להיות רופא (חלק 1)

90 12 2
                                    

ה.כ: הגרסה שלי למרפאה קצת מוזרה, שזה תמיד כאוטי. יש לי מיני ראש קנון שאנשים ממחנה יופיטר יגיעו למרפאה בגלל המרפאים המיומנים שלו.
!!!!!!אזהרה: דם ודם וחולה אובדני, וכן אזכורים של התאבדות בהמשך.!!!!

עבודת הניירת החלה בחמש בבוקר. וויל הרגיש מרענן כשעמד משולחן העבודה שלו כדי להתחיל את סיבוביו.

אבל משם, היום התגלגל במהירות - הייתה תאונה מחרידה, וארבעה אנשים נפצעו. למרות מאמציו להציל שניים, חייהם החליקו בין אצבעותיו המגואלות בדם.

בזמן שמוניטור הלב של השני התייצב, קיילה תפסה את כתפו וגררה אותו החוצה, ואמרה שהיא זקוקה לעזרתו. חניך צעיר ניסתה להתאבד עם אקדח, ובסופו של דבר ירתה לעצמה בגרון.

כבר החדר היה ספוג דם. קיילה מיהרה, ובפנים כמו אבן, הצמידה תחבושת אל הפצע, מנסה לעצור את הדימום, אצבעותיה מוכתמות באדום.

וויל מיהר. החולה רעד בעוצמה. עיניה הפרועות התמקדו בו - והוא קפא למשמע הודעתה השקטה.

היא רצתה שישחרר אותה.

וויל היה קפוא. קיילה צעקה את שמו, אבל זה נשמע רחוק. הכאוס הרגיש מרוחק באופן מוזר.

אבל אז הוא הגיע להחלטה שלו-- לבחורה הזו הגיעה לפחות הזדמנות להמשיך לחיות.

דמעה זלגה על פניו והרטיבה את המסכה הניתוחית שלו. "סלח לי," הוא לחש, ואז לחץ את ידיו על ידיו של קיילה והחל לזמזם. אור זהוב זוהר.

בשנייה שהילדה נרפאה, היא השתלחה - היא זינקה קדימה, חטפה אזמל שוויל השאיר בכיס החזה שלו. הנערה הרימה את הסכין לפרק כף היד שלה, מוכנה לחתוך - אבל קיילה קרעה אותה מידה וזרקה אותה על פני החדר בצעקה. הילדה צרחה, צליל נורא שפלש אליו.

קיילה הלכה על המעצורים בצד המיטה, אבל וויל אחז בה וגרר אותה לאחור. "לא! זה יגרום יותר נזק מתועלת!" תפס את האזמל מהרצפה, הוא עזב, קיילה בגרירה.

"אבל היא מהווה סכנה לעצמה!" קיילה מחתה.

"כן, אבל אנחנו לא יודעים את ההיסטוריה שלה. מעצורים יכולים לעשות לה טראומה מחדש." הוא הביט בחלון החדר במטופל, מכורבל על המיטה, שליו באופן מוזר. "חוץ מזה, הדברים האלה כואבים וצודקים... משפילים."

אז מה אנחנו עושים כדי לוודא שהיא בטוחה?" שאלה קיילה. "בינתיים, אני אומר שיש לנו מישהו שישמור עליה ויוודא שהיא בסדר." הוא הופתע כשקיילה עצמה התנדבה. "תודה. רק תוודא שהיא נוחה ו--"

וויל סולאס- וואנשוטים (מתורגם)Where stories live. Discover now