10.- nagy baj van

468 13 0
                                    

-hogy ki vagy?- Kérdeztem vissza mert nem tudtam elhinni sem felfogni amit hallottam.

-Luciano Leggio. Ne tegyél úgy mintha nem hallottad volna Madison, jól tudom hogy hallasz. - Elvette a maszkos pasitól a kést és már ő simogatja a hegyével a torkom. Épp hogy hozzá ér a kés de félek...

-Gondolom az Adam csak egy álnév..- Hirtelen fejbe vág a felismerés, és elszégyellem magam hogy hittem neki.

-Okos vagy Madison. De egyben hiszékeny is. Túl könnyen hiszel az embereknek. -Belemártotta az egyik újját a teába majd a számon körözött vele.-Nyizsd ki a szád Mad. Tudom hogy akarod- Engedelmeskedek neki mert nem akarok bajt. Újját számba dugja majd minden miliméterét felfedezi vele.

Mikor kihúzza az újját a számból nem bírom ki hogy ne kérdezzem meg.-A báty~ vagyis Danielnek mi köze ehhez? És Jamesnek? Nem értek semmit....-

-Nyugodtan kimonhatod hogy a bátyád. Hidd el mindent tudok rólad Madison... évekig tanulmányoztalak és ezalatt az idő alatt kiismertelek, így jól ismerlek már.- A mondandója közben egy asztalhoz sétál és egy táskában babrál, de nem látom mit csinál mert háttal áll nekem. -Kötözd a székhez-Utasítja a maszkos férfit aki így is cselekszik. Mikor megfordul már egy széken ülök, a kezem hátul megkötözve. Mikor egész közel jön hozzám csak akkor tűnik fel hogy egy pisztoly van a kezében.

-Beszélgessünk akkor Madison. Mivel úgysem sokáig élsz mindegy mit mondom el-Nyomja a fejemhez a pisztolyt és közben egy cigit szív -A bátyád már évek óta tartozik nekem, és nem tudta vissza fizetni nekem amit elvett. James itt jött a képbe. Tette a jó barátot és magára vette Daniel tartozását hogy ő majd kifizeti. Ez volt 2 éve. ÉS MÉG MINDIG NINCS MEG A FASZOM PÉNZEM, ÉRTED MADISON?! -Erősebben nyomta a fejemhez a pisztolyt.

-Mennyivel tartozik?-Hangom remegett a félelemtől.

-Attól ne fájjon a kis csinos fejecskéd. Te csak egy tárgy vagy. És így is túl sokat tudsz.-Szív eggyet a cigijébe-És ha őszinte akarok lenni, már magam sem tudom megszámolni mennyivel tartoznak nekem.

-És ha én vissza fizetném? -

-Ne viccelj Mad-Nevet fel hangosan, majd komor hanggal folytatja-Te már fizettél. És még fogsz is. És ha veled végeztem a bátyád és James is fog. -Az utolsó mondatot már előttem gugolva az arcomba mondta.

-Mondtam nár hogy sexy vagy ha félsz? -Megcsókolt, és még csak elhúzódni sem tudtam. Nyöszörögtem de mind hiába

-És most meghalsz kurva!-Hiertelen felpattan és mosolyogva homlokomhoz szorítja a pisztolyt. -Itt a vége Madison!

-Hogy mi? -Szemembe könnyek teltek és felfogni sem tudtam mi történik körülöttem.

-Mondd, kívánsz valamit mon~-mondatát a bejárati ajtón kopogás szakította meg.-A picsába. Nézd meg ki az!-Ingerülten utasítja a maszkos férfit hogy nyissa ki az ajtót.

-Miért teszed ezt?..-Kérdezem már elhaló hangon.

-Mert élvezem és végre megkapom utánna amit annyi éve várok.-Mosolyog tovább, a pisztolyt még mindig a fejemhez szorítva.-Hol a faszba vagy már!?-Kérdését társának szervezi de nem jön válasz. Mivel én pont a bejárati ajtó folyosójával szemben ülök oda pillantok és pont látom a folyosóról kifolyó vér foltot.

-Nem hinném hogy ő már bármikor fog válaszolni...-Hangom most reménnyel teli és az önbizalmam is megjött egy picit.

-Hogy mondod? Mi a faszról beszélsz? -Tekintete szikrákat szór rám és mikor hátra fordul megnézni hol van, lábammal kigáncsolom.

Kioldom a kezem és az elejtett pisztolyhoz szaladok majd fel is veszem, majd rá tartom.

-Kapd be faszfej.-Majd meghúzom a ravaszt és telibe fejbe találom.

Miután rájövök mit is tettem sírva rogyok össze a nappaliban. Tényleg megöltem egy embert... és itt fekszik előttem egy maffiózó, akit én lőttem le.

-Jól vagy Mad? -Szalad oda hozzám James aggodalommal teli arccal.

-M-m-meg-megöltem...-Könnyeim megerednek, már patakokban folynak.

-Semmi baj, mindent elrendezünk - ölel magához majd egy lágy csókot nyom az arcomra.

Bátyám haverja- completeWhere stories live. Discover now