0.7

2.9K 213 295
                                    

!!! Homofobikler uzak dursun!!

Hyunjin'den önce uyanmıştım. O hala uyuyordu. Yatakta kalmayı salona gitmeye tercih ettim.

Bu aralar onu görünce veya ona yaklaşınca, aynı şu anda olduğu gibi, kalbime bişeyler oluyor ve hızlı hızlı atıyordu.

Galiba, ne kadar kabullenmekte zorluk çeksem de, ondan hoşlanıyordum...

Bu benim için bir ilkti, o yüzden kabullenmek zordu.

Uyumasını fırsata çevirip yüzünü incelemeye başladım. Benimki kadar beyaz olmasa da yine de bembeyaz bir teni vardı. Çekik, kahve gözleri beni içine çekiyordu. Boyu uzundu, hemde çok uzun. Saçları ipek gibiydi, sapsarı bir ipek. Ve dolgun dudakları, Dudakları mükemmeldi. Alt dudağı üste göre çok daha dolgundu. Kıpkırmızı dudakları insanı baştan çıkarırdı.

Daha fazla dayanamayıp ellerimi yüzüne çıkardım. İlk önce yanaklarına daha sonra dudaklarına doğru bir yolculuğa çıktı ellerim. En son dudaklarınada durdu bir elim, diğer eli ise keskin çene hattından sonra diğerinin yanında yerini aldı. Dudakları yumuşacıktı.

Yavaş yavaş gözleri açılıyordu. Beni bu halde görmesini istemediğim için ellerimi aniden, istemeyerek, göğsüne indirdim ve uyuma taklidi yapmaya başladım. Gözlerimi sıkı sıkı kapatmıştım.

🐣🍼🧸

On dakika önce uyanmama rağmen Lix uyandığı için taklit yapıyordum. Ve biraz önce yaptıkları çok tatlıydı. Galiba bu bebek beni sevmek için uyumamı bekliyor.

En sonunda gözlerimi açmıştım, hemen ellerini çekip numara yapmaya başladı. Tabii pek başarılı durmuyordu.

O kadar tatlıydı ve komikti ki kahkahalarımı tutamadım. Bunu yapmamla gözlerini açmış ve bana anlamaz gözlerle bakıp "Uyandın mı, Noluyo?" demişti.

Şu an bilmiyor taklidi o kadar tatlıydı ki dayanamayıp yanağına yaklaştım ve yanaklarını dişlerim arasına aldım.

Küçük bir çığlık bırakıp daha sonra bunu yapmamı sevmiş olacak ki gülmüştü. O güldükten sonra tekrar aynı hareketi yaptım ve tekrar güldü.

Daha sonra söylediğim şey ile yüzü kıpkırmızı kesildi. "Galiba bu minik bebeğin beni sevmesi için uyumamı beklemem lazım."

Biraz mızmızlanıp kafasını boynuma gömdü. Ona gülüp "Utanma." dedim. Sonra elimi çenesine koyup yüzüme çıkardım. Daha sonra iki minik elini ellerim arasına alıp onun yaptığı gibi yüzüme dokundurmaya başladım. Bu yaptığım ile daha çok utanmış olacak ki tekrar yüzünü boynuma gömdü.

Onu yatakta otururken yüzü bana dönecek şekilde kucağıma aldım. Tekrardan çenesinden tutup yüzünü bana çevirdiğimde o mızmızlanmadan yanağına küçük bir öpücük kondurdum.

Kalp atışları buradan bile duyuluyordu. Miniğin heyecanlanması hoşuma gitmişti.

Daha sonra onunla ayağa kalktım ve salona getirdim. Kurabiye bizi görür görmez yanımıza koşmuştu, ama onun aksine Felix kurabiyeden hala korkuyordu. Bu yüzden biraz geri çekildi.

Uzun uğraşlar sonucu Kurabiyeden soğuyan Lix'i tekrar Kurabiye ile arkadaş yapmıştım.

O sırada telefonum çaldı...

My Baby ∽ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin