0.3

4.1K 278 249
                                    

!!! Homofobikler uzak dursun!!!

Kollarını uzatan bebeği memnuniyetle kucaklamıştım. Minik bebek düşmemek için kollarını hızla boynuma dolamış, başını omzumdan geriye attı, ayakları ise belime dolanmıştı.

Odadan çıktık ve merdivenlerden inerken arkamızdan gelen Minho bakışlarını Felix'e yöneltmiş ve "Felix sütünü neden bitirmedin?" demişti yalancı bir kızgınlıkla. Felix hemen başını boynuma gömdü. Minho sırıtıp "Tamam bebeğim, şu anlık bir şey demiyorum. Ama eğer sütün bitmezse gerçekten erkenden yatarsın." Minho bunu dedikten sonra Felix başını kaldırıp kafa salladı. Salona vardık ve koltuğa oturup Felix'i de kucağıma aldım. Felix oldukça memnun, oturduğu kucağa iyice yerleşmiş ve Lalayla oynamaya devam etti.

O sırada gözler bize dönmüştü. Bay ve Bayan Lee hayranlıkla bize bakarken onların aksine Yeji ve Ryujin bize sırıtarak fısıldaşıyorlardı.

Minho bizim yanımıza oturup telefona bakmaya başlamıştı. Minho da telefonu gören Felix hemen gözlerini telefona çevirmiş ve ellerini uzatmıştı telefona. Ben cebimden kendi telefonumu çıkarıp Felix'e uzattım. Sevinçle ellerini çırptı ve telefonu aldı. Daha sonra telefonu açmış ve YouTube'a girip My Little Pony izlemeye başlamıştı. Onun bu hareketine gülüp yavaşça koltuklara daha yeni oturan Bay ve Bayan Lee'ye döndüm.

Uzun ve keyifli bir akşamdan sonra eve geri dönmüştüm. Çok yorgundum, bu yüzden günlük işlerimi halledip pijamalarımı giyip yatağa uzandım.

...

Sabah saat 05.00'i gösterince çalan alarm ile yataktan kalktım, lavaboda günlük işlerimi halledip giyinmeye başladım. Üstüme o yaka krem rengi düz bir tişört geçirdim, altıma üstündeki tişörtün renginden biraz daha kapalı yine dünkü gibi ama biraz daha düz palazzo bir pantolon ve ceket olarak kol kısmı dirseklerimde biten altım ile aynı renk çok uzun olmasa da kalça kısmına kadar uzanan bir ceket giydim. Hafif, gözlerimde siyahın hakim olduğu bir makyaj yaptım ve gerekli eşyalarımı ve bir iki dosyayı alıp çıktım.

🐣🍼🧸

Annem ve babam beni saat 6 sularında beşiğimden kaldırmıştı. Normalde 9-10 arası kalkmaya alışık olan bünyem hala ayakta uyuyordu. Galiba dünkü ortaklık için artık her sabah böyle olucaktı çünkü annem ve babamın 7 gibi şirkette olması gerekiyordu.

Minho'nun kendi dans kursu vardı, bu yüzden cumartesi harici her sabah sabah 6'dan öğleden sonra 4'e kadar dans kursunda eğitim veriyordu. Ryujin ise moda tasarımcısıydı hafta içleri şirketine gidiyor hafta sonları ise kendine izin veriyordu. Evdeki herkesin izninin en az bir günü cumartesiye geliyordu, özellikle böyle ayarlamışlardı.

Anne ve babası Felix evde tek kalmayacağı için artık her hafta içi onlarla şirkete gitmek zorundaydı.

Annesi Felix'in bezini değişmiş, daha sonra altına beyaz mini yırtık model bir kot şort giydirmiş, üstüne düz beyaz sadece üstünde küçük bir ayı resmi olan tişört giydirmiş tişörtün sağ kısmını şortu görünmesi için şortun içine sıkıştırmıştı, en son beyaz ancak tişörtte olan ayıcığın aynısı olan bucket model bir şapka takmıştı Felix'in kafasına.

Felix'in cildi hassastı, bu yüzden çıkarken güneş kremi sürmeyi ihmal etmedi annesi.

Felix evden çıkarken ani fikir değişikliği ile Lalayı bırakıp ayıcığı Lucky'i almıştı. Aslında Lalayı bırakmak istemiyordu ancak kıyafetleri ile Lucky çok uyumluydu.

My Baby ∽ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin