אנשים כמונו (חלק 3)

41 13 4
                                    

אזהרה: כמה השמצות ואמירות הומופוביות, וכן דיספוריה מגדרית.

זה נהיה גרוע.

המחזור שלו התחיל באותו יום, והוא דימם דרך הג'ינס שלו. מבועת, הוא כרך את מעילו סביב מותניו ומיהר הביתה אחרי השיעורים, אפילו לא חש את הקור בגלל הפאניקה שאיימה להשתלט עליו.

הוא התקלח בחושך והחליף לחליפה ועניבה, אבל גם זה לא הצליח להשתיק את הקולות בראשו, תחושת העוולה שרדפה אותו.

אתה לא יכול להיות בן. אתה פתטי.

לא בסדר. הכל היה שגוי. הידיים שלו, הכתפיים שלו, הרגליים שלו, החזה שלו, הקול שלו.

בהתנגד לדחף לנפץ את המראה ולהשתקפות שהתגרה בו, הוא הכריח את עצמו לשבת על מיטתו. הוא ניסה להתעלם מכך שהצד שלו בחדר נשי, אבל זה קרע אותו, עד שרצה לצרוח ולהפיל כל קיר ורוד בידיים חשופות. מה שהיה פעם מקדש היה עכשיו בית סוהר.

הגוף שלך לא אמור לדמם. זה לא אמור לעשות את זה.

לא נכון. הכל שגוי.

☀️☀️☀️
וויל השיג את מספר הטלפון ממועדון הלהט"ב, כעת הוא שלח הודעת טקסט מתוך ייאוש. מה שהוא לא ציפה שהם יבואו.

דפיקה כועסת בדלת. ויל ענה למצוא את פיירו; מהחצאית, הוא ניחש שזה יום נשי.

הוא חייך אליה. "היי אני--"

"בסדר, בן זונה." אלכס התקרבה אליו בסערה, עיניים נוצצות. "אני השאנג שלך! בוא ניגש לעניינים!"

ישמיע קול חנוק, מועד בחזרה. "מה?"

"אני אעשה ממך גבר." אלכס מיהרה לחדר השינה של וויל ושל פייפר, שר כל הדרך.

תהיה גבר!

אנחנו חייבים להיות מהירים כמו נהר שוצף! תהיה גבר!

בכל העוצמה של סופת טייפון גדולה!

וויל שואג בצחוק, מיהר אחרי אלכס. הוא התבונן כשהיא תופסת קופסה מתחת למיטתו של וויל וזורקת את תכולתה. "בסדר," היא אמרה, זקופה מאחור. "כל מה שמרגיש לא בסדר, שים בקופסה. זה יכול להיות מהשולחן שלך, מהארון שלך, מכל מקום. אתה יכול לקנות עוד דברים כדי להחליף הכל מאוחר יותר."

וויל לא היסס. הוא מיהר להסתובב בחדר, משליך דברים פנימה. הנעליים החדשות שלו, אגרטל הפרחים שלו, הבגדים הנשיים שלו.

"האם כל השותפות שלך לדירה יודעים שאתה טרנס?" שאל אלכס כשהיא התבוננה.

"כן. למה?"

באותו רגע בדיוק, וויל שמע את דלת הדירה נפתחת. צעדים, ואז נפתחה דלת החדר. פייפר הרימה גבה לעבר הקופסה שעל הרצפה, ערימה בבגדים ובחפצים. היא העיפה מבט אל אלכס, שאמרה, "אני עוזרת לו עם הדיספוריה שלו."

וויל סולאס- וואנשוטים (מתורגם)Where stories live. Discover now