-Te dugsz a hugommal!?- Üvöltött ránk a bátyám.-Megbíztam benned, élhetést adtam neked, beköltöztettelek a házamba, ételt adtam, pénzel támogattalak és elmondtam mindent. Erre megdugod a húgomat?- Ordított egyre hangosabban Daniel.
-Én nem csak~~-
James nem tudta végig mondani a mondatát mert a bátyám megragadta a csuklómat és elrángatott onnan.
-Daniel, csak hallgass meg minket kérlek.- Próbáltam kiszabadulni erős szorításából, ami nem sikerült.
Beültetett a kocsiba és elindultunk haza. Egész úton nem is szólt hozzám. Végül én törtem meg a csendet.
-Figyelj.... nehéz erről beszélnem, de~~~--Hányszor?-Fapofával bámult előre amíg lehúzódott az út szélére a már korom fekete ég alatt.
-...- Csak csöndben ültem mellette és én is bámultam elöre. A kocsiban kínos csend keletkezett.
-Hányszor erőszakolt meg!?- Megint erőszakos lett hirtelen.
- Erőszakolt? Honnan gondolod hogy megerőszakolt?- Néztem rá értetlenül de még mindig nem nézett rám.
- Szóval te is bele mentél.... élvezted....?- Erre nem tudtam mit válaszolni.
-....-
- VÁLASZOLJ MÁR A KURVA ÉLETBE!!- Rámüvöltött és idegében rávágott egyet a dudára, aminek hangjára összerezzentem.
-....Igen....- Hangom elcsuklott a szó végére. Egy szó, de mégis jeges hangulatot tud okozni. Bátyám halkan elkezdett sírni.- Most sírsz?- esett meg rajta a szívem.
-nem.- Tagadta majd lassan tovább indult a kocsival.
Az út további részében nem szóltunk egymáshoz. Fél óra múlva haza is értünk. Ő röktön a szobájába rohant, viszont én nem bírtam James nélkül, ezért én a szobájába mentem, és az ágyába feküdtem. Éreztem illatát, erés kicsit olyan volt mintha mellettem lenne.....hiányzott....nagyon. könnyeim lassan utat törtek maguknak....álomba sírtam magam. Hajnali 4 óra lehetett mikor valaki bebújt mellém. Láttam James könnyektől áztatott arcát ahogy szorosan magához ölelt, és egyenletesen szuszogott előttem. Megnyugtatptt a jelenléte így gyorsan el is aludtam újra.
~~~~~~~~~
-Jóreggelt hercegnő.- Simogatta meg arcomat reggel.
-Jóreggelt. - Nyitottam ki álmosan a szemeim, de gyorsan vissza is csuktam az ablakon beszűrődő fény miatt. - Mióta nézed ahogy alszom? -
- Kb 1 órája. - Mosolyodtunk el mind a ketten, majd adtunk egymasnak egy hoszabb csókot.
-Mihez kezdünk most? Elvégre itt nem maradhatunk. - Könnyeztek be újra a szemeim ahogy bele gondoltam hogy mi történik most az életemben.
- Bérelünk albérletet egyenlőre, később meg veszünk házat és boldogan élünk.- Próbált vidítani majd letörölte a könnycseppeket az arcomról.
- Szeretlek hercegem-
-Én is szeretlek hercegnőm. - Hosszú és forró csókba kezdtünk.
- Mennyi pénzed van? - Vált el tőlem hirtelen.
-Ohmm nem tudom, mindgyart megnézem.- Kihoztam a szobámból az összes pénzem, majd ő is bele rakta az összes pérenzét.
- Láttam egy olcsó albérletet, és van rá pénzünk szivem.- Adott egy oriási cuppanós puszit az arcomra.
- Öltözz, megyünk. Szedd össze a cuccod is. - Úgy tettem ahogy kérte.
Hosszas utazás után megérkeztünk egy kicsit lepukkant társasházhoz. Beszéltünk a tulajjal, és mivel már régóta senki nem akarta bérelni a lakást annak is örült hogy itt vagyunk, így röktön meg is kaptuk a lakás kulcsait.
- Tudom nem nagy szám, és nem a legszebb de egyenlőre elmegy egynek nem? - Nézett rám reménskedő szemekkel.
A lakás egy kis folyosóból, egy kicsi fürdőből amiben a kézmosó a tusolóban volt és a wc a falra volt tolva így alig lehetett elférni. A lakásban volt egy kicsit nagyobb szoba ami konyha és hálószoba gyanánt szolgált. Elég szűkös, kicsit dohos szagú, néhol omladozó lakás volt, de tényleg elment egynek. Laktam már roszabb helyen is....
- Igen, elmegy egynek. - Mosolyogtam rá, és próbáltam azt mutatni hogy tényleg tetszik ez a hely, ami nem volt igaz mivel nem nagyon tetszett a kisugárzása, de nincs mit tenni.
A nap folyamán nagyjából beköltöztünk, a tulajdonos segítségével. Ugyan sütő, és hűtő nem volt, legalább volt hol aludnunk. Az is valami nem?
Este fáradtan hulltunk be az ágyba ami nem volt túl nagy és nem is volt valami magas, de tiszta ágynemű volt benne így egész komfortos lett.- Nem igazán tetszik ez a hely igaz? - Kérdezte szomorúan a kicsit omladozó plafont figyelve.
-Nem, nagyon is tetszik. Ugyan nem egy 5 csillagos hely, de van benne szinte minden es a közelben van bolt meg kajálda, mosoda meg minden. És kis felújítás után jol fog kinézni.- Próbáltam nyugtatni hogy igenis tetszik a hely amíg ez nagyon nem volt igaz.
-Ideje aludnunk... - Befordult a fal fele és már aludt is.
-Jóéjszakát... - Én már nehezebben tudtam elaludni. Valami zavart ebben a helyben, maga a kisugárzása is olyan nyugtalanító volt és fura is.
Reggel a telefonom csörgésére keltem....a bátyám hívott.... nem akartam felvenni így csam kinyomtam. Azután láttam csak hogy tegnap egész nap és este is hívogatott. Lehet hogy vissza kéne hívnom és beszélnem vele? Nem! Elvégre ő az aki miatt most itt vagyunk.
Felöltöztem és kilépve a lakásból friss levegő ütötte meg az orrom. Össze japartam egy kis pénzt és lementem a közeli boltba, vettem ételt mára.- Jónapot, 2 pizzás csigát kérek. - Mentem a kasszában álló férdihoz aki elég észrevehetően végignézett rajtam ami érthető volt mivel elég csöves szettben voltam. Egy fekete rövidnadrágban voltam aki nem látszott ki a bő szürke pulcsim alól aminek a zsebeiben benne voltaka kezeim. Hajam egyszerű konytban volt ami már szinte szétesett teljesen, szemem beesve és fekete szemfestékem elmosódva.
-Tudod ha hiszed ha nem elég sűrű errefelé ez a kukás kinézet.- Kuncogott rajtam.
-Várj, most kukásnak hívtál!? - Húztam fel magam, de ő csak tovább mosolygott ami irritált. Maga az egész gyerek irritál....
-Aranyosnak tűnsz, cigizel? - Közben a 2 péksütit pakolta nekem egy zacskóba.
-Miért kérded? De amúgy néha elszívok pár szálat. - Vettem el tőle a péksütiket válaszára várva.
-Mivel megtudtál nevettetni japsz ingyen 1 dobozt a legjobból. - A kezembe csúsztatott egy doboz cigit, amit kivételesen elfogadtam. Nem szoktam ilyet csinálni, de most rámfér.
- Köszi. Ingyen piát is kapok? - El nevettem magam mivel nem gondoltam komolyan.
-Milyet kérsz? Egy ilyen szép lány bármit megjap ingyen. -Kivételesen jól jön hogy valakinek bejövök.
-Abból. -Rámutattam egy elég drágának látszó félédes borra, amit ő le is szedett a polcról és a kezembe nyomta.
- Efézségedre. - Mosolyogva mondta utolsó szavait.
-Köszönöm. - Mosolyogtam vissza majd kiléptem a boltból.
A lakás mögött volt egy szeméttároló ami mellé leültem a földre és elszívtam az első szál cigim....pár korty bor....aztán még több szál és mégtöbb korty....addig amíg mind a kettő el nem fogyott....
Arra gondoltam hogy juthattam ide?
Egy nagy házban laktam a bátyámmal, jó megélhetésünk volt, jóban voltunk, suliba jártam, barátaim voltak..és most egy kicsi, romos, dohos lakásban élek James-el, ahol még hűtő sincs és a kézmosó a tusolóban van. És amíg ő abban a lakásban jót alszik addig én iszok és cigizek. Na meg persze veszekszek a bátyámmal is. Nagyon jó fele haladok mit ne mondjak.
YOU ARE READING
Bátyám haverja- complete
RomanceEgy 17 éves lány vagyok akinek van egy idegesítő batyja. A szüleink már kiskorunkban elhagytak minket, szóval ketten kellett megélnünk ami hála istennek sikerült is és egész jó életünk lett végül a bátyám állása miatt. Minden jól ment a rendezett él...