25 th episode

21 0 0
                                    

අභිගෙ ඒ වචන නිසාම ආදි අකමැත්තෙන් යන්න ආවත් ආයෙම අභිගෙ පැත්තට හැරිලා ඒ නළල උඩ ආදිගෙ දෙතොල් තද කරලා ටික වෙලාවක් හිටියා. අභි උනත් වචනයක් වත් කිව්වෙ නෑ. ආදි හෙමීට තොල් අරන් මුකුත්ම නොකියා යන දිහා අභි බලන් හිටියා.

ඉතිම් මේක නෙවෙයි ද ආරම්භය ? අළු වලින් නැගිටින්න ෆීනික්ස් ට වෙලාව ඇවිත්.  අභිගෙ ඇස් රතු වෙලා ආයෙම වියරු වැටුනා. ඒත් ඒ ඇස් වල වියරුව දකින්න කාටවත්ම බැරි උනා.

........................................................................................................................................................

අභි ආදිට ආදරේ කරන තරමට ආදිගෙ ජීවිතේ වෙනුවෙන් අභිගෙ ජීවිතේ ඔට්ටුවට තියන්න ඉස්සරහට අභිට වෙනවා. අභි මේ ගේම් එක මෙච්චරම පහු කරන්න හේතුවත් ඒක. අභිට ඕන උනේ හැමදේම බැලන්ස් එකෙ ඉවර කරන්න අභිටවත් ආදිටවත් ප්‍රශ්නයක් නොවි.

' ආදි සමහරවිට මේ හැමදේම ඉවර වෙද්දි මන් නැති වෙයි. ඒත් මන් හිතනවා බබා බෝලා මාව අමතක කරලා ඉස්සරහට ඔවිත් එක්ක ඉදියි කියලා. උබ මේකට මෙච්චර මැදිහත් නොවුනා නම් ෆීනික්ස් කියන එක හොයා නොගත්තා නම් එහෙනම් මන් මේ දේවල් හෙමීට විසදනවා. ඔයාටවත් මටවත් බලපෑමක් නොවෙන විදියට. ඒත් මොනවා කරන්නද උබට ඕනෙම ඉක්මන් විසදුම් නෙ. '

ඈත යන ආදි දිහා බලාගෙනම අභි හිතුවා.

අභිව තේරුනත් නොතේරුනත් අභිව අහගෙන ඉන්නෙ එකම එක්කෙනයි. අභිට ඕන උනේ පොඩි මයින්ඩ් රිලැක්ස් එකක්. ආදිව දැන්ම නැවැත්තුවෙ නැත්නම් ආදිගෙ කෑලිත් හොයාගන්න බැරි වෙයි. මේ ෆීල්ඩ් එක එහෙමයි. ඒක අභි තරම් හොදට කවුද දන්නෙ. තව පැය කීපයයි. හයහමාරෙන් පස්සෙ අභිට මෙතනින් යන්න පුලුවන්.

............................................................................

" ගිහාන් අයියා "

" මොකද යකෝ ගෑගන්නෙ? "

" සොරි බොස්. ඒත් පාන්දර මිරිස්සෙ බඩු බාන්න හදන කොට වලියක් ගිහිල්ලා. "

" මොකක් "

" ඔව් අයියා. මටත් දැන් තමයි ආරන්චි උනේ. "

" එහෙම වෙන්නෙ කොහොමද? මොකද්ද වලිය ? කාත් එක්කද ? මොකෝ වෙලා තියෙන්නෙ? "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HeArT  bEaTWhere stories live. Discover now