20 th episode

14 2 0
                                    

" ටේක් ඉට් ඊසි බ්‍රෝ. ASP මහත්තයා කවදාවත් ඒක නම් හොයාගන්න එකක් නෑ. මේ රටේ කීයෙන් කී දෙනාද ෆිනීව දැකලා තියෙන්නෙ "

මිහිල් කිව්වෙ හිනා වෙලා. ඒත් මිහිල් දැනගෙන හිටියෙ නෑ අභි ඊලගට කියන්න යන දෙයින් ඒ හිනාව නැත්තටම නැති වෙනවා කියලා.

........................................................................................................................................................

" එතනදි නම් උබ වැරදියි චූටි. ආදි මේ වෙද්දිත් ෆිනි එහෙමත් නැත්නම් ෆීනික්ස් කියන්නෙ කවුද කියලා දන්නවා. "

මිහිල් අභි ළගම වාඩි වෙලා මුහුද දිහා බලාගෙනම කල්පනා කරන්න ගත්තා. ඒක නම් බරපතලම ප්‍රශ්නයක්.

" කොහොමද ෆිනී ගැන දැනගෙන තියෙන්නෙ? "

මිහිල් සෑහෙන්න වෙලාවකට පස්සෙ ඇහුවා. අභි උත්තරයක් විදියට උරහිස් හැකිලුවා දන්නෙ නෑ කියන්න.

" අභි මේ හැමදේම සමහරවිට ASP කාරයා දන්නවා ඇති. උබට හිතෙන් නැද්ද සුද්දා ලොකු අයියා එක්ක රණ්ඩු කරන එක නවත්තපු එක පිටිපස්සෙ ඉන්නෙත් ආදිමයි කියලා. "

අභිගෙන් පිටවුණෙ ලොකු හුස්මක් විතරයි.

" දන්නෙ නෑ චූටි. ඒත් ආදි කිව්වා මාව පේන්න බෑ කියලා "

අභිගෙ කටහඩ බිදිලා ගිහින්.

" අභි හිත හදාගන්න. ඔයා මේ ගේම් එක පටන් ගත්තෙ මොන දේ කැප කරලා හරි මේ ගේම් එක ඉන්ඩ් කරනවා කියලා. දැන් ආයෙ ආපස්සට හැරෙන්න බෑ අභි ඒ නිසා මොන දේ උනත් අපිට ඉස්සරහට් යන්නම වෙනවා. "

අභි එහෙමම දනහිස් දෙක නවාගෙන ළගට අරගෙන ඒ උඩ ඔලුව තියාගත්තා.

............................................................................

" ආසි "

සාම චෛත්‍යට ආවත් ආදි ඉන්නෙ වෙන ලෝකෙක. ඒ නිසාම ඔවිත් ආදිට කතා කලා.

" මොනවද උනේ? මොකද්ද ප්‍රශ්නෙ ආසි ? "

" ඔවිත් නිකමටවත් හිතෙනවද ක්‍රිෂාලි ඔයා දැනගෙන හිටිය කෙනා නෙමෙයි කියලා ?"

එක පාරට ආදි අහපු ප්‍රශ්නයත් එක්ක ඔවිත් උඩ බිම බැලුවා.

" ඇයි ආසිදු එහෙම ඇහුවෙ එක පාරට? "

HeArT  bEaTWhere stories live. Discover now