Ráno jsem se probudila, Tom na mě zíral, ale hned co jsem otevřela oči se otočil na druhou stranu. Nevím co to mělo znamenat, ale nebudu to nějak řešit, zvedla jsem se z matrace a vydala jsem se do koupelny, ani jsem ho nepozdravila. Upravila jsem se a když jsem se vrátila do pokoje, všichni už byli vzhůru ,,Dobré ráno" pozdravil mě Bill ,,Dobré" vrátila jsem mu to.
Šli jsme se nasnídat a po snídani jsme se všichni vrátili do pokoje. Vzala jsem si svůj deník a šla jsem do 8koupelny.
Do deníku si píšu pocity a dojmy, mám tam napsáno něco málo o Billovi, ale o něco víc toho tam mám o Tomovi. Napsala jsem něco málo o včerejšku a dnešku a pak jsem se vrátila za ostatními.,,Došlo nám mlíko, nechcete
někdo zajít do obchodu? Bolí mě nohy" zeptal se Bill a ja se nabídla, že tam skočím
_________________________________________
Pohled BillaY/n odešla do obchodu, za což jsem ji moc vděčný, protože se mi tam fakt nechce. Všiml jsem si, že na zemi leží nějaký sešit, normálně věci neprolézám, ale tohle mě opravdu zajímalo. Otevřel jsem sešit, na první stránce bylo napsáno Pocity a dojmy, y/n Novotná, to je deník y/n?!
Na druhé stránce bylo napsáno moje jméno a pod ním bylo napsáno: ,, Je moc fajn, dobře se s ním povídá, sympatický, hodný, kamarádský, dnes mě pozval na přespání, už se těším. Slyšela jsem ho zpívat, má krásný hlas. Je mi s ním dobře" na další stránce bylo napsáno jméno Tom Kaulitz, o něm tam bylo napsáno tohle:
,,Je takový protivný, nedá se s ním mluvit. Zeptal se mě jestli hraju na kytaru, já mu odpověděla, že jo a on na to řekl jenom ,Hmm' nerozumím tomu, ani trochu se nepodobá Billovi",,Dnes se ke mně choval hezky, dokonce mě i obejmul a napsal mi, když ho člověk pozná, tak zjistí, že je fajn"
,,Musím uznat, že je mi s ním opravdu dobře, ale je mezi námi taková divná energie, možná se mi trochu líbí"
Jdu ten deník radši vrátit, protože jsem slyšdl kroky, ale to, že se jí líbí Tom, se mi ani trochu nelíbí. Znám bráchu, není na vztahy, podle mě by se s ní jen vyspal a pak ji poslal do háje.
Vtom přišla y/n.
,,Co děláš s tím deníkem Bille?" zeptala se mě y/n ,,Vracel jsem ho, asi ti vypadl" řekl jsem ,,Ty jsi si ho četl, když víš, že je můj?" ,,Vlastně jo, promiň" odpověděl jsem ,,Tak už to laskavě příště nedělej!" vyjekla y/n a já pokýval hlavou ,,Už se to nebude opakovat, slibuju" dodal jsem ještě a v tu chvíli se Tom s El vrátili do pokoje ,,Co tady děláte?" zeptala se El ,,Nic, co by jsme tady měli dělat?" ptal jsem se nazpět.
_________________________________________
Pohled y/nTrochu mě to zklamalo, nechtěla jsem, aby o tom co je v tom deníku někdo věděl, ale tak, snad si nepřečetl všechno.
,,Nechcete dneska někam zajít? Ať furt nejsme jenom doma." navrhla jsem
,,Jo jasný" odlověděla El ,,OK, proč ne?" dodal Tom ,,Můžeme třeba do nákupáku" navrhla El ,,Jo, to jsem teď chtěla říct!" řekla jsem a kluci nakonec souhlasili, zašly jsme si k nám domů pro nějaké peníze a vyrazili jsme.Šli jsme do H&M, protože tam měli výprodej a mají tady hezké kousky.
Vybrala jsem si nějaké oblečení a šla jsem si ho vyzkoušet do kabinky.Sundávala jsem si tričko, když v tu chvíli někdo vlezl do kabinky.
,,Ježiš, promiň!" vyjekl Tom, ale z kabinky neodešel ,,Tome!" zakřičela jsem ,,Můžeš laskavě odejít?!" zaječela jsem na něj ,,A co když ti řeknu, že ne?" zeptal se a kulišácky se usmál, stála jsem před ním v podprsence úplně ztuhlá, nevěděla jsem, co mu mám na to říct ,,Tak asi půjdu do jiné kabinky" řekla jsem
,,No, tak to nevím teda" řekl a přimáčkl mě ke zdi a zíral mi do očí, udržovali jsme oční kontakt, nevěděla jsem, co mam dělat, jeho oči mě úplně hypnotizují ,,Vy jste tam dva?!" zařval na nás někdo před kabinou, poznala jsem, že je to Bill ,,Jo! Tom mi sem vlezl!" zařvala jsem a Tom hned odešel z kabinky ,,Byl to omyl Bille, nechtěl jsem jí tam vlézt." vysvětloval Tom Billovi a já mezitím zpracovávala co se právě stalo, nechci ani přemýšlet nad tím, co by se stalo, kdyby nás Bill nevyrušil. Konečně jsem si vyzkoušela to oblečení a vylezla jsem z kabinky a Bill mě vraždil pohledem, šla jsem zaplatit a šla jsem za ostatními, kteří už čekali před obchodem.Bill na mě furt zíral, jak kdyby jsme tam dělali bůh ví co. Jsem si jistá, že už bratra vyzvídal.
,,Y/n" zašeptal Bill a zatáhl mě někam.
,,No, děje se něco?" zeptala jsem se ho
,,Co jste s Tomem dělali v té kabince?"
,,Nic, prostě mi tam omylem vlezl a pak odešel" Bill poznal, že lžu a na náznak zvedl jedno obočí ,,Líbí se ti?" zeptal se mě zničeho nic Bill ,,Kdo? Tom? Ne, ne!" odpověděla jsem a Bill znovu nadzvedl jedno obočí ,,No dobře, možná malinko" přiznala jsem se ,,Dávej si na něj bacha, není na vztahy, mohl by ti ublížit" řekl nakonec Bill a vrátili jsme se za Tomem a El ,,Kde jste byli?" ptala se El ,,Nebuď zvědavá, budeš brzo stará!" poučila jsem ségru a usmála se, pokračovali jsme do McDonaldu, tam jsme se najedli a já si se ségrou skočila do Victoria's Secret koupit si nějaký spodní prádlo.,,Co jste tam dělaly tak dlouho?" ptal se Bill ,,Vybíraly jsme si prádlo" odpověděla jsem ,,Stejně ho nikdo neuvidí, tak je to jedno" dodal Bill ,,Jak si tím můžeš bejt tak jistej?" zeptal se Tom takovým tím sexistickým tónem
,,Ne, Tome, ani na to nemysli!" hned na něj Bill vyjel ,,Dobrý, klid, to byl vtip!" bránil se Tom, pak jsme šli zpátky ke Kaulitzům.,,Ukážete nám to prádlo?" zeptal se zase Tom tím tónem ,,Jo, jestli chcete" odpověděla ségra a podala jim tašky s prádlem.
,,Hmm, hezký, chtěl bych vás v tom vidět" podotknul Tom ,,Tome! Už se sklidni!" napomenul ho Bill ,,No tak sorry, já to musel zkusit" dodal Tom a pak zmlkl.,,Podíváme se na nějakej film?" navrhl Bill, když se blížil večer a my souhlasili.
,,Tak to byla strašná hovadina!" vyjekla El, když film zkončil ,,Byla, ale dobrá hovadina!" řekla jsem a vydali jsme se do Billova pokoje, kde jsme si povídali.
,,Chcete někdo?" zeptal se nás Tom, když nám nabízel vape ,,Jo já, dík" řekla El a on ji jednu podal ,,Nekecneš to mámě, že ne?" ptala se mě ségra ,,Ne neboj, můžu taky?" zeptala jsem se taky a Tom mi podal vapeku.
Když jsem dovapovala, začla jsem se nějak motat ,,Y/n, jseš vpohodě?" zeptal se mě Tom, v zápětí jsem ležela na zemi a já už dál nevnímala, pak mě někdo probudil, byl to Tom.
,,Y/n! Ty žiješ!" vyjekl Tom a objal mě, pak mě pustil ,,Co se stalo?" ptala jsem se, protože mám úplný okno.
,,No najednou jsi se začala motat a po chvíli jsi sebou šlehla na zem" vysvětloval mi Tom ,,Být tebou, tak si jdu lehnout" navrhl mi Bill a já si šla vyčistit zuby a lehla jsem si, bylo něco kolem jedenácté, Tom si po chvíli lehnul za mnou.,,Co to mělo znamenat v té kabince?" ptala jsem se ho ,,Nevím, ale očividně se ti to líbilo" řekl a pousmál se ,,Pff" to bylo jediné na co jsem se zmohla, zavřela jsem oči a cítila jsem, jak mi dal pusu na tvář ,,Dobrou noc" řekl a odešel, mám z toho husinu. Co se to právě stalo?! Nevím moc, co si mám o tom myslet.
Zanedlouho jsem usla, probudila jsem se ve tři hodiny ráno a všichni už spali, po tom co jsem se vzbudila jsem nemohla spát, tak jsem se zvedla a šla jsem si dolů pro vodu, sedla jsem si ke stolu a seděla jsem tam s rukama založenýma na stole a zabořila jsem do nich hlavu, najednou jsem uslyšela, jak jde někdo po schodech, byl to kdo jiný, než Tom.
,,Co tady děláš?" zeptala jsem se Toma
,,A co tady děláš ty?" vrátil mi otázku
,,Nemůžu spát, teď ty" pobídla jsem ho
,,Viděl jsem, že nejseš v pokoji, tak jsem se šel podívat, kde jsi" odpověděl mi
,,Aha" to bylo jediné, co jsem mu řekla najednou se stalo něco, co bych opravdu nečekala, že se stane...Tak jo, doufám, že se 4. kapitolka líbí, budu ráda za hlasy a nějaké hezké komentáře, děkujuu♡ další kapitolka vyjde nejpozději do tří dnů!♡
ČTEŠ
~Neighbors~
FanfictionPřečti a uvidíš ♡ Tom Kaulitz fanfiction 🌶spicy scenes alert 🌶 Můj třetí příběh🫶🏼😱