,,Co tady děláš?" zeptala jsem se Toma
,,A co tady děláš ty?" vrátil mi otázku
,,Nemůžu spát, teď ty" pobídla jsem ho
,,Viděl jsem, že nejseš v pokoji, tak jsem se šel podívat, kde jsi" odpověděl mi
,,Aha" to bylo jediné, co jsem mu řekla najednou se stalo něco, co bych opravdu nečekala, že se stane...
_________________________________________Políbil mě. TOM-MĚ-POLÍBIL .
V tu chvíli jsem se rozmýšlela, jestli máme přestat, nebo mám spolupracovat. Tohle nebylo v plánu.
Chytl mě za bok a posadil si mě na klín.
,,Tome?" po tom co jsem to řekla, se na mě podíval
,,Je to správný?" ptala jsem se
,,Já myslím, že jo" odpověděl a pokračoval, já spolupracovala, začal mi jezdit rukama po těle, na jeho klíně nás to už nebavilo, tak mě vysadil na kuchyňskou linku, já si kolem něj obmotala nohy a on mě chytl za zadek a odnesl mě k němu do pokoje.Položil mě na postel, byl nademnou a dal mi jeho ruku pod tričko, já trochu vzdychla a on mi to tričko v zápětí sundal, měl v plánu mi sundat i podprsenku, ale to jsem mu nedovolila, já mu sundla jeho triko, abych nebyla pozadu, nejsem ještě připravená na to s někým spát, navíc ani spolu nejsme a já nechci spát se svým sousedem.
,,Udělal jsem něco špatně?" ptal se mě
,,Ne, ne, vůbec, jen, nejsem připravená, nikdy jsem s nikým nespala" odpověděla jsem mu ,,Jasný to chápu, nebudu tě k ničemu nutit" řekl a začal se oblékat, já se také oblékla a vrátili jsme se zpátky do toho pokoje, kde by jsme v tuhle dobu měli být. Nikoho jsme nevzbudili, takže jsme vpohodě.Ráno jsem se vzbudila jako první, šla jsem si sednou dolů ke stolu, najednou se zde zjevil Tom, šel za mnou, nadzvedl moji bradu a dal mi malý polibek ,,Nebojíš se, že někdo přijde?"
ptala jsem se ho ,,Ani ne" odpověděl a chvíli po tom co to řekl, se zde zjevil i Bill s El ,,Čau" pozdravil nás Bill ,,Čau, ty jsi už něco hulil po ránu?" zeptal se Tom bratra, který opravdu vypadal, jako kdyby si už stihl něco dát ,,Ne, to vypadám fakt tak blbě?" ptal se Bill a my přikývli a zasmáli jsme se, udělali jsme si snídani a po snídani jsme si se ségrou zbalily věci ,,Nechcete být dneska u nás?" zeptala jsem se, všichni souhlasili a tak jsme se vydali k nám.,,Ahoj mami, tak jsme zpátky!" přivítala jsem se s mámou ,,Zlatíčka moje, vy už jste doma?" zeptala se máma ,,Můžou u nás dneska kluci být?" zeptala jsem se mamky pro změnu já ,,Jo jasný" odpověděla a šli jsme do mého pokoje, ségra si šla odnést svoje věci do pokoje a pak se vrátila za námi.
,,Ta kytara vypadá dobře, hmm Fender"
podotknul Tom, když jsme vešli do mého pokoje ,,Dík, taky pěkně dobře hraje" podotkla jsem nazpět já
,,Zahraješ nám něco?" zeptal se mě Tom a já si ji vzala do ruky a začla jsem hrát ,,Ty bylo skvělý! Co to je za písničku?" ptal se Bill, když jsem přestala hrát ,,No, tu jsem složila, pojmenovala jsem ji Schrei nebo Scream, má německou verzi i anglickou, ale nemám nikoho, kdo by to nazpíval, takže jenom hraju" vysvětlila jsem jim ,,Vždyť máš krásný hlas! Ale rozumím, není jednoduchý hrát na kytaru a do toho zpívat, každopádně to zní skvěle a hraješ hrozně dobře, nechtěla by jsi se přidat do naší kapely?" nabídl mi Bill a já hned souhlasila(Omlouvám se za to, že jsem si přivlastnila jejich Schrei a Scream)
,,Nepůjdeme do bazénu?" navrhla jsem, jelikož je dneska fakt teplo a bazén máme na zahradě ,,Yes, asi brzo chcípnu vedrem, jdeme si pro plavky" řekl Bill ,,Pak běžte rovnou na zahradu" zavolala jsem na ně a šly jsme se se ségrou převléct do plavek.
Měly jsme se ségrou stejné plavky👆🏻
Šly jsme na zahradu a kluci za chvíli přišli, sundali si trička a já se ségrou ručníky co jsme měli přes sebe hozené.
Kluci skákali šipky, potápěli jsme se a najednou ségra dostala nápad.
,,Hej lidi zahrajeme si kohoutí zápasy, já jsem s Billem a y/n je s Tomem!" poručila, my zakývali hlavou a El se začala škrábat na Billa a já na Toma.
,,Start!" zařval Bill a my se začli strkat, vyhráváme, Tom má očividně větší sílu než Bill, protože mě úplně vpohodě unese a drží mě, zatímco Bill se trochu třepe a vypadají, že za chvíli spadnou.
Strčila jsem obrovskou silou do ségry a ta spadla do vody i s Billem, to znamená výhru! ,,Vyhráli js-" vykřikla jsem, ale nestihla jsem to dokončit, protože mě Tom zhodil do zadu a spadla jsem do vody, když jsem se vynořila, všichni chytli totální záchvat smíchu, včetně mě, po asi hodině jsme vylezli z bazénu
a jen tak jsme kecali. Šla jsem ke mně do pokoje, abych se převlékla, najednou se tady zjevil Tom,,V těch plavkách ti to sluší" řekl Tom a já trochu zrudla ,,Mohl by jsi prosím odejít? Potřebuju se převléct" poprosila jsem ho ,,Proč tady nemůžu zůstat?" ptal se mě zklamaně ,,Protože se stydím" odpověděla jsem mu a on se pousmál ,,Přede mnou nemusíš" dodal a já se usmála ,,I tak bych byla radši, kdyby jsi odešel" řekla jsem a usmála jsem se ,,Tak jo, tvoje volba, ale celkem mě zajímalo to tvoje nový prádlo" řekl nakonec a odešel.
Mám z toho divný pocit, mám pořád v hlavě ten včerejšek, bylo to tak hezký, má tak jemné rty, ale nebyla jsem připravená na to ostatní, ale všechno je jednou poprvé, a já bych to poprvé chtěla zažít s Tomem. Asi ho vážně miluju. Ale nevím, jak to má on.
Když jsem byla převlečená, vrátila jsem se ven za ostatníma. Tom se na mě koukal a usmíval se, tak jsem se na něj usmála. ,,Tome! Nekoukej mi po sestře!" vystartovala ségra po Tomovi ,,Proč?" ptal se jí Tom ,,Protože je to moje ségra!" vysvětlovala mu El ,,Huh, to není důvod, ale jinak dobrý" řekl Tom a ušklíbl se, dál už to neřešili
,,Budete tady na oběd?" ptala se mamka kluků ,,Jestli by vám to nevadilo" odpověděl Bill ,,Jasně, že ne" poznamenala máma
,,Sebastiene! Pojď sem!" zařvala mamka na bráchu a ten hned přiběhl ,,Nachystej příbory, jo jinak kluci tady budou na oběd" oznámila máma bráchovi ,,My se ještě neznáme, já jsem Tom" představil se Tom a natáhl k Sebovi ruku ,,Sebastien, ale říkej mi Seb" řekl brácha a potřásl si s ním rukou a při tom se podíval na mě.
Tak jo, tohle by byla 5. kapitola, doufám, že se líbí, případně tu zanechejte hlas nebo nějaký pěkný komentář, děkuju♡
ČTEŠ
~Neighbors~
FanfictionPřečti a uvidíš ♡ Tom Kaulitz fanfiction 🌶spicy scenes alert 🌶 Můj třetí příběh🫶🏼😱