"HAKKINIZI HELAL EDİN " dedkten sonra bir patlama oldu

153 14 4
                                    

Yarbay ın çadırına girdiğimizde yine tek yüzbaşıları vardı masaya doğru ilerledik ve baş selamı verdik ardından yarbayı dinlemeye geçtik
" şimdiye kadar burda sadece iki göreve gittiniz ve bir kerede tuzağa düştük eğer o pürüz olmasaydı belkide çoğu yeri almıştık önceden tahmin edebilirdik ama insanların canını korumak savaşıyorduk  burda çok zor oldu ve bundan yararlandılar şimdi ise en tehlikeli ve en zor görev için buraya çağırdım sizi bu gün bu görevi anlattıktan sonra sizde anlayacaksınız sevdikleriniz var sevenleriniz var onlarla konuşun ama dönmiyecekmiş gibi bu çok zor ama bizler bir Türk askeriyiz ve şehit olmaktan değil Bir tek Allah tan korkarız bastığımız yer titrer karşımıdaki insan korkar o yüzden sizi seçtik zaten dört başarılı yüzbaşı siz benim evlatlarım gibisiniz ve ben ... ben sizin bu görevinde altından kalkacağınıza inanıyorum göreve geçicek olursak İHA ve sihalarımız hazırlıklar ama gelebilmeleri bir muhtemel  biliyorsunuzki sınırlar kapalı geliş gidiş yasak başlarında bir sürü terörist var ve biz bu sınırları almak zorundayız orası bu şerefsizlerin ana yurdu gibi bir yer ordan destek sağlanıyor ve bizim öyle bir plan yapmamız lazım ki orayı alalım bu çok zor şerefsizler bitmiyor helekide böyle bir ülkede şu anda sizin gidip burayı almanızı istiyorum 2 ekip olunucak neyle karşılanacağımızı bilmiyoruz belkide planı siz oraya gidincede yapabiliriz "
Araya girdim
" komutanım neden burda yapmıyoruz mühimmatımız var eğer orda zorlanırsak İHA ve SİHA lar yardım edemezmi "
" bilmiyorum yüzbaşım şu anda anlattığım gibi geliş gidiş yasak şu anda hazırlanmaktalar ama gelmelerini muhtemel değil zaten eğer başaramazsak geri çekilmek zorundayız "
Aras
" öyle bir şey olmayacak komutanım ne yapar eder yaparız "
Aslan
" mühimmatımız eşit askerlerimiz hazır komutanım "
Karan
" ölmek var dönmek yok komutanım "
Ben
" ne zaman çıkarız komutanın "
Bize gurur duyarmış bir yüz ifadesiyle baktı sonra devam etti
" 3 saat sonra çıkacaksınız yüzbaşım gazanız mübarek kılıcınız keskin kurşunuz tam on ikiden olsun "
" emredersiniz komutanım "
sonra çadırdan çıkmıştık Aslan devam etti
" biz gidip timi hazırlayalım sizde anca hazırlanırsınız "
Karan
" tamam "
Aras
" siz gidin biz geliyoruz "
" ooo çifte kum-"
Aras karan a öyle bir baktıki karan hadi eyvallah diyip gitti sonra aras bana döndü
" nazlı "
" Aras ben senin ne diyeceğini tahmin edebiliyorum benim için endişe etme biz Türk askeriyiz ve bu görevi başarıp gelicez ayrıca eğer şehit olursakta beraber oluruz "
Sonra bana derin derin bakıp
" beraber şehit oluruz "
Dedi sonra kafasını kafama yasladı yani kaskıma ardından ben de timin yanına gittim bende korkuyordum onu kaybetmekten ama zorundaydık timin yanına gittiğimde hepsi oturmuştu ayağa kalkıp hazır ola geçtiler
" rahat . Oturtabilirsiniz şimdi beni can kulağıyla dinleyin toplamda 2 saat 30 dakika sonra Irak sınırına gidiyoruz bu görev çok tehlikeli ve zor ama hiç bir şey imkansız değildir sadece zaman alır bunu biliyorsunuz orada ne ile karşılacağımızı bilmiyoruz bunun aksine orda beklediğimizden daha fazla terörist var yani kendinizi ona göre ayarlayın tam tamına 20 dakikanız var sonra tekrar bürodasınız "
" emredersiniz komutanım "
Ve şimdide en zor kısıma gelmişlerdi VEDALAŞMA konuştukları kişilerle belki son konuşmalarıydı onlar orda beklerken şimdi burda canıyla cebelleşeceklerdi ama pes etmeden onlara Umut bağlayarak konuşacaklardı ve sırf onları üzmemek için şehit olmayacaklardı ...
Ardından bende telefonumu açtım annemi babamı kardeşlerimle konuştum ha birde kardeş gibi olduğum kuzenlerimle daha sonra yazgıyı aradım
" alo canım nasılsın "
" iyiyim az öncede Yusuf'la konuştuk "
" Hıı ne güzel "
" sen nasılsın ne yapıyorsun eniştem nasıl "
" iyiyiz hepimiz öyle bir sesini duyayım dedim "
" bir sorun yok değilmi "
" yok canım yok ama benim şimdi kapatmam lazım hakkını helal et "
" kız o ne bizsin konuşma ayrılıyormuşuz gibi yoksa tehlikedemisiniz "
" yok hayır öylesine "
" helal olsun canım kardeşim hadi iyi akşamlar"
" iyi akşamlar canım "
Ardından kafamı taşın üstüne koymuştum yıldızları izlemeye karar vermiştim geri döneceğimizi biliyordum ama yinede aramıştım ... uzun zamandır hiç yıldızları seyretmemiştim ve şuan o kadar güzeldiki etraf sessizdi ve tek Yıldızlar ve ben vardık ardından yanıma biri uzandı bu arastı
" bende yıldızlarımın sahibini bekliyordum "
Ve yine yüzümüz açık değildi ifşa olmamamız gerekiyordu sonra Aras bana
" galiba son sessiz saatimiz güzelim "
" galiba öyle "
Dedim ve sonra birbirimizi izlemeye başladık
" bazen gözlerinde kaybolmak istiyorum "
Dedi Bende istiyorum ama seni kaybetmemek istiyordum sonra konuyu değiştirmek adına
" Aras senin ailen nasıl biriler"
" niye Sordunki "
" ailen ailem olucak o yüzden "
" tamam anlatayım bizim böyle bildiğin konağımız var "
" ne "
Sonra güldüm
" eeee "
" bakıyorum hoşuna gitti "
" hoşuma gitmesi hoşuna gitmiş "
İkimizde güldük sonra devam etti
" bizde böyle töreler çok vardır kalabalığız birde hep beraber yaşarız "
" sen nasıl asker oldun yani bildiğim kadarıyla Vanlılar düşkünler "
" bir zamanlar bende ağaydım sonra asker olduktan sonra bıraktım amcam geçti "
" yaa demek Aras ağa "
" hayır Aras yüzbaşı "
" hayır Aras ağa "
" tamam sen ağa de işte böyleyiz siz yani senin ailen "
" benim ailem - Aras "
" efendim güzelim "
" o zaman sen Kürtçe biliyorsun "
" evet "
" anladım işte benim ailem bizim asıl evimiz aslında Malatya'da biliyorsun orda ki köyde dedem ve amcam gil de orda bizde hep beraberiz yani hatta benim dedem oranın Başkanı oranın sorumlusu bizim aile çok komik evde genelde hatta hep dedemin sözü geçer "
" anladım yani böyle tam kaç kişisiniz "
" valla bizim orda herkes herkesin kirvesi sanırım akraba olarak biz 400 kişiyiz evde ise bir 40 kişi varız siz evde kaç kişi kalıyorsunuz peki "
" biz toplamda 20 000 kişiyiz ama evde daha azız yani 60 kişi felan "
" oha maşallah "
" ee kızım aşirete gelin geldin "
" aşiret mi Aras yüzbaşım ben askerim bana bunlar sökmez "
" inşallah öyledir "
Ardından kahkaha attık ve sonra telsizden aslanın sesi geldi
" yüzbaşı Akay toplanma yerinde bekliyoruz "
" anlaşıldı "
Tam 2 saat olmuştu Aras la ara ara sohbet etmiştik ve son böyle gülüşümüzdü sanırım daha sonra hazırlanıp toplanma alanına gittim yarbay konuşmaya başladı daha sonrada helikoptere bindik bir saat yolculuğun ardından aşağı indik karan
" bakın bizi neyin beklediğini bilmiyoruz yavaş yavaş ilerleyeceğiz "
Aras devam etti
" yada bir kaç kişi önden gidip ne kadar şerefsiz olduğuna tam olarak ne yaptıklarını nerde saklandıklarını bir savaş çıktığında nereye sığındıklarını öğrenecek "
Ardından herkes aynı anda ben giderim dedi sonra tartışmaya başladılar
Yusuf
" ben varken sitemi düştü lan "
Yavuz
" Kes lan sen ben gidiyorum "
Ali
" yok ya biz burda oturmayı geldik ben gidecem"
Yalçın
" ben gidiyorum konu tartışmaya kapalı lan uzatmayın "
Akın
" He He tamam hadi gösteri bitti ben gidiyom "
Burak
" şimdi daha fazla sizde girmeden beni size anlatayım oraya ben kıdemli üsteğmen olduğum için ben gidecem sizde burda boş boş konuşmayın "
" yok ya "
" başka "
" He "
" aynen Aynen "
" yok eben "
" hayalim görüyon ben gidecem "
Ardından araya girdim yoksa bu böyle devam edecekti
" şimdi kesin sesinizi  beni iyi dinleyin şu anda burada 4 yüzbaşıyız ve iki yüzbaşı burda kalıcak iki yüzbaşı oraya gidecek ki yanındakilerin güveni sağlansın Burak ın dediği gibi kıdemli üsteğmenler ve kıdemli yüzbaşılar gidecek en ufak hata hepimizin canı demek burda iki tane istihbaratçımız var biri Yusuf bir akın ve tek kıdemlide Burak o yüzden o geliyor Yusuf akın sizde geliyorsunuz biz yüzbaşı olarakta karan yüzbaşı ve ben geliyorum ha birde çevreyi iyi bilen biri lazım o yüzden emir sen gel bu konu tartışmaya kapalıdır "
Ardından diğerleri bir öf çekti daha sonra hazırlık yapmaya başladık orada neden ben karanla gidiyordum çünkü çevreyi o daha iyi biliyor e birde e birde kıdemli lazım Aras ben ve Aslan kakıyoruz Aslan kıdemli olmadığı için ben gittim arasta aslanla buranın güvenliğini sağlayacaktı ve hazırdık
" hazırmısınız"
Burak
" evet komutanım "
" hadi Allah'a emanet olun " 
Aslan
" sizde "
Aras bana dönüp
" dikkat et güzelim "
" sende "
Aras Ardından sesli bir şekilde
" orda olup bitenleri kulaklıkla duyabiliriz zaten her birimizin üzerlerinde çip var o yüzden hem sesiz hem dikkatli hemde hedefe yakın olacaksınız "
" Emredersiniz komutanım "
Ve artık sınıra doğru yürümeye başlamıştık yollar karanlık ve ıssızdı ve Yusuf ağzında yine bir şarkı mırıldanıyordu
" sen yokken ne gece ne de gündüz ne ay var ne tek bir yıldız heryer karanlık ve ıssız göremiyorum "
Ardından Burak araya girdi
" olum sen o ağzına bir bant yapıştır "
" lan bende olmazsam siz böyle somurt babam somurtsunuz"
" Allah ım ya sabır "
Diyerek yola devam ettik ve artık yakınlaşmıştık orda dört beş tane çadır vardı ve ve teröristler Burak
" içimden bir ses burayı böyle dağıtmamızı söylüyor "
Ben araya girdim
" içindeki sese söyle biraz dursun şimdi olmaz "
Ve izlemeye geçtik ardından ben Yusuf'a
" yusuf hadi git hazırlan içeri sızma vakti "
" emredersiniz komutanım "
Ve yusuf dağı arkasına geçip terörist kıyafeti giyindi ardından bize
" yemin ederim inşallah ben kusmdan bu işi yaparım "
" Yaparsın yaparsın hadi "
Sonra Yusuf sakin ve sesiz bir şekilde içeri sızdı dolanıyormuş gibi yapıp bir şerefsizin yanına gitti bizde kulaklıktan onları dinliyorduk
" heval nasıl gidiyor "
" iyidir iyidir işte biraz keyif yapıyoruz nasıl bu Türkler gelemez buralara "
Yusuf adamın duymadığı bir ses tonuyla
" aynen şerefsiz aynen "
" hıhım eee nerlerelerdeler "
" kimler "
" bizimkiler ben biraz uyuya kalmışım "
" haa kurban az önce uyumaya gitti vicran da mühimmatı kontrol ediyor "
" haa anladım ben bir gezeyim "
" gez gez de senin ismin ne "
" decran dır "
" haa anladım hadi görüşürük"
Ve ardından ben devreye girdim
" Irak 3 sesim geliyormu "
" olumlu "
" çabuk ol "
" emredersiniz komutanım "
Ve aramaya çıkmıştı ardından ben dürbünle orayı gözetlerken karan yanıma geldi
" bacım bence biz geceyi burda geçirmeyelim bunlar gezintiye felan çıkar "
" belkide çıkamazlar "
" nasıl yani akın yusufun arkasından gidip yedikleri yemeye ilaç koydu tabii yiyen olmuşsa "
Karan
" sonrada içlerinden biri yaptığını sanacaklar ve ortalık karışacak "
" aynen öyle "
Ardından Yusuf ve akın geldi tam anlatacakları zaman Burak eliyle şşş işareti yaptı ben kafamla ne oldu gibisinden bir hareket yaptım
Ardından Burak arka tarafı dolanarak teröristin boynunu sıktı sonra iki yumruk ve kafasını çevirerek işi bitirmişti
Yusuf
" bu nerden çıktı lan "
Akın
" takip etmiş "
Burak
" Allah Allah "
" tövbe Estağfirullah ya "
Karan
" neyse hadi konuya girin "
Yusuf
" komutanım çadırın saat on iki yönünde sığınaklar var genellikle orda mühimmatları var eğer orayı patlatırsak ellerinde hiç birşey kalmaz "
Akın
" yani onlara savaş açmak demek çadırın arka tarafındaysa kaldıkları yerler var ve yedi yirmi dört etrafı kolaçan ediyorlar  ki nöbet te tutuyorlar "
Ben
" anlaşıldı onlara saldırmak için yarını bekleyeceğiz ben Bozkurt'a haber vereyim "

" Irak 2 duyuyormusun "
" olumlu "
" yusufun anlatıklarını duydunuz ve eğer biz oraya gelirsek çok zaman alıcak siz buraya gelin ve plan yapıp başlayalım "
" anlaşıldı yüzbaşım "
Ardından karan konuşmaya başladı
" acaba biz bunların etrafına bombamı yerleştirsek "
Burak
" mantıklı komutanım ama mühimmatları nasıl elde edicez hadi diyelim ettik eğer biz ordan birilerini eksiltirsek onlar bin gelir çok kalabalıklar "
Akın
" ama eğer çok dikkatli bir şekilde yerleştirirsek mühimmatlara zarar gelmez "
Emir
" ben orayı tam biliyorum yani bombaları kuzey batı yönüne yerleştirirsek bir sıkıntı olmaz "
Ben 
" tamam şöyle toparlayalım emir sen akın ve Burak siz bombaları yerleştirin emir o aradada sen nereye tam işgal ederiz orayı hazırlarsın Burak sende etrafı kolaçan edersin ha birde ne kadar kişiler onu halledersin anlaşıldımı "
" emredersiniz komutanım "
" ama şimdi değil daha geç ve daha sesiz bir zamanda unutmayın bir kunduz  kadar sessiz bir kurt kadar avına düşkün olmalıyız "
" emredersiniz komutanım "
Ve sessiz bir şekilde beklemeye başladık şu anda kusursuz ilerliyorduk inşallah bir şey olmazdı bir buçuk saatin ardından Aras gil gelmişti
" bir sıkıntı var mı yüzbaşım "
" hayır yok " 
Aslan
" şimdi ne yapıcaz "
Aras
" plan "
Karan
" biz yaptık " 
Aras
" tamam ne "
Ben anlatmaya başladım
" emir akın ve Burak aşağı inecekler bizde onları burda kontrol edicez oraya bomba koymayı plandık hem çok rahat bir şekilde alırız hemde sıkıntı olmaz emir mühimmatların olduğu bölgeyi temizleyecek ve diğer yerlerde patlayacak "
Aslan
" çatışma "
" çatışmayı biz başlatacağız maksadımız Emir gile yardım etmek ama aksi bir yönde kurtulmamız çok düşük bir ihtimal "
Aras
" tamam şuan saatler biri gösteriyor saat üçte beklemedikleri bir anda saldırıya geçiçez "
" emredersiniz komutanım "
***
Biz bu saat üçe kadar ne mi yaptık planın üzerinde defalarca geçtik ve aksi yönüne düşündük tartıp ve biştik biz kendimizi hazırlamıştık ve artık plan işleniyordu
Aras
" Irak 5 durum ne "
" Irak 1 giriş yaptık ve şu anda yerleştiriyoruz "
" anlaşıldı "
Ardından arkasına dönerek
" menzil al atış serbest "
Ve hepimiz sıkmaya başladık keskin nişancımız Ali onları koruyordu
Emir
" saat 6 yönünde bomba tamam "
Burak
" 100 kişiler dışardakiler dahil "
Akın
" kuzey batı yönü bomba tamam "
Ben
"Emir mühimmatlar ne durumda "
Emir
" komutanım şu anda hepsini tamamlamaya çalışıyoruz "
Aslan
" Ali saha ne durumda "
" komutanım mühimmat bölgesine yaklaşıyorlar "
Aras
" Burak çekilin "
Burak
" komutanım az kaldı "
Ali
" komutanım görüş alanım olumsuz sis attılar "
Ben
" Yavuz bombalar hazırmı "
" hazır komutanım "
" Burak emir akın be durumdasınız " 
" komutanım çatışmaya girdik "
Aras
" hadi aslanlarım daha hızlı unutmayın her kurşun bir şerefsiz "
" EMREDERSİNİZ KOMUTANIM "
Hepimiz var güzümüzle sıkıyorduk Git gide çoğalıyorlardı Burak gil orda sıkışmıştı bombaları patlatmıyorduk aniden Ali'nin bağırmasıyla
" bombaaaa"
Ve hepimiz kendimizi bir yere atmıştık ilk 1 dakika hiç bir şey duymadım doğrulup sıkmaya devam ettim ama kuşağımın çınlamasıyla hiç bir şey duymuyordum ardından Mert devam etti
" komutanım yaklaşıyorlar "
Aras
" herkes iyimi "
"İyiyiz "
Karan
" Akın duyuyormusun Irak 8 Cevap ver burak emir "
Burak
" komutanım kalabalıklaştılar siz patlatın "
Ben
" burak geri çekilin "
Sonra üçü aynı anda
" HAKKINIZI HELAL EDİN "
dedikten sonra bir patlama gerçekleşti

Evett bölüm nasıldı yorumlarınızı bekliyorum ...

Burda bizim Burakımızzz ❤️

Burda bizim Burakımızzz ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TEK KURŞUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin