רופא אמיץ (חלק 1)

144 15 4
                                    

ה.כ: קראתי את המאמר הזה על חובשים קרביים וגנבתי את זה ממנו. יש גם קנון ראשי זה מרחף ברחבי האינטרנט על כך שוויל הוא אקדוחן גדול. סליחה אם טעיתי במשהו. אני לא חובש קרבי.

וויל זינק הצידה כאשר רימון התפוצץ, רסיסים עפים לכל עבר. צרחות ושאגות תקפו את אוזניו. הוא התכופף מאחורי סלע, ​​סורק את שדה הקרב, לב פועם, דופק.

צבא המפלצות המתקדם לא הראה סימן להתפזרות. אלים למחצה של האויב נלחמו בלוחמי מחנה חצוי הדם בחזית. הקרב השתולל כבר שעות, והם התחילו להתעייף.

וויל הבחין במישהו נופל ארצה, מדמם בכבדות. ללא פעימה של היסוס, סולאס מיהר לעברה/ו, התחמק מציפורניים ולהבים כאחד.

האל-למחצה הפצוע היה ילדה של דמטר, מחוסרת הכרה עם פצע פעור בחזה ובכתף. היא תצטרך עירוי דם. מיד. הוא כרע לידה ודג מסביב בערכה שלו, תיק הפלזמה.

"את תהיי בסדר, אוקיי?" לוויל לא היה מושג אם היא יכולה לשמוע אותו, אבל הוא דיבר בכל זאת. "הישארי איתי, קיי?" חץ חלף על פני אוזנו, והוא קילל. הוא התחיל במשלוח הפלזמה, כופף מעל הילדת דמטר, התיק מורם.

כאוס השתולל סביבם. כלב גיהנום התמקד בוויל, עיניו כמו גחלים. בקללה שנייה, וויל הושיט את ידו אל האקדח בחגורתו, שקית הדם בידו השנייה. לירות באקדח ביד אחת היה טיפשי, אבל לא הייתה לו ברירה. הוא ירה כדורי ברונזה שמימי לתוך העיניים הבוערות האלה. כלב הגיהנום התמוטט, לא מת אבל קרוב מספיק כדי שלא יפגע.

הוא עמד מעל המטופל בזמן שירה באקדח שלו לתוך עדר המפלצות המטעינות, מכוונות לנקודות תורפה. הוא הצליח לייצב אותה - ואזלו הכדורים. בבהלה, הוא הביט סביבו, ואז הבחין ברובה ליד ילדת דמטר.

"אפשר לשאול את זה? תודה לך." הוא הרים את הרובה והמשיך לרוקן כדורים לתוך קווי האויב, שיניים חרקו, הנשימה מגיעה במהירות. הכדורים ניתזו מדי פעם בשריון ללא מזיק, אבל רובם מצאו נקודות תורפה והפילו את האלים למחצה והמפלצות של האויב.

הקרב עבר בטשטוש. לפני שוויל ידע זאת, האויב נסוג, קריאות עידוד הגיעו ממגני מחנה חצוי דם.

המפלצת האחרונה נעלמה מהעין. לרגע עמד וויל ישר, אצבעותיו כרוכות סביב הרובה, מתוח כמו חוט קשת משוך. אחר כך הוא צנח למטה ובדק את המטופל שלו, הרובה הריק קרקש על הקרקע לצדו. בתו של דמטר עדיין הייתה יציבה. הוא נאנח בהקלה, מנסה למנוע את הידיים שלו לרעוד מהאדרנלין הטהור שזורם דרכו.

בעזרת אוסטין ובתו של הרמס, וויל הביא את החולה למרפאה. הוא הצליח לרפא אותה במלואה, ואחר כך כמה אחרים. כשהחדר התחיל להסתחרר, וויל מעד, התיישב ברעד על כיסא סמוך והשחיר לגמרי.

הוא נפל מהכיסא והתמוטט על הרצפה בהתרסקות. הוא המשיך לנמנם. באנחה של כעס, קיילה תפסה אותו מתחת לזרועות ומשכה אותו משם, מקללת אותו מתחת לנשימה.

וויל סולאס- וואנשוטים (מתורגם)Where stories live. Discover now