Ahoj, já jsem y/n Novotná a právě jsem se s mojí mámou, sestrou a bratrem přestěhovala do Olomouce.
Je mi patnáct let, mému bratrovi Sebastienovi je šestnáct, sestře Elizabetě třináct a mojí mámé je třicet- pět. Máme spolu velmi dobrý vztah, s bráchou se hodně provokujeme, ale máme se všichni moc rádi.
~~~
,,Y/n! Pomoc mi s těma krabicema, prosím" řve na mě máma před barákem ,,Vždyť Seb nic nedělá, tak ať taky něco vezme" namítla jsem ,,Stejně je těch věcí tolik, že by došlo nakonec i na něj" odpověděla máma a všichni vzali dvě krabice ,,Nechcete pomoct?" zeptal se nás najednou nějaký neznámý vysoký kluk s černými vlasy a hnědýma očima, byl celý v černém ,,Jo promiňte, já jsem Bill Kaulitz, já s mojí rodinou jsme vaši sousedé, viděl jsem vás, jak stěhujete věci, tak mě napadlo, že bych mohl být k užitku" řekl ten kluk a máma položila krabice, a představila nás, pak Bill popadl pár krabic a pomohl nám se stěhováním.
,,Bille, děkujeme ti moc za pomoc, kdykoliv se s rodinou u nás zastavte" řekla máma Billovi po tom, co jsme všechny věci nastěhovali ,,Nemáte vůbec zač, rád jsem pomohl, určitě se zas někdy zastavím, zatím nashle" rozloučil se Bill a odešel, já šla do svého pokoje, máme patrový dům, v patře jsou ložnice, první je pokoj mamky, pak Eli, vedle jejího pokoje má ložnici Seb a nakonec, vedle něj mám pokoj já.
Když jsem si vybalila, pustila jsem se do zdobení mého pokoje, věsila jsem umělou vinnou révu, udělala jsem si kytarový koutek, jelikož hraju na kytaru, v rohu jsem postavika stojánek na noty a příčnou flétnu, na kterou též hraju. Dala jsem věci do poliček, a tím jsem skončila, mrskla jsem sebou o postel. Je tak měkká, mohla bych se v ní válet celý den.
Zítra nastupuji do nové školy, nikoho tu neznám, nemám tady kamarády, takže žůžo. Snad to bude vpohodě.
Ráno se probouzím do růžova, udělám si ranní hygienu, učesám se, obléknu se, decentně se nalíčím a spěchám na snídani, kterou do sebe rychle hodím.
Jsem už ve škole a dávám si věci do skříňky, najednou zazvoní a já jdu k mé třídě, kde mě chytí učitelka a vede mě do třídy ,,Takže třído, tohle je vaše nová spolužačka, y/n, tak a teď se nám můžeš představit y/n" prohlásila učitelka, rozhlédla jsem se po třídě a najednou jsem spatřila toho souseda, Billa, jak se na mě směje, trochu jsem spanikařila a vypustila jsem ze sebe tohle: ,,Takže, jak už víte, jemenuju se y/n, včera jsem se sem nastěhovala, moje záliba je hraní na kytaru a flétnu, malování a kreslení" vedle Billa seděl nějaký kluk s hnědými dredy, hnědýma očima, který měl na hlavě šátek a kšiltovku, ležel se složenýma rukama na lavici a v nich měl zahrabanou hlavu, když ale slyšel slova hraní na kytaru, hned hlavu zvednul a poslouchal. ,,Takže doufám, že mě tady mezi sebou přijmete" řekla jsem a učitelka mě poslala sednout si za Billa. Učitelka nám pak něco vysvětlovala, najednou se ke mně otočil ten kluk s dredy ,,Ty hraješ na kytaru jo?" zeptal se takovým divným tónem ,,Více méně" odpověděla jsem ,,Hmm" vydal ze sebe a otočil se zpátky, byl nějakej divnej, hmm, co už.
Dnes jsme měli jenom dvě hodiny, zvláštní, právě jdu s táckem plného jídla ke stolu, abych se mohla naobědvat ,,Ahoj můžem?" zeptal se mě Bill jestli si můžou s tím klukem s dredy sednout, furt nevím, jak se jmenuje
,,Jo málem bych zapomněl, y/n, tohle je Tom, je to můj brácha, teda přesněji jsme dvojčata, je starší, pff" řekl a ukázal na toho kluka s dredy. Takže Tom se jmenuje... ,,Já jsem y/n, vaše nová sousedka" představila jsem se Tomovi ,,To je hezký teda" řekl Tom ironicky a přehraboval se v jídle ,,Hele, já už asi půjdu" řekl Tom po chvilce, zvedl se a odešel ,,Stalo se mu něco?" ptala jsem se Billa, když Tom odešel ,,Ne, on se takhle někdy prostě chová, on je hodnej, jen ho musíš poznat" vysvětlil mi Bill a po tom, co jsme měli dojezeno, jsme se vydali domů.Tak to by byla první část tohohle příběhu, doufám, že se vám úvodní kapitola líbí, a budu, ráda, když budete číst příběh i dále♡
ČTEŠ
~Neighbors~
FanfictionPřečti a uvidíš ♡ Tom Kaulitz fanfiction 🌶spicy scenes alert 🌶 Můj třetí příběh🫶🏼😱