Je ráno, jdu do koupelny a chystám se do školy, udělala jsem, to co každé ráno a čekala na kluky před domem. Za pár minut přišli a vydali jsme se do školy, šla jsem vedle Toma a naše prsty na rukou se o sebe otírali, najednou mě Tom chytl za ruku a já dostala husinu, Bill si ničeho nevšiml, vešli jsme do školy a najednou nějaká holka začla řvát : ,,Kaulitz chodí s tou novou pipinou!" , v tu chvíli jsme se pustili ,,Drž hubu, jediná pipina co tu je, jseš ty!" zařval na ni Tom a já se nad tím musela pousmát, ale Bill se moc netvářil. Hned co jsme vešli do třídy zazvonilo a my se posadili.
O přestávce za mnou přišel Bill
,,Můžu?" zeptal se mě ,,Jo jasně, posaď se" odpověděla jsem a on se posadil
,,Co spolu s Tomem máte?" ptal se
,,Emm, nic" odpověděla jsem ,,A co ta pinda na té chodbě ,Kaulitz chodí s tou novou '?" řekl a já se zarazila ,,Mezi námi nic není, mám ho ráda, hodně, ale nevím, jak to má on" dodala jsem
,,Mám s ním promluvit?" ptal se Bill
,,Jak chceš, ale bojím se, že se mi pak spíš bude vyhýbat" odpověděla jsem a v tu chvíli zazvonilo.Po škole jsme šli každý k sobě domů.
_________________________________________
Pohled BillaJdu za Tomem, promluvím si s ním o
y/n *ťuk ťuk* ,,Dále" ozval se Tom, když jsem klepal na dveře jeho pokoje ,,Čau, můžu si s tebou promluvit?" řekl jsem, když jsem vešel do pokoje, on pokýval hlavou a naznačil mi, abych si sednul
,,Jak to máš s y/n? Líbí se ti?" vyzvídal jsem ,,Řekneš jí to?" ptal se ,,Ne" řekl jsem, ikdyž bych jí to moc rád řekl
,,Asi ji miluju Bille" odpověděl
,,Nene, to myslíš vážně? Ty jsi se zamiloval?" vyjekl jsem ,,Ale ona mi řekla, že se jí líbíš, tak ji to řekni a máš jasnej jistej vztah!" plánoval jsem ,,Bille, ale já jsem nikdy vztah neměl, nevím, jak jí to mám říct, ani jak se k ní mám chovat" řekl brácha ,,Řekni jí to tak, jak to cítíš a chovej se k ní prostě hezky" poradil jsem mu a on mě obejmul, uslyšel jsem jak Tom začal brečet
,,Proč brečíš Tome?" ptal jsem se, když jsme se od sebe odtrhli ,,Jsem šťastnej, strašně moc" odpověděl ubrečeně a znova mě objal, já se neubránil úsměvu. Jsem rád za něj.,,Jdu za ní" oznamil mi Tom, vzal si peněženku a mobil a vyběhl z domu.
_________________________________________
Pohled y/nLežím na gauči a koukám na film, najednou uslyším zvonek, jdu otevřít a ve dveřích stojí Tom.
,,Ahoj" pozdravil mě ,,Ahoj, potřebuješ něco?" ptala jsem se ,,Ano, potřebuju ti něco říct" řekl a já ho pustila dovnitř
,,Chtěl jsem ti říct, že jsi úžasná holka a je s tebou sranda a prostě tě miluju
y/n, chápeš to, já tě miluju!" vychrlil na mě Tom a vytasil kytku, kterou měl celou dobu za zády, já neváhala ani chvilku a políbila ho ,,Taky tě miluju Tome" řekla jsem a on mě znovu políbil
,,Y/n?!" vyjekl Seb, který nás pozoroval ze schodů ,,Co se tady děje? Ty jsi mi něco zatajila?" vyptával se brácha
,,Počkej, nech mě to prosím dokončit" řekl Tom Sebovi ,,Chtěla by jsi být moje přítelkyně?" zeptal se mě Tom, v tu chvíli mi vyrhkly slzy do očí ,,Ano!" odpověděla jsem a Tom mě políbil, Seb tam furt stál a pozoroval nás ,,Ty jsi mi toho zatajila asi hodně" řekl Seb a šli jsme se všichni posadit do obýváku, mamka nebyla doma a ségra je zavřená v pokoji.,,Neříkala jsi, že se ti Tom líbí jenom trochu?" vyptával se znova brácha
,,To bylo dávno" řekla jsem a usmála jsem se na Toma, po chvíli nás Seb opustil, Tom mě přimáčkl na stěnu a začal mě líbat, v tu chvíli přišla domů máma a dívala se na nás
,,Emm, mami?" snažila jsem se probudit mámu z tranzu, ve kterém se ocitla když nás viděla ,,Vy spolu chodíte?" vyptávala se teď máma ,,Emm, jo" odpověděla jsem
,,Jak dlouho?" ptala se dál ,,Pár minut" řekla jsem ,,Tvoje máma to ví?" ptala se Toma ,,Ne, ještě ne" odpověděl ,,Týjo, takže moje malá y/n už má vztah, rosteš mi nějak rychle princezno, a teď se ti zblázní hormony a budeš chtít dítě ne?"
zavtipkovala máma, ale my se moc nesmáli ,,Každopádně, zítra si buď půjdeš vyzvednout antikoncepci, nebo u sebe budeš nosit krabičku kondomů nebo oboje" řekla máma ,,Já mám u sebe vždycky minimálně jednu krabku" podotknul Tom ,,Šikovnej" pochválila ho máma a usmála se, já je jen pozorovala a tvářila jsem se znechuceně. Po chvíli máma Toma poslala domů a já se šla osprchovat, jelikož bylo celkem pozdě. Hned co jsem vylezla z koupelny tak na mě vyběhla ségra ,,Ty chodíš s Tomem!?" vyjekla hned ,,Jo, ale neřvi tak, všichni už to ví" řekla jsem ,,Takže oni to všichni ví, ale já ne? To jsem prostě musela čekat až to ke mně donese brácha?!" vychrlila na mě ,,Sorry, chtěla jsem ti to říct, ale on byl rychlejší" odpověděla jsem a šla spát.~~~
Ráno se probouzím, jdu se sebou udělat to, co každé ráno, jdu se nasnídat a nakonec vyrážím do školy, před domem už čekají dvojčata ,,Ahoj" pozdravila jsem je ,,Ahoooj brouku" pozdravil mě zpátky Tom a dal mi pusu ,,Čau" pozdravil Bill, šli jsme s Tomem s rukou v ruce, Bill už to očividně ví. Bojím se reakce lidí ve škole, kluci jsou teď ve škole docela dost známí a populární.Jsme ve škole a už slyším řvát lidi ,,Ty vole ten Kaulitz s ní fakt je" zařval někdo z davu, Tom si mě přitáhl víc k sobě ,,Fuj, špína" ,,Na Toma jsem si čekala já" ,,Nechápu jak může chodit s takovou nickou" ,,Má na víc", tohle jsme slyšeli na chodbách, každý den, ale ignorovali jsme to.
~~~ v sobotu večer
Máma není doma, vrátí se až v neděli večer, u nás doma je Tom.
Jsme u mě v pokoji, Tom mě shodil do postele a vyhoupnul se nademě a začal mě líbat, samozřejmě jsme nezapomněli zamknout dveře.
Zajížděl mi rukama pod tričko a mě se to líbilo, nikdy jsem nic takového necítila. Zanedlouho jsem tričko na sobě neměla a neměl ho ani Tom, ležela na zemi. Za chvíli byla na zemi i moje podprsenka a kalhoty, Tom mě líbal od krku až ke stehnům, byl už jen v boxerkách, chystal se sundat mi kalhotky ,,Můžu?" ptal se mě Tom ,,Ano"
nakonec je tedy sundal a odhodil na druhou stranu pokoje, začal mi dělat dobře pusou a pak začal prsty, vzdychala jsem, on poznal, že se mi to líbí, tak přidal, po chvíli přestal a zeptal se mě: ,,Chceš to?" ptal se ,,Jo, jo chci" byla jsem připravená o to přijít s Tomem. Sundal si boxerky, šel si pro kalhoty, ze kterých vyndal ochranu a nasadil si ji ,,Možná to ze začátku bude trochu bolet, ale pak to bude dobrý, kdyžtak řekni a já přestanu" řekla a já přikývla, pak jsem to pocítila, ten pocit, když do mě pronikl, trochu to zabolelo, ale pochvíli jsem si to sakra užívala, Tom přidával na tempu a já vzdychala, jak o život, bylo mi jedno, že vedle mě má pokoj brácha a vedle něj ségra, chtěla jsem si to prostě poprvé užít.
,,Y/n..." řekl Tom a já věděla, že už se udělal, mám pocit, že už budu taky
,,Tome..." řekla jsem a neposledy jsem vzdychla a pak jsme sebou oba plácli na postel,,Jseš fakt d-" nestlihla jsem to doříct a Tom mě doplnil: ,,Dokonalej, já vím" ,,Tohle byl nejlepší sex v mém životě!" prohlásil a já se musela zasmát, byl to dokonalej pocit, nejdokonalejší.
Tak tahle kapitolka je trošku více spicy, ale tak snad neva, konečně jste se dočkali y/n a Toma. Doufám, že se líbí♡
ČTEŠ
~Neighbors~
FanfictionPřečti a uvidíš ♡ Tom Kaulitz fanfiction 🌶spicy scenes alert 🌶 Můj třetí příběh🫶🏼😱