2- Szeretem vagy csak kívánom?

1.5K 26 0
                                    

- Kész vannak a tojások fiúk.- Kiabáltam ki a fiúknak.

Mind a ketten bejöttek az ebédlőbe enni.

- Te nem eszel Madison? - Nézett rám furán James, mivel magamnak nem készítettem tojást mert ducinak találtam magam ezért diétára fogtam magam.

- Diétázom és én már ettem. - Adtam tövid választ neki, így legalább nem kell sokat beszélnem vele. Egyszerre akarom kerülni és újra és újra átélni amit a konyhában is.

- Te minek fogyókúrázol? Szép vékony testalkatod van, nekem tetszik. - Jött oda elém és derekam kezte el fogdosni és méregetni.

- Ohmm szerintem ennyi elég volt, együnk.- Szedtem le kezét a derekamról.

Míg a fiúk ettek felmentem a szobámba és lefürödtem. Nem terveztem már ma kijönni a szobámból igy egy bugyi és egy bö poló mellett döntöttem otthoni szettként. Levágtam magam az ágyra és nem tudtam eldönteni mit akarok csinálni. Egy részem egyedül akart lenni de a másik részem James társaságára vágyott. Amint elhangzott a fejemben a neve röktön a konyhában történtekre gondoltam, amitől nem kicsit lettem nedves... végül arra a döntésre jutottam hogy kielégítem magam Jamesre. Nem tehetek róla, annyira beindít maga a gondolat is. Már egy ideje masztizhattam mikor hirtelen benyitott valaki. Ki más lenne mint James.

- Ohh baba ennyire fel vagy izgulva? Csak nem rám? - Közeledett felém, de előtte még bezárta a szobám ajtaját. Itt kezdtem el egy kicsit félni mit akar és mi lesz a vége...

- Nem rád, megnyugtatlak. - Próbáltam takargatni magam a kezemmel.

- Ohh igen? Akkor ha ezt csinálom nem izgat fel igaz? - Mászott fel az ágyra, megfogta a két bokám és szét tette a lábam, majd kezem is elvette nemiszervemről, amit valamiért hagytam neki, sőt vágytam az érintésére.

- Mit akarsz még tenni? - Néztem rá vágyakozó szemekkel.

- Tudtam én. Szóval rám vagy izgulva. - Mondta egy széles mosollyal az arcán, majd behajolt a lábam közé.

Lassan körbenyalta csiklómat, majd szépen lassan egyre bentebb haladt. Néha mélyen belenyalt puncimba, és nyelvét gyorsan és jól használta, aminek köszönhetően gyorsan bele is élveztem a szájába, amit ő gondolkodás nélkül le is nyelt.

Közelebb húztam őt az arcomhoz és a fülébe súgtam- Akarlak- vággyal teli hangon. Nagyon kívántam és érezni akartam őt, minden egyes forró mozdulatot, minden érintését, minden szavát hallani, minden hangot ami kijön a száján.

- Nem kell kétszer kérni baby. - És már csinálta is a dolgát. Nagyon domináns volt ami nagyon tetszett és nagyon be is indított.

Lehúzta rólam a felsőmet, majd magát is megszabadította a felesleges anyagtól, majd nadragját vette célba amit gyorsan le is szedett magáról, igy mostmár csak alsóneműben ültünk egymással szenben. Ledöntött az ágyra majd heves csókba invitált, amit röktön viszonoztam is. A csókjában is megmutatkozott milyen jól is hasznalja a nyelvét. Csók közben lassan lehúzta rólam a bugyimat, közben én alsónadrágjától szabadítottak meg, majd farkát nekem nyumva melleimet kényesztette. Egyik kezével bimbómat kényesztette, morzsolgatta, míg másik mellemet érzékien nyalta körbe-körbe, néha kicsit rá is harapott a bimbómra.
Rátért a nyakamra, amit finoman harabdált, néhol meg is szívta, majd ezt egyre erősebben, míg lila foltokat nem hagyott a nyakamon és a kulcs csontomon is. Újra heves csókba kezdtünk, de ezúttal röktön 2 újjat nyomta be a puncimba. Újjait ki-be mozgatta, majd gyorsított a tempón és már 3 újjal újjazott.

- A farkad akarom magamban érezni.- Szóltam közbe.

- Igenis hercegnő.- amint kimondta már tövig nyomta belém méretes farkát.

A hirtelen érzésre mind a ketten felnyögtünk. Nem is kezdett eleinte lassú gyöngéd mozdulatokkal, röktön keményen kezdett el baszni engem es mindig tövig nyomta bennem farkát ami mégjobban növelte az élvezetet. Közben egyik kezével a fejem fölött lefogta mind a két kezem, másik kezével a lyukam újjazta 4 újjal. Nem sok időbe telt mire mind a ketten elélveztunk. Ő belém élvezett, majd lenyaltam farkáról a kettőnk élvezetének keverékét.

Kifáradva hullottunk az ágyra mind a ketten, alig kaptunk rendesen levegőt.

- Meg kéne fürödnünk hercegnő. - Fordult felém szinte kivirulva.

- Most minek örúlsz ennyire? - Néztem rá értetlenkedve.

- Semmiért, csak menjunk. Kimoslak, gyere.- Indult meg a fürdő felé aki a szobámból nyílt, amolyan szabai fürdőszoba. Csak ekkor tudtam megvizsgálni alaposabban a testét. Testalkata kigyúrt, de mégsem izomagynak mondhato, farka elég nagy, azért azt be kell hogy valljam. Formás feneke, erős vádlia még vonzóbbá tette. Elég eres keze volt ami nagyon tetszett. Széles vállai és kiálló kulcs csontja elég hívogató volt. És csodaszép mogyoróbarna szemei, a telt ajkai, a helyes és sármos arca ámulatba ejtő volt. Lehet hogy szerelmes is lennék, azon kivül hogy kívánom? Biztos nem, ő a bátyám haverja. Ezt sem szabadott volna és ugyan olyan hülye mint a bátyám, csak James illedelmes és figyelmes, kedves ami a bátyámról nem mindig mondható el.

- Na mi lesz hercegnő, nem jösz? - Nézett ki a fürdőből.

-De, megyek már.- Pattantam ki az ágyból és követtem őt a fürdőbe.

Bátyám haverja- completeOnde histórias criam vida. Descubra agora