,,Čau mami!" pozdravila jsem se a mamkou ,,Jak bylo ve škole?" to byla první věc, na kterou se mě zeptala
,,Jo dobrý. A víš co? Ten soused i s jeho bratrem se mnou chodí do třídy!" vyjekla jsem ,,Tak to je super ne?"
,,Jo, s Billem jsme si padli do oka a ten jeho brácha Tom je takovej furt nabroušenej, ale prej, že až ho poznám, tak zjistím, že je fajn" odpověděla jsem
,,Tak to jsem ráda, že se takhle sbližuješ" řekla mi máma a usmála se na mě, já jí úsměv oplatila a vydala jsem se ke mně do pokoje, vytáhla jsem mobil a přišla mi zpráva.
_________________________________________X: Ahoj
Y/n: Ahoj, kdo jsi?
X: Jo, já jsem Bill.
Y/n: Aha a kde jsi vzal moje číslo?
X: Dala mi ho včera tvoje mamka:)
Y/n: Jo aha, tak to jo :)
_________________________________________Je hezký, že mi napsal, chtěla jsem se ho zeptat, jestli nechce někam zajít, třeba i s Tomem, tak jsem se rozhodla, že půjdu k nim, místo toho, abych mu psala další zprávu.
Obula jsem se, hodila na sebe mikinu, do ruky jsem si vzala klíče a mobil a šla jsem, jsem před jejich domem a právě zvoním a čekám, jestli mi někdo otevře.
,,Dobrý den" řekla jsem, když mi otevřela vyšší žena, nejspíš je to mamka kluků ,,Ahoj, potřebuješ něco?" zeptala se mě ta žena ,,Já jsem y/n, jsem vaše nová sousedka" představila jsem se
,,Já jsem Simone Kaulitzová" představila se mi ta žena ,,Vlastně jsem přišla za klukama, už se známe, dokonce spolu chodíme do třídy, ale chtěla jsem se jich zeptat, jestli někam nechcou zajít?"
,,Pojď dál, zeptej se jich sama, abych ti to nemusela tlumočit" řekla Simone, zasmála se a pustila mě dovnitř, mají nádherný dům ,,Máte to tady krásné" pochválila jsem jim to tady ,,Kluci by měli být nahoře u Billa v pokoji, druhé dveře vlevo" navedla mě Simone a já se vydala za klukama .* ťuk ťuk* ,,Dále" řekl Bill a já otevřela dveře a strčila jsem do nich hlavu
,,Y/n!" vyjekl Bill, zvednul se z postele a šel mě obejmout ,,Ahoj" řekla jsem se smíchem ,,Čau" řekl Tom a já ho pozdravila zpátky ,,Víte, chtěla jsem se zeptat, jestli nechcete někam zajít, nebo tak něco" řekla jsem, když mi Bill naznačil, že si mám sednout ,,Jo jasný, kdy?" odpověď hned Bill, ani nečekal na Tomovu reakci ,,Jak se vám to bude hodit" řekla jsem ,,Tak zítra ve čtyři, tě vyzvedneme" řekl Bill.
Kluci mě po chvíli doprovodili ke dveřím, protože už jsem potřebovala jít domů.
,,Tak jo tak ahoj a zítra ve škole!" rozloučil se Bill a objal mě, pak přišel na řadu Tom, což jsem nečekala ,,Ahoj" řekl a taky mě objal, docela mě to překvapilo ,,Nashle Simone!" rozloučila jsem se nakonec i s jejich mamkou a odešla jsem.Když jsem přišla, máma už na mě čekala ,,Kde jsi byla?" ptala se ,,U sousedů" odpověděla jsem jednoduše
,,Co tam?" vyzvídala máma ,,Byla jsem za klukama, jestli nechcou jít někdy ven, třeba" dodala jsem ,,Aha, a to jsi jim nemohla napsat?" zeptala se mě
,,Bylo mi to blbý, když bydlíme vedle sebe" řekal jsem nakonec a odporoučela jsem se do mého pokoje.,,Čau ségra, jak bylo ve škole?" ptal se mě Seb, který mi vtrhl do pokoje ,,Ty vole, příště alespoň klepej!" vyjela jsem na něj, jelikož jsem se tak lekla, až jsem z toho málem spadla z postele. Pak jsem po popovídala, jak bylo ve škole a zničeho nic začla polštářová bitva, vyhrávala jsem, najednou mi cinkl mobil ,,Kdo to je?" ptala jsem se bráchy a tím jsem mu naznačila, aby mobil zvednul a podíval se na něj, jelikož byl k němu blíž, než já ,,Neznámé číslo" odpověděl a podal mi mobil ,,To bude nějaký tajný ctitel" řekl Seb a já ho praštila polštářem.
_________________________________________X: Ahoj
Y/n: Ahoj, známe se?
X: Jo, já jsem Tom odvedle.
Y/n: Aha, a potřebuješ něco?
X: Ne, jenom jsem si tě chtěl uložit.
Y/n: Aha, tak jo čau
_________________________________________
Musela jsem se nad tím pousmát ,,Kvůli čemu se tak culíš? To je nějakej kluk, že jo?" vyzvídal Seb ,,Jo je, je to náš soused, dneska jsem se s ním poznala, a překvapilo mě, že mi napsal" odpověděla jsem ,,Jakože ten, co tu včera byl?" ptal se dál brácha ,,Ne, má ještě dvojče, jmenuje se Tom, kdyby mi to Bill neřekl, tak bych to nepoznala" odpověděla jsem ,,Ty vole, tak to je hustý, a tobě se líbí?" ptal se brácha takovým tím tónem jakože: ,,😏"
,,On? Ne pff, nikdy" odpověděla jsem, ale bráchovi to tak nepřipadalo ,,No nevím teda, ukážeš mi ho?" ptal se dál
,,Zítra jdeme ve čtyři ven, tak ho můžeš vidět" podotkla jsem ,,Super" řekl Seb a odešel.Tom se mi nelíbí, jen mi přišlo hezký, jak mě obejmul, nebo mi napsal, po tom, jak se choval v té škole. Myslím, že by to mohl být dobrý kamarád.
Do večera jsem nic nedělala. Večer jsem se najedla, nachystala věci do školy, dala jsem si sprchu, udělala hygienu a koukala jsem chvíli na film. V deset jsem si lehla do postele a usnula jsem.
Je ráno, zase vyrazím do koupelny, kde se dám trochu do kupy, obleču se a mám namířeno do jídelny, na snídani jsem si udělala tousty. Když jsem měla dojezeno, vyčistila jsem si zuby, obula jsem se, dala jsem si batoh na záda a vyrazila jsem, když jsem vyšla před dům, akorát jsem potkala kluky
,,Ahooj" pozdravil mě Bill hned co mě viděl, pozdravila jsem ho zpátky a Tom nic neříkal, jen hleděl do země, pak už jsme si cestou jen povídali, občas se do debaty zapojil i Tom.
,,Čau Tomi, včera to bylo fakt skvělý" přišla za Tomem nějaká blondýna, když jsme byli u školy a začla na něj sahat, za chvíli odešla ,,Čůza" řekl Tom a zase jsme pokračovali v chůzi ,,Co to mělo znamenat? Kdo to byl?" ptal se Bill bráchy ,,Asi si myslí, že když se jí líbím, tak že ona se automaticky líbí mně, včera jsme prohodili pár slov na chodbě a dopadlo to takhle, jak jsem říkal, čůza, ani nevím, jak se jmenovala" odpověděl otráveně Tom a my pokračovali do školy.O přestávce se ke mně Bill s Tomem otočili a povídali jsme si ,,Viděli jste toho Dylana jak na y/n čuměl?" ptal se nás Bill ,,Kdo je Dylan?" zeptala jsem se, protože tady njkoho neznám ,,Támhle ten" řekl Bill a ukázal na kluka s hnědými kudrnatými vlasy a modrýma očima ,,Aha, no, není špatnej" řekla jsem a usmála jsem se ,,On je špatnej, vzhledově možná ne, ale chová se hnusně, bude se s tebou jenom chtít vyspat a pak tě pustí k vodě" vysvětloval Tom ,,Má pravdu" potvrdil Bill ,,Budu vám věřit" řekla jsem a kousla jsem do svačiny. Zanedlouho začlo zvonit, učitelka vešla do třídy, máme češtinu. ,,Takže, dneska budu zkoušet" rozhodla učitelka a pohledem směřovala ke mně ,,Novotná, k tabuli!" zavelela a mně přeběhl mráz po zádech, moje první zkoušení na nové škole.
~~~,,Takže, kdo to byl Homér?" zeptala se
,,Byl to řecký básník..., který oslepnul" odpověděla jsem nervózně
,,Vyjmenuj mi jeho nejslavnější díla" zadávala mi dál
,,Ilias a Odysseia" odpověděla jsem
,,O čem je Ilias?" ,,Ilias je o desetiletém dobývání Tróji"
,,A o čem je Odysseia"
,,O desetiletém návratu Odyssea z Tróji zpátky do Řecka" odpověděla jsem a učitelka mě poslala si sednout ,,Za jedna, Novotná" oznámila mi učitelka a ja se pousmála.~~~
,,Takže dneska ve čtyři?" ujišťovala jsem se, když jsme s klukama seděli na obědě
,,Jojo" odvětil Bill a pustili jsme se do oběda ,,Nepůjdeme ještě do města? Ať máme co jíst." navrhla jsem a oni souhlasili, odnesli jsme prázdné táci a vydali jsme se do obchodu, vzali jsme čipsy a dvě flašky coly. Pal jsme vyrazili domů a ja se začla chystat ,,Mami jdu ven se sousedovic děckama jo?" obeznámila jsem mámu když jsem slyšela zvonek ,,Tak si to užij, do devíti doma a chovej se hezky!" poučila mě a já se rychle obula a vystartovala jsem z domu.,,Čus!" pozdravili jsme se ,,Tak kam půjdeme?" ptala jsem se ,,Máme jedno takový místo, můžeme tě tam vzít, jestli chceš?" navrhl Tom ,,Jo jasně" souhlasila jsem a vydali jsme se na to místo, byl to takový průchod, bylo to tam opuštěné, ale hezké, byly tam schody, na které jsme si sedli a povídali jsme si...
Tak to by byla druhá kapitola, doufám, že se líbí, omlouvám se za možné překlepy a chyby♡
ČTEŠ
~Neighbors~
FanfictionPřečti a uvidíš ♡ Tom Kaulitz fanfiction 🌶spicy scenes alert 🌶 Můj třetí příběh🫶🏼😱