James:
Miután Madison faképnél hagyott a boltban én megvettem neki azokat amik kellenek neki. Nem voltam valami túl gazdak de Medison-ra mindig van és lesz pénzem, mert a legjobbat akarom neki adni, és szeretném ha nem érezné mellettem roszul magát. Haza fele úton beugrottam egy virágcsokorért és vettem 2 szivecskés csokit neki amolyan bocsánat kérés képpen. Amíg azon gondolkoztam mi baja lehetett miközben tudtommal semmit nem tettem haza is értem, vagyis Daniel- ék házához.
Amint beléptem legjobb haverom le is támadott.- Hallod, hol voltal!? Mit mondtál Mad-nek? Mit csináltál!? - Nézett rám fenyegetően, amit meg is értek hiszen a hugáról van szó.
-Elkisértem vásárolni, majd csak a semmiböl rámrivalt és kiviharzott az üzletből ott hagyva mindent amit vennibakart. Nem tettem semmit.
- Valami csak volt ha így viselkedik. - Méregetett gyanakvó szemekkel.
- Mi lett volna? El mondtam. De megvettem neki a cuccokat és vettem neki vigasz virágot és csokit. - Vakartam kínosan a fejem, abban reménykedve amíg oda volt nem jött meg az esze és nem kezd el gyanakodni hogy szerelmes vagyok Madison-ba.
- Hát jó, kössz haver. Amúgy este buli lesz, ha szeretnel jöhetsz. A húgom már rábeszéltem, bár nehéz volt. - Fújta ki megkönnyebbülve a levegőt.
- Ha Mad megy én is megyek- Jelentettem ki.
Fogtam a szatyrot és a kis ajándékokat és felmentem a lány szobájához. Bekopoktam hátha beenged, de természetesen ez nem törtent meg.
- Herce~ vagyis Mad engedj be légyszi. Csak beszélni szeretnék veled és kibékülni mert nem akartam semmi roszat a boltban, és bármit is rontottam el, sajnálom. És csak tudd nagyon de nagyon hiányzol már most....- Nem kaptam semmi választ, és mozgast sem hallottam bentről.
- Lehet hogy itt sincs....- suttogtam magamban elkeseredetten.
- Ha itt vagy, az ajtó előtt hagyom a cuccokat. - Tettem le midnent az ajtaja elé és leültem a fal mellé pontosan szemben Mad szobájával.
Amíg vártam szépen lassan elaludtam, persze akkor is ő volt a gondolataimban.
Fél 6 lehetett mikor kinyílt végre az ajtaja, amire fel is riadtam. Röktön felálltam és mikor megláttam Madison-t legszívesebben megcsókoltam volna, de nem akartam megint elüldözni.-Szia James...- Láttam arcán hogy sírt, amitől az én szivem is megszakadt.
- Mi a baj herc~ Medison? - Öleltem volna meg, de eszembe jutott hogy megkért hagyjam békén így félúton megálltam.
Nem szólt semmit csak megölelt jó szorosan, közben könnyei újra eleredtek. Én sem szóltam semmit csak jó szorosan magamhoz öleltem, ami mi tagadás nagyon is jól esett. Adtam egy puszit a feje tetejére, hátha attól jobban érzi magát.
Eltelt 3 perc amíg csak ölelkeztünk, majd negszólalt.- Bocsánat hogy olyan voltam ma veled, és nyugodtam hívhatsz hercegnőnek, igazából tetszik, és nyugodtan megölelhetsz mert hiányzik, és hianyzol te is és az érintésed is... - Még mindig szipogott, de ki tudtam venni mit szeretne mondani.
- Miért voltál olyan ma? - Néztem rá kérdő szemekkel hátha elmondja.
- Mert tudtam hogy nem helyes amit csinálunk és csak a bátyám legjobb haverja vagy és nekünk ezeket nem szabadna csinálni, de nem bírom ki nélküled. - Hajtotta fejét a mellkasomra.
- Mármint mit nem szabadna nekünk?- pontosan tudtam mire érti de tőle akartam hallani. Berángatott a szobájába és az ágyra lökött.
- James nem szabadna lefeküdnünk.- Felém tornyosult- nem szabadna felső és nadrág nélkül egy ágyban lennünk- vetkőztetett le engem és magát is- nem szabadna a melleim fognod- rakta kezem a melleire, ami már magában nagyon beindított- nem szabadna megfognom a farkad- elkezdte kiverni a farkam, közben a kezem még mindig a mellén tartottam- nem szabadna ráülnöm a farkadra- azzal a lendülettel semmi előjáték vagy tágítás nélkül ténsleg tövig ráült a már álló farkamra.
Az érzéstől mind a ketten felnyögtünk, de pláne ő. Minden szó nélkül elkezdett fel le mozogni, én még mindig a mellét fogtam. Mikor ő már gyorsabban mozgott már a derekát fogtam, és csak élveztem azt amit csinál. Mind a kette egyszerre élveztünk el, ami ahogy leszállt farkamról végig folyt rajtam, de nemsokára Mad le is nyalta.
- Ezt sem szabadna lenyalnom- Nézett rám kipirultan.
- Akkor miért tetted meg? -
- Mert nem birom ki ezek nélkül. - mondta majd egyszerűen berámcigált a fürdőbe. - Amúgy is lassan készülődni kéne, lefürödhetnénk együtt. - Engedte meg a fürdővizet, majd bele ült és várta hogy én is csatlakozzak.
Nem kellett sokat várnia, én is beszálltam mellé a kádba és élveztem a melegvizet azzal a lánnyal akit a világon a legjobban szerettem.
Gyorsan elrepült az idő, mar 8 óra volt, vagyis indulnunk kellett a buliba. Mindenki készen volt, de akárhányszor ránéztem Mad-re elkáprásztatott a gyönyörűsége. És elég rövid és kivágott volt a ruhája, ami felizgatott és csak arra tudtam gondolni hogy letépem róla a ruhát és jó erősen megbaszom. De persze most nem ennek volt az ideje. De ha engem felizgat akkor mások akik még nem kapták meg mennyire lesznek ráizgulva. Előre is félek, majd szedhetem le róla a palikat.
Elindultunk és úgy is lett mint ahogy mondtam, nagyon sokan megnézték ami engem nagyon zavart.- Nem akarsz valami nagyobbat felvenni? - Utaltam rá hogy nem tetszik hogy mindenki megnézi őt.
- Nem. - Mondta és lehúzott röktön 3 felest.
- De Madison, óvatosabban.- Kiáltottam utánna, de már hiába mert elveszett a nagy tömegben.
Nagyon aggódtam érte, mert gondolom mostanra elég sokat ivott már és kitudja hol van. De akárhol kerestem sehol sem találtam. Egész este őt kerestem de egy idő után feladtam és inkább én is csak ittam és ittam és ittam. Pár csaj hívott táncolni de nem mentem el senkivel, inkább csak ittam és Mad- et vártam.
Hajnali 1 lehetett mikor indulni készültem, de kint a medencénél ahol nem volt senki Madison-on kívül megtekintettem a lányt, el is indultam felé. Mikor kiértem láttam higy kiütötte a pia, azért feküdt ott. Körülötte mindenhol feles poharak, üres piás üvegek hevertek. Megpróbáltam felemelni őt hogy haza vigyem, de én is elég részeg voltam már ahoz hogy fel is tudjam emelni őt.- Hercegeeem - Karolta át nyakamat és csókolt meg. Szájából tömör alkohol illat áradt, azon csodálkozom hogy nem kapott alkohol mérgezést.
- Haza kell mennünk. - Próbáltam meg megint felemelni, de most sem sikerült, ezért rá este a testére.
- Ahh hercegem csak nem tetszek? - fogta meg álló farkam. Nem tudom mire állt fel, de az biztos hogy mégjobban felizgatott ahogy fogdosta. Lassan benyúlt a nadrágomba és úgy folytatta akcióját, közben én punciját kezdtem el kényesztetni, és hevesen csókolóztunk.
- Tegyél a magadévá most. - Nyelt egy nagyon és mélyen a szemembe nézett.
- Igenis baby- Kiszabadítottam farkam a nadrágból, fentebb tűrtem a ruháját és tövig benne voltam megint. Segglyukát közben újjaztam 3 újjal és melleit fogdostam a ruha alatt.
Nem érdekelt minket hogy mások hallják vagy látják, akkor csak mi ketten léteztünk. Még mielőtt elélveztünk volna valaki ránk szólt hogy ne itt csináljuk, ezért kénytelenek voltunk haza indulni.
Otthon szinte betörve az ajtót estünk be Madison szobájába. Letépve egymásról a ruhát estünk újra egymásnak, csak most keményebben. Hasra forsítottam, felhúztam a seggét hogy pucsítson, a puncijába a farkam, a segglyukába 4 újjam ment. Tövig nyomtam a farkam benne, közben derekát fogtam hogy minél jobban rátudjam húzni a farkamra. Még erősebben kezdtem el baszni, közben valami eltört, de azzal nem foglalkozva dugtunk egyre erősebben és keményebben. Mad már lassan sikított az élvezettől, a nyála is kifolyt a szájából. Egyszerre élveztünk el.
YOU ARE READING
Bátyám haverja- complete
RomanceEgy 17 éves lány vagyok akinek van egy idegesítő batyja. A szüleink már kiskorunkban elhagytak minket, szóval ketten kellett megélnünk ami hála istennek sikerült is és egész jó életünk lett végül a bátyám állása miatt. Minden jól ment a rendezett él...