!!! Homofobikler uzak dursun!!!
Zor bir hafta geçirmiştik.
Minho eve dönmüş ama odasından çıkmıyordu, sadece dans kurslarına işi için gidip geliyor ve başka hiçbir şey yapmıyordu.
Ryujin ise Minho'dan bir gün sonra dönmüş ancak sadece Yeji ile kalıyor ve Yeji'nin dediğine göre sadece ağlıyor ve neredeyse hiçbir şey yemiyormuş.
Lix ise bir haftadır hala benimle onun durumu için endişeleniyorum. Ben olmasam ağzına bir lokma atmıyor ve bir haftadır küçük alanına geçmedi. Ağlamıyor da... Bazen onu küçük alanına geçmemeye çalışırken buluyorum. Bedeni her şeyden çok istiyor küçük alanını ama kendisi izin vermiyor.
Ama gelişme var artık ben demesem de yemek yemek yemek için mutfağa iniyor. Galiba kabullenmeye başlıyor. Bu iyi...
Yeji'nin dediğine göre Ryujin de Lix kadar olmasa da kabullenmeye başlamış.
Bu gün Yeji ve Ryujin bize geliyor. Bunun hem Lix hemde Ryu için iyi olacağını düşündük.
Lix salonda oturuyordu, saat 13.09'du kapı çaldı. Kapıyı açtım ve Yeji ile Ryujin içeri girdi.
🐣🍼🧸
İçeri giren kişilere baktım Yeji ve Ryujin'di. Noonamı uzun zamandır görmemiştim. Koşarak ona sarıldım. Oda bana...
Gözleri şişmişti ağlamaktan. Yüzü solmuştu.
İlk defa gülmüştüm. Bir hafta boyunca ilk defa...
Ryujin etkisiydi bu. Ne zaman kötü hissetsem hep o beni güldürürdü.
Bizi ardımızda gülen yüzlerle izleyen Hyunjin-Yeji ikilisi benim onlara baktığımı fark edince hemen başka bir yere bakmaya başladılar.
Acaba Minho ne yapıyordu...
Hepimiz koltuklara oturmuştuk. Ben her zamanki gibi Yeji ve Ryujin'in arasındaydım.
Hyunjin karşı koltuktan tripli bakışlar atıyordu. Daha fazla dayanamayıp konuştum "Hyung, bakma öyle zaten bir aydır seninle oturuyorum." Bana sırıtıp "Sen hiç benimle oturmadın ki. Sen hep bana oturdun."
Bunun ardından öksürmeye başladım. Yeji ve Ryujin hemen sırtımı sıvazlamaya ve vurmaya başladılar. Ayrıca bize pis pis bakışlar atıyorlardı.
"Yaa. Bakmayın bize öyle." Sırıtıp ikiside önlerine döndü.
Ayağa kalkıp Hyunjin'in yanına oturdum. Kulağına yaklaşıp "Bunlar beni yer. Koru beni." dedim.
Bana gülüp kafa salladı ve bir kolunu omzuma attı.
Ryujin ile Yeji bakışıp Yeji ayağa kalktı. Beni kucaklayıp yukarı sürüklemeye başladı. Ona odamı göstermemi istiyordu.
🐣🍼🧸
Yeji birden yanımdaki küçüğü alıp odasını göstermesini istemişti. Onlar gidince de Ryujin aniden konuya girdi.
"Hyunjin istersen Lix'i alabilirim."
Ona anlamaz bakışlar atarken devam etti.
"Yani ben çocuk bakma da iyi değilim ve işlerim de bunun için uygun değil ama sana zorluk çıkarmak istemiyorum."
Onu ciddi bir şekilde dinledikten sonra ona karşı açık olmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby ∽ Hyunlix
FanfictionLee ailesi ile ortaklık içinde olan Hwang Hyunjin, Lee ailesinin Hwang'ı yemeğe davet etmesi sonucu Lee ailesinin en küçük vârisi Lee Felix, Hwang'ın gözüne çarpar... Ageplay!!! BabyLix!!! DaddyHyun!!!