1.3

2.1K 166 99
                                    

!!! Homofobikler uzak dursun!!!

Depresyonda olduğum 3 hafta boyunca neredeyse sadece annemleri düşünmüştüm. Ama artık bunu kabullenmiştim.

Ryujin, Lix'in artık Hyunjin ile kalacağını söylemişti. Aslında Lix'in benimle yaşamasını istiyordum ama Lix'de Hyunjin ile yaşamayı seviyormuş diye duydum. Zaten ona bakamazdım sabahtan akşama kadar çalışıyordum.

Hyunjin'i aradım ve onlara geleceğimi Lix'i görmek istediğimi söyledim.

Kahvaltımı yaptım ve üstümü giyinmek için yukarı çıktım.

Altıma siyah yapışmayan bir kot ve yanını kotuma sıkıştırdığım siyah salaş bir tişört. giydim ve çıktım.

Hyunjin'in evinin önüne vardığımda zili çaldım. Çok geçmeden kapı açıldı.

Hyunjin ile selamlaşıp içeri geçtik. Lix beni görür görmez hemen kollarını uzattı.

Onu çok özlemiştim.

Hemen onu kollarım arasına alıp kucağıma oturttum ve yanaklarını uzun uzun öptüm. O da beni çok özlemiş olacak ki sımsıkı sarılmıştı bana.

Hyunjin ise yanımıza oturmuş yüzünde kocaman bir gülümsemeyle bize bakıyordu.

Felix ilk önce beni kurabiyeyle tanıştırmış daha sonra odasını ve oyun alanını gezdirmişti. Şu an ise Felix, Hyunjin ve ben oturmuş barbielerle oynuyorduk. Lix çok eğleniyordu. Biz, bizde o eğlendiği için eğleniyorduk.

Saat 14.00'e yaklaşırken ders vermem gereken bir öğrencim vardı. Bende vedalaşıp çıktım.

🐣🍼🧸

Minho evden gittikten sonra Lix ile önemli bir şey konuşmalıydım. Ona olan duygularımı...

Ona olan duygularım onu gördüğümden beri inanılmaz derecede çoğalmıştı ve artık içimde tutmak istemiyordum.

Onu kucağıma aldım ve "Bebeğim seninle bir şey konuşmak istiyorum." dedim. Bana büyük gözleri ile baktı ve kafasını aşağı yukarı salladı.

Oturduğumuz koltuk hiç bu kadar rahatsız gelmemişti.

Ona baktım, büyük bir iç çektim ve konuşmaya başladım "Lix seni ilk gördüğümden beri içimdeki duygular şu ana kadar dolup taştı. Romantik şeyler söyleyemiyorum üzgünüm. Ama artık arkadaşın olmak istemiyorum." gözleri dolmuştu.

Ben konuşmaya devam ettim "Artık seninle arkadaş olmayı istemiyorum. Onun yerine sevgilim ve bebeğim olmalısın."

Lix'in gözleri şokla açılmıştı. Bir kaç dakika sonra şokunu atlatıp boynuma sarıldı "Evet hyung~ Bencede sen benim hem sevgilim hemde babacığım olmalısın." Bu sözleri duyduğum an bu sefer ben şoka uğramıştım.

Bir iki dakika sonra Lix hala kucağımdayken ayağa kalktım ve onu etrafımda döndürmeye başladım. Heyecanla en neşeli çığlık ve kıkırtılarını bana sundu.

Ardından koltuğa tekrar oturduk Lix bu gün iyi ki küçük alanında değildi.

Küçüğümün gözlerine bakıp "Sence de herkese haber vermemiz gerekmiyor mu?" dedim. Bana anlamaz gözlerle baktı. Daha sonra onu yukarı odama çıkardım ve yere aynanın karşısına oturdum ardından Lix'i de kucağıma çektim.

My Baby ∽ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin