6. kapitola - co jste dělali?

289 12 0
                                    

Mamka udělala oběd a všichni jsme se posadili ke stolu.

,,Tak co, co jste u vás dělali?" zeptala se máma a pohled směřovala na kluky
,,Noo, dívali jsme se na filmy, hráli jsme hry, povídali jsme si" odpověděl Bill a my se s Tomem na sebe podívali, Seb si toho všimnul a vraždil mě pohledem, asi něco tuší. Po obědě jsem přesně věděla, co bude následovat, kluci šli domů a brácha mě začal vysléchat, zavřel nás ke mně do pokoje.

,,Tak povídej, co se tam dělo?" vyptával se Seb ,,Co by se tam mělo dít?" snažila jsem předstírat, že nemám tušení o čem to mluví ,,Nemysli si, že jsem neviděl, jak jste se na sebe s Tomem podívali, když jeho brácha mluvil o tom, co jste dělali" řekl a já mu to pověděla ,,Ty vole, ségra!" vyštěkl brácha ,,Ale ono tomu prostě nešlo odolat!" řekla jsem na svoji obranu ,,A ostatní o tom ví?" ptal se dál ,,Ne" odpověděla jsem jednoduše ,,Máš ho ráda?" vyzvídal
,,Jo, moc. Asi ho miluju, ale nevím, jak to má on, je mi s ním strašně dobře" odpověděla jsem ,,Mám se ho na to zeptat?" ptal se ,,No teď rozhodně ne, chci tomu ještě dát čas" vyjekla jsem a po skončení naší konverzace brácha odešel.

Je večer jdu se osprchovat, chci si pustit písničky a najednou mi přijde zpráva od Billa.
_________________________________________
B: Y/n, dělali jste spolu něco s Tomem?

Y/n: proč se mě na to všichni ptaj?!

B: jsem jeho bratr, chci to vědět

Y/n: tak se zeptej jeho, když jste bratři
_________________________________________

Zapla jsem si písničky a položila mobil.
Udělala jsem si skincare, vyčistila zuby, pak jsem se přemístila do pokoje, kde jsem si nachystala věci do školy a vybrala jsem si outfit a šla jsem spát.
~~~
Je pondělí ráno a zase začíná škola, vzbudila jsem se dřív, upravila jsem se a dnes jsem vyrazila dřív, nějak jsem se nechtěla potkat s klukama, šla jsem si koupit svačinu, za dvacet osm jsem už byla ve škole. Kluci přišli deset minut po mně ,,Ahoj" pozdravil mě Bill a já ho pozdravila zpátky ,,Ahoj, můžu si sednout za tebou? Nechci sedět s Billem" řekl Tom a já pokývala hlavou
,,Stalo se mezi váma něco?" ptala jsem se Toma ,,Pohádali jsme se, furt se vyptával, jestli jsme spolu něco měli a já na to neměl nervy" odpověděl ,,Za to asi můžu já" dodala jsem ,,Jak jako?" ptal se nechápavě ,,No Bill mi včera psal a ptal se mě na to stejné, co tebe, a já mu to nechtěla říct, říkal, že to chce vědět, protože jste bratři a já ho jakoby poslala za tebou, ale nechtěla jsem, aby jste se kvůli tomu pohádali" řekla jsem se sklamáním v hlase ,,To je vpohodě, nemohla jsi to vědět, bratr je prostě strašně zvědavej" odpověděl a objal mě.

Zvoní a máme druhou, dlouhou přestávku, k naší lavici se blíží Abby.
,,Ahoj, nezajdeme na cígo?" ptala se když už stála u lavice ,,Jo jasný" odpověděla jsem ji a Tom šel s námi ,,Tome!" zařval na Toma Bill ,,Promiň za ten včerejšek, jsem prostě vůl" omlouval se mu Bill ,,Vpoho, ale to, že jsi vůl už všichni dávno víme" řekl Tom a objal bratra, každý jsme si dali jedno cígo a vrátili jsme se do třídy.

Zbytek dne ve škole utekl překvapivě rychle. Šli jsme na oběd a po obědě jsme se společně vydali domů ,,Hele y/n, nechceš dneska zajít do kina, my tři?" zeptal se Bill, když jsme stáli před naším domem ,,Jo jasný, na čase se pak domluvíme" řekla jsem a my se rozloučli.

Doma jsem sedla ke kytaře a hrála jsem asi půl hodiny, cink mi mobil, kde byla zpráva od Billa, že je sraz u kina v šest hodin. Je půl páté takže mám čas, jdu se lehce namalovat, vzala jsem si na sebe nějaké džíny a nějaký obyčejný top.
Radši jsem se ještě trochu najedla, abych neumřela hlady.
Když jsem dojedla, bylo půl šesté, tak už jsem vyrazila, jelikož cesta chvíli trvá.

Stojím před kinem a vidím Toma a Billa jak se blíží ,,Ahoj kluci" pozdravila jsem je ,,Ahoj" řekli jednohlasně ,,Tak jdeme, za deset minut to začíná" poručil Bill a ještě jsme si zašli koupit pití a popcorn.

,,Na co, že to vlastně jdeme?" zeptala jsem se ,,Nějakej horor, doufám, že se nebojíš, nemělo by to být nějaký extra drastický" odpověděl Bill, nemám ráda horory, ale nějak to zvládnu, zas tak posraná z nich nejsem.

Vešli jsme do promítacího sálu a usadili jsme se, seděla jsem na kraji, vedle mě Tom a vedle něj Bill.
Ruku jsem si dala na opěradlo a Tom vedle mě tu svoji.

Film se spustil a přišel mi zatím vpohodě.
Najednou tam byla scéna, u které jsem se strašně lekla a chytla jsem Toma za ruku, ale hned jsem ji pustila, bylo mi trapně.

,,Tak co? Báli jste se?" ptal se Bill, když jsme vycházeli z kina ,,Já byla úplně vpohodě" odpověděla jsem ,,Tak vpohodě, že jsi se tak lekla, až jsi mě z toho chytla za ruku?" podotknul Tom, jen jsem předtím doufala, ať tohle nevytáhne ,,Jo tohle, no... tak jsem se lekla jenom jedné scény, no, i to se stává" nevěděla jsdm co mám říct, tak ze mě vypadlo tohle.

,,Tak jo, dneska to bylo fajn, děkuju za hezky strávený večer kluci, tak zítra, ahoj" rozloučili jsme se a ve dveřích stála máma, kterou jsem pozdravila.

Šla jsem se osprchovat, jelikož už bylo půl osmé, udělala jsem si skincare a šla si dělat úkoly. Když jsem měla hotovo, lehla jsem si do postele a projížděla instagram. Našla jsem si Tomův účet a poslala mu žádost o přátelství, to samé jsem udělala u Billa, ti mi to hned přijmuli a já se dívala na jejich profily, začla jsem u Toma.

Má moc hezké fotky, našla jsem dokonce nějaké fotky z těch akcí, kde s klukama hráli, také jsem našla i jednu fotku, kde je bez trika, nebudu kecat, vypadá fakt božsky.

Bill má také hezké fotky, má tam i fotku s Tomem a jejich mamkou, ovšem žádné fotky bez trika tam nemá. (Pomoc)

Poté jsem si zapla film a šla jsem spát.








Tak to by byla 6. kapitolka, doufám, že se líbí, nevím, jak to budu stíhat s vydáváním, jelikož píšu i jiné příběhy, takže se omlouvám♡

~Neighbors~Kde žijí příběhy. Začni objevovat