış olan köpek sadece biraz su içti daha sonra geri evi keşfetmeye koyuldu. Köpek için aldığım bir iki şeyi de yerleştirdikten sonra tamamen bitmişti.

Tam koltuğa oturacaktım ki yukarıdan sevinç ve korku ile karışık bir çığlık koptu.

Hemen yukarı adımladım. Lix'in odasına vardığımda, beşikteki bebek oturur konuma gelmiş. Parmaklıkların arasından iki ayak üstüne kalkmış dil çıkaran köpeği seviyordu. Onun bu tatlı hallerine gülerken beni fark etmiş olacak ki kollarını bana doğru uzattı.

Ona gülümseyerek kucağıma aldım. Bana heyecanla baktı ve konuştu "Çok tatlıııı!" dedi ellerini çırparak. Bu onu o kadar tatlı yapıyordu ki dayanamayıp yanağına küçük bir öpücük bıraktım.

Şaşkın gözlerle bana bakarken onu yere indirdim. Yere indirmemle şaşkınlığını bir kenara bırakmış köpekle oynamaya devam etmişti. Köpek ile birbilerine alıştıklarında onu kucaklayıp aşağıya indirdim. Köpekte bizimle geliyordu.

Felix heyecanla gözlerini açıp oturduğu koltukta bana döndü. İlk bana sonra yanındaki köpeğe baktı "Adı Kurabiye olsun muu? Çünkü ben kurabiyeleri çok severim ve köpeği de çok sevdim!" bunu heyecanla söylemesi beni günün başındayken bile bilemem kaçıncı gülüşümü Lix'e sunmamı sağladı.

Onu onayladıktan sonra kurabiye ye dönüp ona adını öğretti. Aslında onu almadan önce adı Tarçındı ama Lix'in tarçına alerjisi vardı ve tarçın pek sevdiği bir şey değildi bu yüzden sesimi çıkarmadım.

O köpekle oynamaya dalmışken bende kahvaltı hazırlıyordum. Krepleri tabağa koyarken içerden bir patırtı sesi ardından gülme sesleri geldi. Hızla içeri girdiğimde Yere düşmüş ama Tarçın ellerini yaladığı için gülen bir Lix bulmak oldukça komikti.

My Baby ∽ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin