Sedíme na schodech a povídáme si.
,,Jak to máš se vztahama y/n?" zeptal se mě Bill ,,Jsem single, nikdo mě nikdy moc nechtěl" odpověděla jsem a zasmála jsem se ,,To je mi líto, podle mě jsi super holka" poznamenal Bill a já mu poděkovala, otevřeli jsme čipsy a jedli jsme ,,A vy?" zeptala jsem se zpátky ,,Já jsem taky single, vždycky jsem byl takovej ten divnej teplej bratr, ale teplej nejsem, i když hodně lidí si to myslí kvůli mému stylu oblékání, ale až budeme slavní, bude nás chtít každá" odpověděl Bill ,,A jak se chystáte proslavit?" zeptala jsem se ,,Máme s Tomem kapelu, a jsme dost dobří, hrají s námi ještě dva kluci, už si nás pozvali na pár akcí a vždy s námi byli
spokojení" dodal Bill ,,Tak to je skvělý!Moc vám to přeju" vyjekla jsem a kluci se na mě usmáli ,,Hele, vím, že se ještě moc neznáme, ale nechtěla by jsi u nás o víkenu přespat?" navrhl Bill a já hned přikývla ,,Chceš ještě někoho pozvat? Ať tam třeba nejseš jediná holka" zeptal se mě Bill ,,Já se tady s nikým neznám, jedinou holku kterou znám, je moje ségra" řekla jsem a pousmala jsem se ,,Tak klidně vem ségru" navrhl Tom ,,Aha, tak jo no" přikývla jsem, poté jsme si chvíli povídali a pak jsme se šli projít do parku.Bylo půl deváté a už jsme se vydali domů, před mým domem jsme se rozloučili, dnes je čtvrtek, což znamená, že je zítra pátek a to znamená to přespání.
,,Ahoj všichni!" pozdravila jsem mámu a sourozence ,,Emmm... mami, mohla bych zítra na přespání ke klukům Kaulitzům na víkend?" ptala jsem se a doufala jsem, že to máma povolí ,,Domluvím se ještě se Simone, jestli jí to nevadí, jestli ne, tak můžeš" řekla máma a já ji objala ,,Jo, jinak prý můžu vzít i El jestli bude chtít" ,,Jo, tak jo, prý se mají udržovat dobré vztahy mezi sousedy, tak je alespoň pořádně poznám" řekla ségra a usmála se.
Jdu se osprchovat a udělat hygienu, nachystám si věci do školy a jdu si zahrát na kytaru. Poté jsem si šla lehnout a chvíli jsem sledovala seriál, zanedlouho jsem usla.
Je pátek ráno, budí mě bratr tím způsobem, že mě zalehne.
Jako obyčejně putuji do koupelny, tam jsem se sebou udělala to co každé ráno a oblékla jsem se. Šla jsem se nasnídat, poté jsem si vyčistila zuby a vyrazila jsem do školy, s klukama se teď každé ráno scházíme před našim domem a chodíme spolu do školy.
Přivítali jsme se a vyrazili do školy.,,Tak co? Můžeš k nám?" ptal se mě Bill
,,Můžu, ale mamka se chce domluvit s tou vaší" odpověděla jsem a vešli jsme do třídy ,,Ahoj" pozdravila mě nějaká brunetka, vypadala docela mile ,,Ahoj, potřebuješ něco?" ptala jsem se jí ,,Ne, jenom mi přišlo, že jsi fajn, tak jestli se nechceš bavit?" řekla a usmála se ,,Jo jasný, ty taky vypadáš fajn" řekla jsem a ona mi úsměv oplatila ,,Jo jinak já jsem Abby" představila se a natáhla ke mně ruku ,,Ty už mě asi znáš, těší mě" řekla jsem a potřásly jsme si, v tu chvíli zazvonilo a Abby si šla sednout na její místo.~~~
Teď je hudebka a zatím se nic neděje
,,Tak děcka, dneska vyberu jednu holku a jednoho kluka a ti budou zpívat před tabulí" řekla zničeho nic učitelka. A do prdele, co když vybere mě?!
,,y/n Novotná a Tom Kaulitz" zavolala na nás učitelka a s Tomem jsme si vyměnili nevěřícné pohledy, pak jsme se zvedli a šli jsme k tabuli.
,,Takže teď mi každý zazpíváte Černé oči, ano?" ujišťovala se učitelka a my zakývali hlavou. Byla jsem jako první, cítila jsem se tak trapně!
,,Máš nádherný hlas y/n, ty chodíš na zpěv?" ptala se mě učitelka ,,Děkuju, ale ne, já nezpívám, když nemusím" odpověděla jsem ,,Tak a teď ty Tome" poručila učitelka a Tom se dal do zpěvu.
Má krásný hlas, zatím jsem jen trochu slyšela Billa, ale Toma ještě nikdy.
,,Máš také moc krásný hlas, Tome, to máš určitě po bratrovi" řekla učitelka s úsměvem ,,Vlastně to má spíš on po mně, já jsem starší" odvětil Tom ,,No jo, já si to nikdy nezapamatuju" řekla učitelka a poslala nás zpátky do lavic.,,Fakt hezky zpíváš" řekl mi Tom když jsme se posadili ,,Děkuju, ty taky" vrátila jsem mu to ,,Já taky hezky zpívám" dodal Bill a my se začali smát.
~~~
Na obědě jsme ještě plánovali co budeme dělat na tom přespání, jelikož nám psaly mamky, že je všechno domluveno.
,,A kolik je vlastně tvojí ségře? Není jí deset, že ne?" ptal se Tom ,,Ne, neboj, je jí čtrnáct" řekla jsem a zasmála jsem se.Po obědě jsme se zase vydali domů, za hodinu máme být u kluků.
Když jsem přišla domů, šli jsme si s Elizabetou zabalit ke klukům a když jsme měli dobaleno, měly jsme ještě chvíli čas, tak jsme si povídali.
Je čas na to, aby jsme vyrazily, vyšli jsme z domu, přešly do vedlejšího a zazvonila jsem ,,Čau, pojďte" řekl Tom, když nám otevřel, Tom nás zavedl do obýváku, kde byl Bill ,,Čus!" pozdravil nás Bill ,,Kluci tohle je Elizabeta, říkejte jí El, El tohle je Tom a Bill, ale Billa už asi znáš" představila jsem je a kluci nám ukázali, kde budeme spát.
Vešli jsme do místnosti, přes kterou byla natažená obrovská matrace a na stěně byla televize. Tady budeme spát.
Flákly jsme tašky s věcma na matraci a lehly jsme si. Po chvíli jsme se zvedli a šli si udělat něco k pití, kluci koupili nějakou sodovku. Pak jsme si chvíli povídali a kluci se seznamovali s El.
Když jsme skončili s našema dabatama, udělali jsme si večeři, bylo už kolem půl sedmé. Udělali jsme si pizzu a pustili jsme si k tomu nějakej film. Když jsme měli dojezeno dostala jsem nápad
,,Lidi, mám nápad, ale musím skočit domů" řekla jsem a běžela jsem pro něco domů.Když jsem se vrátila, šla jsem za ostatními ,,Tak co tě napadlo?" zeptal se Bill a já vytáhla dvě věci z kapes ,,Pleťová maska? To si budemepatlat na ksicht?!" vyjekl Bill ,,Jo, bude prdel" řekla El a my se zasmáli, kluci se moc netvářili, ale pak to akceptovali. Dojedli jsme a šli jsme se osprchovat.
Po sprše došlo na můj geniální nápad, El vzala jednu tubu s maskou a začla masku patlat Billovi na obličej, já vzala tu druhou a udělala to stejné Tomovi, následně jsme si to na ksicht s El daly taky a musely jsme to samozřejmě zdokumentovat ,,Uděláme fotku na instagram" řekla jsem a vyfotila jsem nás, začla jsem upravovat fotku, všechny označovat a takový tyhle kraviny a pak jsem to postla.
Hned mi začali chodit komentáře ve stylu ,,Ty spíš u Toma?" nebo ,,Sluší vám to s něma" a takovéhle věci, musela jsem se nad tím pousmát. Po patnácti minutách jsme si masku smyli z obličeje. Jaká to volnost.,,Cítím se úplně fresh" řekl Bill a my se zasmáli, byli jsme vzhůru do dvou hodin ráno, hráli jsme flašku, povídali jsme si nějaký historky a tak, u historek jsme do teď.
,,Jo a jednou jsme jeli do ZOO s mamkou a ještě bráchou" začala El ,,On tam brácha začal nabalovat nějakou průvodkyni a ona by se i nechala, kdyby to máma nepřišla zachánit a bráchu by od ní neodtáhla" pokračovala jsem ,,No ale on si ji pak našel zas..." takhle jsme se s El doplňovaly. Sourozenecký historky jsou nejlepší. Kluci mají taky dobré historky, máme tady sbor sourozeneckých historek. Se to tak hezky sešlo.
Po druhé hodině jsme se rozhodli, že půjdeme spát, na kraji spala El, vedle ní já, vedle mě Tom a vedle něj Bill...
Tak jo tohle by byla 3. kapitola, doufám, že se vám líbí a snad se vám budou líbit i ostatní, omlouvám se za možné chyby a překlepy♡
ČTEŠ
~Neighbors~
FanfictionPřečti a uvidíš ♡ Tom Kaulitz fanfiction 🌶spicy scenes alert 🌶 Můj třetí příběh🫶🏼😱