24 th episode

28 2 4
                                    

ඒ එක්කම ආදි නොසන්සුන් උනා. ආදිගෙ නොසන්සුන් වීම අභිට හොදට තේරුනා. ඒ නිසාම තවත් ආදි අපහසුතාවෙන් ඒ තුරුලට වෙලා ඉන්න අභිට හිතුනෙ නෑ. ඒ නිසාම අභි අඩියක් පස්සට ගියා.

" ඇයි මේ අභි ? "

ආදි ඇහුවෙ අභිගෙ ඇස් දිහාම බලාගෙන. අභි නොකිව්වත් දැන් ආදි දන්නවා වෙලා තියෙන දේ. ඒත් අභිගෙ මෙච්චර කළබලයක්?

........................................................................................................................................................

" දැන් ඇතුළට යන්න ආදි. "

ආදිගෙ ඇස් මගාරින ගමන් අභි කියලා දැම්මා.

" ඒත් ඔයා ? "

" මන් ගැන හිතන්න එපා ආදි. ඔයා යන්න ගිහින් තා ටිකක් නිදාගන්න. "

" ඔයත් ගිහින් නිදාගන්න. මෙතනට වෙලා ඉන්න ඕන නෑ නෙ. "

" නැහැ නැහැ ආදි. මට හොදට පුරුදුයි. ඔයා මන් ගැන හිතන්න ඕන නෑ. ගිහින් නිදාගන්න. "

" මට බැහැ. "

අභි ආදි දිහා බලන් හිටියෙ නලලත් රැලි කරන්.

" ඒ මොකද බැරි? "

" මට ඕන නිසා. නිදාගන්නවා නම් දෙන්නම නැත්නම් බැහැ. "

" ආදි ඔයාට දැනුනා නෙ ඒක. ඒ නිසා මට ඇතුළට එන්න බැහැ. මට ඔයාව දාලා යන්නත් බැහැ. පොඩ්ඩක් තේරුම් ගන්න. "

" එහෙනම් අපි දෙන්නම යමු "

ආදිට ඒ වෙලාවෙ සීතලේ මුහුදු හුළං වැදි වැදි අභිට තනියම ඉන්න දෙන්න හිත හදාගන්න බැරි උනා. ඒත් අභිව හොටෙල් එකට අරන් යන්නත් බැහැ.

" කොහෙද ? "

" මටයි ඔයාටයි දෙන්නටම නිදාගන්න පුලුවන් තැනකට. "

" ආදි තමුසෙට පිස්සුද? තමුසෙ නිසයි ඔවිත් හොටෙල් එකේ ඉන්නෙත්. ඒ නිසා කරුණාකරලා ආයෙම යනවා. මන් ගැන ගත්තොත් මාව ගණන් ගන්නවත් එපා. "

අභිට දැන් නම් තරහත් එක්ක. අභි ආදිගෙ මේ මුරණ්ඩුකම දැකලා නෑ. ආදිව ප්‍රතික්ෂේප කරාම උනත් ආදි පැත්තකට උනා මිසක් බලෙන් ළග ඉන්න මෙච්චර කාලෙකට උත්සාහ කරලා නෑ.

" ඔව් මට පිස්සු. තමුසෙලා දෙන්නා සැරින් සැරේ මාව ගාඩ් කරද්දි එක පාරට කලබල වෙද්දි මට පිස්සු. මන් හොදටම දන්නවා තමුසෙලට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා. යසස් මන් ගොනෙක් වත් පොන්නයෙක්වත් නෙවෙයි යකෝ. මන් නියම පිරිමියෙක්. උබලා මාව හැංගුවට කවදමහරි ඌයි මායි ෆේස් ටු ෆේස් මීට් වෙනවාමයි. ඒක උබලට නවත්තන්න බෑ. "

HeArT  bEaTWhere stories live. Discover now