A bátyám balhéja óta már eltelt 2 hét. Nem találtunk még új lakást James-el de munkahelyet már igen. Ő egy közeli pékségben kapott helyet én pedig a srácnál a boltban. Mint kiderül kedves és nem is annyira nyomulós. A munka sem nehéz mivel nem sokan járnak ide, viszont a fizetésen én is meglepődtem mivel a környékhez képest a semmiért elég sok pénzt kapok. Lassan kigyűlik egy új lakásra is talán.
Ma túlóráznom kellett, szóval este 11-ig bent ültem a boltban és vártam a késő esti vevőket.... nem igazán jött senki. Nagy vihar volt kint, nem csoda hogy senki nem jött be a boltba. Hirtelen a villanyok lekapcsoltak, de úgy minden. Eléggé elkezdtem félni mert nem szokásos ez, és nem tudom mi történt.
-Nagyszerű, valószinűleg elment az áram- sóhajtottam egy nagyot, mert most nekem kell ki mennem a bolt mögé vissza kapcsolni az áramot.
-Majd én- Szólalt meg egy mély hang mögüllem, a szívrohamot hozva rám.
- Adam? - kérdeztem vissza hogy megbizonyosodjak arról hogy ez csak a jófej munkatársam.
Nem kaptam választ, de olyan sötét volt hogy semmit nem láttam a sötétben. Hirtelen egy hideg kéz nyúlt a vállamhoz. Annyira megijedtem hogy ösztönből könyökkel orrba vágtam.
- Auu. Med azért óvatosabban.- Hallottam meg újra munkatársam hangját.
Igen, mióta itt dolgozok megtudtam hogy Adam a neve.- Úristen sajnálom- Oda rohantam hozzá segíteni neki. Szegénynek vérzett az orra.
-Vissza kapcsolom inkább az áramot.- Ezzel kiment a helyiségből hogy vissza kapcsolja az áramot.
Kb 1 perc múlva már újra működött a villany, az áram, a kamerák, a hűtők meg minden.
- Azért legközelebb ne nyírd ki az orrom. -Lépett be a helyiségbe Adam.
-Jó, bocsi csak meg ijedtem-Megvakartam a felyem tetejét szégyenemben.
-De egy dologgak ki tudsz engesztelni. Úgyis esik az eső és eláznál, emellett sötét és hideg is van. Aludj ma nálam kérlek. -elővette a bociszemeit aminek nem tudtam soha ellenálni.
-Na jó, de csak mpst az egszer.- adtam be a derekam megelőzve a könyörgést és a tiltakozást.
Bezártuk a boltot és már mentünk is Adam lakásához. Meglepően közel lakott a bolthoz, ami nem hátrány mellesleg. Nagyon szép lakása van, ami elég otthonos is.
- Érezd magad otthon. Kérsz teát? - Válaszomat meg sem várva ment a konyhába teát főzni.
Én csak leültem a kanapéra és vártam a házigazdát és a teákat. Alkalmam nyílt szétnézni a naplaliban kicsit. A fekete, szürke színek és egy kis fa dominált az egész lakásban. Nagyon ízléses és rendezett volt. A mi mostani lakásunkhoz egyálltalán nem hasonlított. Gondolkozásomból Adam szakított ki, aki éppen a teákkal a kezében ült le mellém, majd a kezembe adta az eggyik bögrét.
-köszönöm szépen. -köszöntem meg a teát.
Csöndben iszogattuk de egy idő után már kezdett fájni a hasam a sok teától. Felálltam a kanapéról hogy az Adam melletti kis asztalra rakjam a bögrém de szerencsétlenségem most is utol ért, mivel megbotlottam és a teát Adam-ra öntöttem. Ohmm... pont oda...
-Úristen sajnálom, feltakarítom!- Pánikoltam be és zsepit kerestem.
-Semmi baj, hagyd~~
-nem, feltakarítom esküszöm!- kerestem tovább kétségbe esetten a zsepit.
Szerencsére találtam a táskámban zsebkendőt amivel Adam elé térdeltem és a felsője aljáról és a nadrágjáról kezdtem el letörölni a kiöntött teát.
Éreztem hogy teste megfeszül és vissza tartja a levegőjét, majd halk sóhajok törtek fel belőle. Farka kicsit feléledt, mivel pont oda öntöttem a teát ezért nadrágjának auon részét takarítottam.-Ahh hagyd abba ha nem akarsz bajt magadnak...!- megragadta a csuklómat ezzel megállítva a folyamatot, majd nyögve mondta végig ezt a mondatot.
Szegényt eléggé felpiszkálhattam most...
-szerintem jobb ha megyek....- indultam volna meg kifele de visszahúzott.
- csak emiatt ne menj haza. Kérlek maradj estére. Ebben állapodtunk meg.- nézett rám már megint a boci szemeivel.
Megadóan indultam meg az emelet fele. Gondolom arra van a szobája.
- Átöltözök és lefekszek aludni. - mondtam majd elindultam felfele a lépcsőn a szobáját keresve.
Levettem nadrágom és a felsőmben és egy bugyiban feküdtem be az ágyba, az ágy belső felébe, mivel az ágy a fal mellett volt. Nem is vettem észre mikor de elnyomott az álom. A következő emlékem hogy éjszaka felkeltem mert szomjas voltam. De mivel a fal felöli oldalra feküdtem és Adam már befeküdt mellém nem tudtam kimászni mellőle. Most hogy így végignéztem őt félhomájban egész sexy-n néz ki. Kócos haja és nagy ádámcsutkája olyan gyönyörűek. Szája résnyire nyitva, azok a szép rózsaszín telt ajkak. Megpróbáltam felette átmászni, de megcsúszott a lábam és a háton fekvő fiú ágyékára sikerült ráülnöm.
-Mit csinálsz? - hangja rekedt de érdeklödő.
- Inni indultam- másztam volna le róla de derekamnál fogva visszarántott.
- Ha már itt vagy és ezt teszed velem segíts is rajtam.- először nem értettem hogy mire érti aztán negéreztem ágaskodó farkát a fenekemnél.
Az érzésre egy halkat nyögtem, de engem is beindított nem tagadom. Magára fektetett és heves csókba invitált, még mindig derekamat fogva. Hogy izgassam csípőmet elkezdtem mozgatni a farkán mire rászorított a csípőmre és belenyögött a csókba. Felsőmet lassan vette le rólam, így mind a ketten alsóneműben voltunk, persze én melltartó nélkül. A csókot nem szakítottuk meg csak amíg levette rólam a polómat. Bugyimat egy könnyed mozdulattal alrébb húzta majd alsónadrágját is levette.
- Annyira sexy vagy- súgta a fülembe vággyalteli hangon majd hirtelen tövig nyomta bennem az egész hosszát.
Az érzésre mind a ketten nyögtünk eggyet.
-Mutazsd meg mit tudsz Med- adta át nekem az irányítást.
Kérését teljesítve elkezdtem mozogni a farkán, egyre gyorsabban. Végig fogta a derekam de mégis én diktáltam a tempót. A házat a nyögéseink és a csattogás töltötte be. Már mind a ketten majdnem elélveztünk de Adam felnyomta a csípőm és ő kezdett el mozogni alattam iszonyatos tempóban. Nem volt gyengéd sem lassú, és ezt nagyon élveztem. Közben minden lökésnél tövig ráhúzott a hosszára és nem is kellett sok hogy egyszerre élvezzünk el. Kifáradva döltünk le az ágyra. Annyira fáradt voltam hogy nem is fürödtem meg csak elaludtam.
Reggel eléggé ragadósan keltem fel annyi szent...
YOU ARE READING
Bátyám haverja- complete
RomanceEgy 17 éves lány vagyok akinek van egy idegesítő batyja. A szüleink már kiskorunkban elhagytak minket, szóval ketten kellett megélnünk ami hála istennek sikerült is és egész jó életünk lett végül a bátyám állása miatt. Minden jól ment a rendezett él...