הוא גילה את זה זמן קצר לאחר הקרב על האולימפוס. זה היה כאילו הפיכתו ליועץ ראשי פתחה את החושך, והרסה את הכוח הקבור בו.
הוא לא סיפר לאחרים על כוחותיו של המחלה שהתכרבלה בקצות אצבעותיו, מחלות רוקדות לאורך כפות ידיו בזמן שניסה לשלוט בזעם או באימה. רק כשהיה לבדו פתח את ידיו ונתן למגיפה להתממש, ערפל ירוק מתפתל לאורך אצבעותיו.
האחרים אכן הבחינו בידע הפתאומי שלו על מחלות, הבנה מפורטת שלא הייתה שם קודם. זה היה הדבר היחיד שהוא הרשה להם לדעת.
במשך שנים, הוא דחק הצידה את כוחות המגיפה והתרכז בריפוי. המחשבה על שימוש בכוחות האלה, המחשבה על שימוש בהם. על מישהו בתאונה, המחשבה להרוג אותו... זה היה בלתי מתקבל על הדעת. לא מקובל.
וכך הוא הסתיר את יכולות המחלה שלו מאחורי סטטוסקופ וחיוך חם.
☀️☀️
רק כשבן האדס עורב-שיער הגיע למחנה, הוא העז לדבר על כוחותיו. בתחומי בקתת האדס, וויל הושיט את ידיו וצפה בערפל הירוק המקיף את גופו בזמן שהוא זימן את המוות השחור, מלריה, קדחת צהובה. ניקו התבונן בהתלהבות כיצד עור החרסינה שלו יהיה פגום ממחלות, אך יתנקה בהינף אצבעותיו השזופות של וויל.
"אסור לך להסתיר את הכוח הזה", היו המילים הראשונות שיצאו מפיו של ניקו כשוויל סיים. "היכולת הזו... היא יכולה להיות נכס רב עוצמה בשדה הקרב."
"אני... אני לא יודע אם אני יכול." וויל התרחק, ידיים מעקצצות. "אני פשוט... אני לא רוצה שאנשים יחשבו שאני אדם רע בגלל זה."
די אנג'לו בחן אותו לרגע, ואז אמר, "רק בגלל שיש לך כוחות מוות לא אומר שאתה רוצח חסר רחמים."
"אני יודע, אני יודע, פשוט..." הוא משך בכתפיו בחוסר אונים. "אני מפחד שאולי יאסרו אותי מהמרפאה או משהו כזה. אל תסמוך עליי".
"אבל אתה המרפא הכי טוב במחנה הזה! זה יהיה אבסורד אם..."
הדלת נפתחה וחתכה את ניקו. אחד המדריכים הבכירים הזעיף את פניהם. "מה שניכם עושים כאן? הגיע הזמן לארוחת צהריים."
וויל קם, הלב פועם, מציץ בשעונו. הוא וניקו יצאו במהירות מבקתה שלוש עשרה, היועצת הבכירה על עקביהם. כשביתן האוכל הגיע לעין, ניקו אחז בכתפו של וויל. "זוכר מה אמרתי, בסדר?"
וויל הנהן. ניקו היסס, ואז לחש, "אל תיתן לכוח האפל הזה לעצור אותך. אני לא מנסה לדחוף אותך, ואני מצטער אם אני יוצא ככה, אבל ככל שתקדים לקבל את הכוח הזה, כך תקדים, לקבל את עצמך."
ועם זה, בנו של האדס הלך משם, והשאיר את וויל כשדבריו התנחלו עמוק לתוך עורו.
☀️☀️
לאט לאט, עם הזמן, החל וויל לספר לאחרים על כוחותיו. תחילה לאחיו האהובים; הם בהו בידיו הרועדות בזמן שהוא זימן מגיפה. הוא ציפה שהם יפנו, יקראו לו פריק. מה שהוא לא ציפה זה שהם יחייכו ויגידו שזה בסדר, אפילו לחבק אותו. ביטחונו התחזק, הוא הראה לחבריו את היכולת, ועד מהרה ידע כל המחנה. המחשבה לא מילאה אותו באימה כמו פעם.
YOU ARE READING
וויל סולאס- וואנשוטים (מתורגם)
Historia Cortaיש במרפא הראש יותר ממה שנראה לעין. אזהרות טריגר מופיעות בתחילת כל פרק. הספר יכול להכיל תכנים קשים כמו: א!נס, ירי!ת, מו!ת , מחלות נפש וכו.. בבקשה שימו לב לזה - כל הזכויות שמורות לכותב @Fierce_Fierro שאותו אני מתרגמת ואתייג בפרק הראשון (הוא לא מצליח...