11 th episode

29 4 0
                                    

*** අයියගෙ වෙඩින් එක තිබුන නිසා කතාව ටයිප් කරන්න ටයිම් තිබුනෙ නෑ. ආයෙ වෙනදා වගේ කතාව දානවා දිගටම.***

........................................................................................................................................................

මිහිල් යනකම් බලන් හිටිය ආදි රවාගෙන අභි ළගට ගියා. අභි ඔලුව ඉස්සුවෙවත් නෑ බිම බලාගෙනම ඉන්නවා.

ආදි අභිගෙ මූණ බලෙන්ම උඩට ඉස්සුවා. උස්සලා අභි දුන්නා වගෙම ඒ ලිප්ස් වලට පෙක් එකක් තිබ්බා. දැන් නම් අභිගෙ ඇස් ලොකු වෙලා.

........................................................................................................................................................

" තමුසෙ දීපු ඒවා තමුසෙම තියාගන්නවා මට එපා ඒකයි දුන්නෙ. ආයෙ මාව අල්ලන්න හිතන්නවත් එපා. "

අභි තත්පරයකට හිතුවෙම ආදි අභිව කිස් කරා දැන් හැමදේම හරි කියන්න වගේ. ඒත් අන්තිමට අභි දුකින් ආදි දිහා බලන් හිටියා විතරයි. එතනින් එහා මොනවත්ම කිව්වෙ නෑ. ඒත් ආදි නොදැක්කට ඒ ඇස්වල තෙතමනයක් තිබුනා. ඔවිත් ආදිට බයික් එක එවලාත් තිබුනා.

" යසස් අපි යමු. මන් කාර් එක ගෙනාවා. "

මිහිල් කාබරේට ආවෙම එහෙම කියාගෙන.

" එපා පොඩි. මන් ගෙදර ඉන්නම්. ඔයා ඉන්නවා නෙ මාව දවසකට සැරයක් චෙක් කරලා බෙහෙත් දාන්න. "

අභිගෙ කටහඩ අද ඒක ගොඩක් වෙනස්. වෙනදා තියෙන අහංකාර ගැඹුරු කටහඩ නෙවෙයි. ආදිට ඒක නෝට් නොවුනත් මිහිල්ට ඒක නෝට් උනා.

" යසස්. මොකද උනෙ? අවුලක් ගන් එපා. උබ ඉන්නවා නම් මන් නිවාඩු කොහොම හරි ගන්නම්. දෙන්නත් එක්ක ඉමු. "

මිහිල් කිව්වෙ අභි ළගට යන ගමන්.

" දැන් මොකද එන්න බැරි?"

ආදි ඒ ඇස් තරහට රතු වෙලත් එක්ක.

" මට ඕන නෑ කාටවත් කරදරයක් වෙන්න. මට පුලුවන් මාව බලාගන්න. මන් ඉන්නම්. එනි වේ මාව එවෙලෙ බලාගත්තට ගොඩක් පිං. "

ඒ වචන වලට නම් ආදිගෙ තරහ වාෂ්ප උනා.

" මට කරදරයක් නෙවෙයි. මන් බලාගන්නම්. දැන් ලෑස්ති කරපු එකේ මෙයාව එක්කන් එන්න මිහිල්."

HeArT  bEaTWhere stories live. Discover now