אנשים כמונו (חלק 2)

42 13 12
                                    

אזהרה: דרשה הומפובית/טרנספובית קיצונית.
רק הערה, יש את סולאנג'לו.

"אם תעז לתמוך בתנועה מגעילה כזו, אתה לא אחד מאיתנו. השטן לוחש באוזניך ויוביל אותך הרחק מדרך הברית!"

וויל סולאס התכווץ בכיסאו, הטלפון שלו מורם בידיים מפוחדות. הוא היה צריך לקבל כל רגע מההטפה הנוראית הזו של הכומר.

"לא הזלתי דמעה בגלל הירי!" רעם הכומר אנדרסון, אגרופו הלם בדוכן. "כל ההומוסקסואלים הם סוטים ופדופילים! זה היה מגיע להם, כל אחד מהם! הממשלה הייתה מסוגלת להעמיד אותם במקומם - מטר מתחת!"

הבחילה התנפחה בגרונו של וויל. ראשו הסתובב. החמצן נשאב החוצה מהחדר; כל נשימה הייתה מאבק.

אבל ידיו לא נבלמו, מצלמת הטלפון שלו חידדה את הכומר בדייקנות. צבי מעריך את הזאב, מחכה שיפגע.

פייפר הצמידה יד אל ברכו של וויל. מחווה של נחמה או נחת, הוא לא ידע. אבל הוא לא הפסיק להקליט.

"אל תגרום לי אפילו להתחיל עם הטרנסג'נדרים! צריך להרוג את הפריקים האלה עם השאר!" רחשי הסכמה עלו מהקהילה. הכומר אנדרסון עזב את התלמיד ופסע במעבר. עכשיו הוא עצר ליד הספסל שבו היה וויל, ולבו של וויל עצר מת. הוא תהה אם אנדרסון יכול לחוש בוויל - אם הוא יכול לראות דרך השמלה הצהובה אל הילד שמתחתיו. וויל התכווץ יותר בספסל, חצי מצפה שאנדרסון יתקוף אותו.

לבסוף, הכומר גמר. וויל הפסיק להקליט, תחב את הטלפון שלו במעיל ומיהר ליציאה. יד חזקה על כתפו גרמה לו להסתובב. זה היה הכומר אנדרסון.

טלטלה של אימה כמעט גרמה לו להסתובב ולברוח. "שלום," הוא הצליח.

הכומר חייך כמו זאב. פעמוני אזעקה בראשו של וויל צרחו לחיים. "בת' סולאס, נכון?"

נשך את שפתו על שם המת, מנסה להתעלם מהבחילה שלו. "כן."

"ובכן, קיוויתי שאת אוהבת את הדרשה של היום. קשה לדבר על הדברים האלה, אבל הם חייבים להיאמר."

האם ויל יסולק מהקולג' אם יגיד לכומר ללכת לדפוק את עצמו? כנראה. אולי הוא יכול פשוט להקיא עליו? הוא בהחלט היה מספיק בחילה. "אה, כן. תודה." סולאס הצמידה יד אל בטנו. "אני צריכה ללכת. אני לא מרגישה כל כך טוב."

"כמובן." ברגע שהמילים יצאו מפיו של אנדרסון, וויל ברח.

הוא פרץ דרך דלת היציאה, לוגם ריאות של אוויר צח. ירד גשם שוטף; למרות המעיל שלו, הוא היה ספוג ברגע.

וויל הכפיל את עצמו. קולות רעמו לחיים בראשו, התעוררו מתיעוב עצמי.

סוטה. פדופיל. מְשׁוּנֶה. מגיע לו למות. הולך לגיהנום.

הדמעות טשטשו את ראייתו. הוא שם את פניו בידיו.

למה הוא בא לכאן? המכללה הזו הייתה רעילה. דת זו הייתה רעילה. למה הוא אי פעם היה מאמין?

וויל סולאס- וואנשוטים (מתורגם)Where stories live. Discover now