ماریان توجهی نکرد به لحن عاجزانه و خسته ی نوه اش و با همان لحن حماسی اش به ترور شخصیت پسرک ادامه داد : من فقط به وظیفه ام عمل میکنم .مثل وقتی که تو به وظیفه ات عمل می کردی ... به همین زودی اینا یادت رفت ؟!
تمام این بندگان رو خودت به خدمت شیطان در آوردی .
سهم زیادی از رستگاری رو تو انجام دادی !
به چشم های سرخ پسرک خیره شد و با تاکید و تشدید گفت : تو مهم ترین پل فرستادن اون بچه ها به بهشت بودی !
هیچوقت سعی نکن خودتو از ما جدا بدونی ... بیشتر از ما نه ، ولی کمتر از ما در این رستگاری نقش نداشتی !پدرت هم همینطور !
اگه اون تو رو شش سال از ما قایم نمی کرد ما هیچوقت یه بچه رو وسیله ی این رستگاری ابدی قرار نمیدادیم !
تو بی شک بچه ای بودی که برای زندگی در بهشت برگزیده می شد ، ولی پدرت مانع این روند طبیعی شد !
بعد با انزجار به زین نگاه کرد : حالا هم که این مرد گولت زد !
تو تموم زندگیت بازی خوردی !
هیچوقت خودت برای زندگی خودت تصمیم نگرفتی !ولی بدون عفریت اصلی این مَرده !
اون با برانگیخته کردن احساساتت تو رو از مسیر رستگاری خارج کرد .
ولی خدایان به پاس تموم زحماتت تو رو میبخشن .توبه کن و با قربانی کردن شرق در پیشگاه شیطان بزرگ همه چیز و جبران کن!
هنوز دیر نشده ... برگرد و نذار اون کافر مانع رستگاریت بشه !
به پسرک آسیب دیده نزدیک شد و نگاه موثری به او انداخت ...
هنوز امید داشت به برگرداندنش : به حرف مادربزرگت گوش کن ، کی به جز من خوبی تو رو میخواد ؟دستش را گرفت اما لیام با شدت دستش را پس زد : به من دست نزززن !
این دستا آلوده اس ! آلوده به خونه ! خون کلی بچه ی بی گناه !ماریان به دستش که پس زده شد با لبخند نگاه کرد و با نیش گفت : دستای خودت چندان فرقی با دستای من ندارن عزیزم !
لیام با خشم تشر زد : به من نگو عزیزم !
من مثل تو نیستم !
تو منو قربانی شیطان کردی ... روحمو از بین بردی ... درست مثل اون بچه ها !ماریان با خشونت صورت لیام را بین دستانش گرفت : اگه تلاشای ما برای رستگاری گناهه تو هم گناهکاری !
تو هم مثل ما مننفوری !تو شریک جرم ما بودی !
فقط ما مثل تو احمق نبودیم !
تو از خود مایی ! حتی گناهکار تر از مایی ! چون با چشمای بسته هرکاری کردی تا شیطان رو خشنود کنی و حالا داری بهش توهین می کنی !
YOU ARE READING
Hell's God
Fanfictionدر آخر لیام میدانست باید در رستاخیز به خالق جوابگو باشد اما تا آن روز میخواست در کنار زین به عنوان یک انسان زندگی کند ... Zayn top